بستن

داوران گراشی در بندرعباس و بستک سوت زدند

هفت برکه (گریشنا): مجید افشار به عنوان داور در لیگ دسته ۳ کشور حضور یافت و در فینال جام داربست بستک نیز سه داور گراشی کار قضاوت را عهده‌دار شدند.
به گزارش عبدالرضا حسین‌پور، مسوول کمیته داوران شهرستان گراش: درآخرین بازی نیم فصل، دومین مرحله از بازی‌های لیگ دسته سوم، رقابت بین دو تیم خلیج فارس بندرعباس و شاهین ماهشهر در شهر بندرعباس برگزار شد. قضاوت این دیدار برعهده علی سام از شیراز به همراه کمک‌هایش عدنان پیروی از شیراز و مجید افشار از گراش بود. مهندس دشتی‌فر نیز سرپرستی بازی را برعهده داشت.
این دیدار با نتیجه‌ی صفر بر صفر به پایان رسید و داور دو بار از کارت زرد خود استفاده کرد و داوران قضاوت خوبی را از خود به جای گذاشتند. پیش از این نیز مجید افشار در لیگ دسته ۳ در شهرهای اهواز، بوشهر،اصفهان و کرمان نیز پرچم زده بود و این اولین قضاوت وی در سال ۹۵ بود.

afshar2

قضاوت داوران گراشی در فینال جام داربست بستک

مسابقات فوتبال جام داربست از توابع جناح بستک هر ساله در ایام عید با کیفیت بسیار بالایی برگزار می‌شود که امسال هم همچون سنوات گذشته از داوران گراش در این تورنمت استفاده شد. دیدار پایانی بین دوتیم شاهین دشتی پارسیان و بهزیستی کمشک بستک در حضور خیل عظیم علاقه‌مندان به فوتبال برگزار شد. عبدالحمیدعبدالی و عبدالرضا حسین‌پور و محمدجواد افشار، کوبل داوری گراش به همراه جاسم احمدی از بستک کار قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
در پایان تیم بهزیستی کمشک بستک توانست با نتیجه‌ی چهار بر دو حریف پارسیانی خود را شکست دهد و جام قهرمانی را از آن خود کند. از نکات قابل توجه در این بازی جایزه نقدی هفتاد میلیون ریالی به همراه کاپ و مدال به تیم قهرمان و جایزه پنجاه میلیون ریالی به همراه کاپ و مدال به تیم نایب قهرمان بود. همچنین مبلغ بیست میلیون ریال به تیم شاهین داربست به عنوان تیم اخلاق اهدا شد.

davargerash4

16 نظر

  1. دوست عزیزم شهرهای دیگر داور با مدرک بین المللی دارند و تو لیگ برتر بزرگسالان سوت میزنند و هر هفته بازی انها پخش مستقیم هست اینقدر تو بوق و کرنا نمس کنند.

  2. تبریک عرض میکنم خدمت دوستان و اساتید خودم در امر داوری.
    با توجه به اعتراضهایی که در بازیهای گراش به جامعه داوری میشه،باید عرض کنم که سطح داوری گراش از بازیهای تیمها بالاتره و این به همت و تلاش کمیته محترم داوران و داوران زحمت کش گراشی می باشد .

  3. من که تو عکسای فینال داربست بستک خیل عظیم جمعیت علاقه مندان رو نمی بینم
    بیشتر شبیه فوتبال تو زمین خاکی دوران کودکی مون میمونه!

  4. سلام به همه دوستان. به نظرم اگر داوران بیشتر به دنبال پیشرفت در کار و ارتقاء بودن خوب بود. داوری تا درجه بین المللی راه پیشرفت دارد. فکر کنم الان بیشتر مردم درجه ۳ و ۲ . حتی ملی دارند و دیگه این یک چیز مهم نیست . اگر بشی مثل داورانی که تو جام جهانی سوت میزنند. بله. الان این دوستان فقط تو گراش میشناسند وتو اوز لار و جهرم و فسا و… این دوستان را نمی شناسند.مقداری هلوو وبزرگنمایی خوب نیست. غرور ادم را زمین میزند.

  5. ممنون و سپاسگزارم از اظهار نظر دوستان
    ولی هدف ما از درج خبر بیشتر اهمیت ورزش و فوتبال در مناطق دورافتاده بستک هست که برای یکدوره مسابقه جایزه ۷میلیون تومانی برای تیم قهرمان و جایزه ۵میلیون تومانی برای تیم نایب قهرمان هست
    حال بگو بازی روی زمین خاکی باشد مگر چه عیبی دارد
    مهم فراهم نمودن امکانات هست که در حد خودشون هیچی کم نمیذارند
    و بحث خودنمایی داوران نیست که دوستان اشاره نموده اند
    و باید به عرض شما برسانم که همین آقای فغانی بعد از قضاوت در فینال جام ملتهای آسیا در یک روستای دور افتاده برای قضاوت دعوتش کردند و با کمال میل پذیرفت و رفت
    یه کم واقع بین باشیم و داوران شهرمان را نکوبانیم
    وگرنه خیلی از این داورها در استادیوم های اصلی اهواز و اصفهان و کرمان و بوشهر و بندرعباس قضاوت نموده اند و هیچ گونه بازتابی هم نداده اند
    چنانچه کسی خواست تمام عکسهایشان با سند و مدرک موجود است
    امیدوارم دوستان ناراحت نشوند/با تشکر

  6. خدمت حسین هم باید عرض نمایم چیزی حدود ۳هزار تماشاگر حضور داشتند که در قالب ۴سکو کیپ تا کیپ نشسته بودند و عکس آن نیز برای گریشنا ارسال شده ولی متاسفانه عکس را نگذاشته اند و چندتا عکس که شما میبینید از زاویه گرفته اند که تماشاچیان رو نشون نمیده و سکوها یکطرفه بود

  7. اقای حسین پور یکم لاف کمتر بزنید ، جمعیت جناح حدود ۷ هزار نفر بیشتر نیست ، اگه نصف زن نصف مرد بگیریم میشه ۳۵۰۰ نفر حالا از سه هزار پانصد نفر گه همه نوجوان و میانسال باشن درست ، ولی نوزاد و کودک و خر دسال ، پیر ، اینا چی ? با این وجود اگه کل جوانان و نوجوانان و …. فوتبالی باشن و در شهر جناح هم زندگی کنن .

  8. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه مردم خونگرم گراش
    مخصوصا داوران عزیز شهر گراش
    دوستان عزیز ایکاش یک کم منطقی تر ب قضیه نگاه میکردین . نباید کامنت من و شما باعث رنجش و دلحوری دیگران بشه .
    گراش و گراشی باید متحد باشن با هم . من نوعی اگه حرفی بزنم باید باهام برخورد کنید.ولی من تعجب میکنم چرا بعضی از دوستان میخان موفقیت خانم و آقایون گراشی رو زیر سوال ببرن !! ایکاش . ایکاش یاد بگیریم برای خالی کردن دل خودمون . دلی رو لبریز نکنیم . با امید موفقیت روز افزون برای همه مردم خونگرم و مهربون گراش

  9. با سلام
    من عکس تماشاگرانى که براى تماشاى بازى اومده بودن رو دیدم.تعداد جمعیت زیاد بود.روى سکوها جا نبود و خیلى ها هم کنار زمین داشتن بازى رو نگاه مى کردن.
    با تشکر از داوران خوش ذوق گراشى

  10. به قول گل بانو جان کمتر اشکال از همشهریامون بگیریم.اهالی فوتبال دنبال درج خبر فوتبالی هستن شاید بعضیا خوششون نیاد ولی به هر حال اینم یه خبره.پشت همدیگرو بگیرین نه اینکه جبهه بگیرین علیه همدیگه.چه خوب میشد اگه کلا دیدگاه خبرها رو برمیداشتن.دیگه توهین و حرف اضافه ای بار کسی نمیشد.داوری هم یه شغله چرا کار مردم رو بی ارزش میکنین؟

  11. با سلام؛
    عرض خسته نباشید به همه ورزش دوستان داوران عزیز و منتقدین و همشهریان،و با مید به پیشرفت روزافزون همه ی خدمت گزاران در هر جایگاه و …بخصوص شهرستان عزتمند گراش.
    حقیر سعی کردم سخن دوستان منتقد و حمایت کننده بعلاوه نکاتی جهت حفظ سلامتی و قابل تأمل در چند بیت شعر بیان کرده ،امید که مفیدِ جمع بزرگوار قرار گیرد و از حوصله عزیزان نیز تشکر میکنم.
    تن زن از نوشابه زیرا مرگ خیز و شر فزاست / معنی نوشابه آب مرگ و معجون شر است

    مغز را روشن کن از دانش که آرام دلست / جسم را نیرو ده از ورزش که حمال سر است

    راست باش و پاک با هم‌میهنان از مرد و زن / کان ‌یکت همچون برادر وین یکت چون خواهر است

    دل منزه ساز و با خلق خدا شو مهربان / لطف شه بر خلق شیرین‌تر ز قند و شکر است

    خلق و خویی در جهان بهتر ندیدم از گذشت / کز پس هر انتقامی انتقامی دیگر است

    نقشهٔ کار ار خطا شد کارها گردد خطا / راست ناید خط اگر ناراستی در مسطر است

    در ره فرهنگ و آئین وطن غفلت مورز / ملک بی‌فرهنگ و بی آ‌ئین درختی بی‌بر است

    منت ایزد را که ایران خسروی معصوم یافت / خسرو معصوم را مدح و ثنایش درخور است

    خدمت دیگر کسان از هفته باشد تا به سال / خدمت گوینده باقی تا به روز محشر است. ان شاءالله (ورزشکاری مهربان و ورزش دوستی باگذشت و خردمند ،باشیم).

نظرات غیر فعال

16 نظر
scroll to top