بستن

بهترین‌های سرود و نقاشی مدارس گراش مشخص شد

هفت برکه (گریشنا): نتایج مسابقات سرود و نقاشی همگانی مدارس شهرستان گراش اعلام شد.

به گزارش مصطفی معتمدی، کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش؛ فراخوان این مسابقات در بهمن ماه سال گذشته منتشر شد و رقابت‌ها تا پایان اسفند ماه سال۹۴ ادامه داشت. کارشناسی فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهرستان گراش طبق روال سال‌های گذشته و بر اساس تقویم اجرایی، مسابقات سرود و نقاشی همگانی را در بین مدارس سطح شهرستان برگزارکردکه برگزیدگان برتر به مرحله استانی راه یافتند.

در بخش سرود همگانی مقطع ابتدایی دخترانه؛ مدرسه آشفته به مقام اول دست یافت به مرحله‌ی استانی راه یافت. مدرسه‌ی کریمیان دوم شد و مدرسه‌ی حضرت زینب(س) مقام سوم را از آن خود کرد.

در مقطع ابتدایی پسران، مدرسه رامیارپور اول شد تا خود را برای رقابت‌های استانی آماده کند و مدرسه‌ی پیام‌آوران به مقام دوم دست یافت.

در همین رشته در مقطع متوسطه‌ی دختران مدرسه‌ی فاطمه زهرا(س) اول شد و مجوز راه‌یابی به رقابت‌های استانی را گرفت و مدرسه‌ی شهید رجایی ارد به مقام دوم رسید.

در رشته‌ی نقاشی مقطع ابتدایی پسران مدارس شهید بهزادی، شهید رامیارپور و فرامرزی به ترتیب اول تا سوم شدند. مدرسه‌ای که مقام اول را از آن خود کرد به مرحله‌ی استانی خواهد رفت.

در مقطع ابتدایی دختران مدرسه‌ی حضرت زینب(س) اول شد و به مسابقات استانی راه یافت مدرسه‌ی رهنورد و مدرسه‌ی بانو حقانی به صورت مشترک رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص دادند و مدرسه‌ی قایدی سوم شد.

در همین رشته و در مقطع متوسطه مدرسه‌ی دخترانه‌ی کوثر، رتبه‌ی اول شهرستان را به دست آورد.

sorod v naghashi hamegani4

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top