بستن

جلوه‌گری اسب‌های گراش در تخت‌جمشید

هفت برکه (گریشنا): اسب‌های گراشی‌ها با حضور در مسابقه کشوری زیبایی اسبان، جام تمدن پارسه، تخت جمشید در رده‌های مختلف، مقام دوم و سوم را از آن خود کردند و به عنوان زیباترین اسب‌ها در سطح کشور انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری گراش، بیست‌وسوم اردیبهشت ماه، داورانی از کشورهای اروپایی، زیباترین اسب‌های عرب خالص و وارداتی سراسر کشور که در این رقابت‌ها حضور داشتند را قضاوت کردند. با وجود رقابت‌ سخت و نزدیک اسب‌های گراش در رده‌ها و بخش‌های مختلف امتیاز بیشتری آوردند.

ماهور ال بری ‮ به مالکیت هادی طاهری و مهندس مهدی اندیشه در رده نریان‌های سه تا چهارسال خون خارجی (ایکاهو ) موفق به کسب مقام سوم شد. این اسب در باشگاه سوارکاری فاضل نگهداری می‌شود.
وسام الخیر به مالکیت حاج احمد فدائی و مربی‌گری مرتضی سلمانی در رده نریان‌های خالص ایرانی یک تا دو سال، مقام دوم را به دست آورد. در مزرعه تولید اسب حاج احمد فدائی از این اسب نگهداری می‌شود.
هرور به مالکیت حمید شکوهی مقام دوم نریان‌های خالص ایرانی هفت سال به بالا را از آن خود کرد. باشگاه سوارکاری رخش محل نگهداری این اسب است. مقام سوم نریان‌های خون خارجی (ایکاهو) یک تا دوسال به ورسوز به مالکیت خلیل فدائی رسید. از این اسب نیز در مزرعه تولیدی خلیل فدائی نگهداری می‌شود.
یاشار به مالکیت علی فدائی در رده نریان‌های خون خارجی (ایکاهو) زیر یک سال موفق به کسب مقام سوم شد و محل نگهداری آن مزرعه تولیدی خلیل فدائی است.

asb1

 

2 نظر

  1. عرض تبریک؛ به عزیزان هیأت سوار کاری و خسته نباشید؛
    فقط اگر لطف بفرمایید بجای کلمه ( مزرعه (تولید) اسب) تکثیر یا پرورش تصحیح شود بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top