بستن

اولین نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام حسینی برگزار شد

اولین نمازجمعه گراش به امامت حجت‌الاسلام سید‌رضا حسینی برگزار شد. امام جمعه جدید شهرستان گراش که به مدت سه سال عهده‌دار این مسئولیت خواهد بود، در خطبه اول نماز جمعه پس از دعوت نمازگزاران به تقوا و پرهیز از معصیت، با نقل حکایتی از مثنوی، درباره رفتار مردم در خصوص قضاوت و انصاف در رفتارهای اجتماعی و دینی سخن گفت. در خطبه دوم نماز، حجت‌الاسلام حسینی، با اشاره به اعیاد شعبانیه و تبریک این ایام، به بحث مذاکرات هسته‌ای پرداخت. او در این خطبه، بازی هسته‌ای که غرب با انقلاب اسلامی شروع کرده است را تنها بهانه جویی غرب عنوان کرد و آن را بحثی انحرافی در مقابل عزت و استقلال کشور دانست. او ادامه داد: امروز ایران اسلامی یک مرز جغرافیایی نیست، بلکه ایران اسلامی یعنی سراسر جهان اسلام. امروز ایران اسلامی یعنی غرور تمام ملل ستمدیده اسلامی است.

حسینی ضمن تشکر از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام حلاجی، برای ایشان در مسئولیت آینده‌اش آرزوی موفقیت کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، معاونت امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز قبل از خطبه‌های نماز، سخنرانی کرد. دیگر مهمان این روز حجت‌الاسلام ملک‌مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس بود.

پس از خطبه‌ها و در بین دو نماز، سید عباس جهانبانی، رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه گراش، گزارشی از عملکرد این ستاد و شمه‌ای از تلاش‌های حجت‌الاسلام حلاجی در مدت ده سال گذشته پرداخت.

صبح امروز نیز جلسه شورای اداری شهرستان به همین مناسبت برگزار شد و با حضور فرماندار، روئسای ادارات و مهمانان این روز، امام جمعه جدید معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام حلاجی تقدیر شد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top