بستن

یک داور درجه دو دیگر در جمع داوران گراشی

هفت‌برکه (گریشنا): حمید محمودزاده با شرکت در دوره‌ی ارتقای داوری درجه ۳ به ۲ و موفقیت در تست بدنی و کتبی، به جمع داوران درجه ۲ فوتبال پیوست.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور، رییس کمیته داوران شهرستان گراش، یک دوره کلاس ارتقای داوری درجه ۳ به ۲ به میزبانی شهرستان پاسارگاد برگزار شد که حمید محمودزاده، داور جوان و آینده‌دار گراشی، در این کلاس شرکت نمود و تست بدنی و کتبی را با موفقیت پشت سر گذاشت.
بیست و سه داور از سراسر استان به مدت سه روز زیر نظر استاد علیرضا زکی‌پور در این دوره شرکت کردند و روز پایانی در ورزشگاه حافظیه شیراز از شرکت‌کنندگان تست بدنی به عمل آمد. اختتامیه این کلاس در حضور مهرپیشه، رییس کمیته داوران استان، و هیات همراه برگزار شد و مدرس کلاس از حمید محمودزاده به عنوان یکی از نفرات برتر کلاس نام برد و تاکید داشت باید نگاه ویژه‌ای به این داور جوان جهت ارتقا به درجات بالاتر شود.
محمودزاده که در تهران مشغول داوری است در فصل تابستان جهت قضاوت به گراش خواهد آمد. کمیته داوران گراش ضمن تبریک برای او  آرزوی موفقیت بیشتر از خداوند متعال مسالت دارد.

hoseinpor2

hoseinpor

 

11 نظر

  1. با عرض تبریک به جمید محمودزاده ، جوان پر تلاش و اینده دار گراش ارزوی موفقیت برای ایشون دارم.انشالله که هر چه زود تر به ارزوی اصلی اش که خیلی برای رسیدن به ان تلاش کرده و من شخصا ناظر به زحمات شون بودم ، برسه و افتخار دیگری از ایشون به گوشمون برسه.انشالله

  2. (قَوِّ علی خدمتِکَ جوارِ حی )
    عرض خدا قوت؛ و امید به تلاش بیشتر در جهت نیل به أهداف و افتخار آفرینی برای خود و جامعه.

  3. آقاى محمود زاده این موفقیت را با شما و جامعه داورى تبریک مى گویم.
    روز به روز خبرهاى خوشى از قضاوت داوران گراشى مى شنویم، امیدوارم با حمایت مسولین و پشتکار خود شما در مراحل بالاتر ببینیم.

  4. با سلام خدمت همه ی دوستان و همشهریان عزیزم
    جا داره اول از همه از دوستان همکار داورم مخصوصا استاد حسین پور و افشار تشکر ویژه داشته باشم که در منو داوری بسیار کمک و پشتیبانی کردن.
    امیدوارم بتوانم با یاری خدا و کمک دوستان عزیزم مسیر داوری رو هر چه بهتر طی کنم و خدمتی به فوتبال شهرم بکنم.

    در پایان از همه ی دوستانی که تبریک گفتن تشکر میکنم
    همیشه محتاج دعای خیرتون هستم
    مخلص دوستان,حمید محمودزاده

  5. با سلام
    منم تبریک میگم به آقای محمودزاده و خانواده محترمشون
    و با آرزوی موفقیت روز افزون برای این جوان و همه جوانان عزیز گراش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top