به مناسبت هفته دولت از سه مدیر نمونه ادارات گراش تقدیر شد.

به گفته روابط عمومی فرمانداری گراش به مناسبت هفته دولت، طی مراسمی با حضور غفاری رییس اداره کنترل کیفی شرکت آبفا روستایی استان، ‌فرماندار، ‌بخشداران و اعضای شورای اداری شهرستان گراش پروژه آبرسانی به روستاهای لب‌اشکن و کنگ‌ریشه با بیش از ۹۷۰۰ متر شبکه لوله گذاری و هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. لوله گذاری روستای لب‌اشکن به طول ۷۵۰۰ متر و شبکه کنگ‌ریشه به مقدار ۲۲۰۰ متر بوده. حسینعلی نورسته مدیریت آبفا روستایی شهرستان گراش درباره این طرح گفت: با این طرح ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۶۵۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب برای سه منبع تامین آب که از حلقه چاه‌هایی واقع در ۳۸ کیلومتری فداغ است تامین می‌شود که به این وسیله به حدود ۲۰۰ خانوار روستایی آب‌رسانی شده است.

مهندس خواست خدایی فرماندار گراش نیز در مراسم افتتاح این پروژه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و هفته دولت، رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته و محروم را از اهداف اصلی نظام و دولت نهم و دهم عنوان کرد. خواست‌خدایی همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان که در روستای لب‌اشکن برگزار شد گفت: به منظور تقویت انگیزه خدمت رسانی مدیران هر ماه سه مدیر نمونه را از میان مدیران شهرستان انتخاب و ضمن اهدای هدایا و لوح تقدیر،‌ به اطلاع مدیر کل اداره مطبوع در استان نیز رسانده می شود.

در این مراسم ضمن اعلام ۳ مدیر نمونه، از کلیه مدیران ادارات شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد. مهندس نورسته مدیریت آبفا روستایی، مهندس اسدی مدیریت جهاد کشاورزی و مهندس قائدی شهردار گراش به عنوان مدیران نمونه شهرستان در هفته دولت انتخاب شدند.

غفاری رییس اداره کنترل کیفی شرکت آبفا روستایی استان و‌ آقای نورسته مدیریت آبفا روستایی شهرستان گراش ضمن تقدیر از سومین حضور فرماندار در کمتر از یکسال به روستاهای محروم و به ویژه روستای لب‌اشکن، گزارشی از عملکرد شرکت آبفا روستایی استان در شهرستان ارائه کردند.