بستن

ادغام کانال‌های خبری گراش/ در تلگرام اخبار را آنی بخوانید

هفت‌برکه (گریشنا): با ادغام کانال‌های گراش و گراش‌آن‌لاین در تلگرام می‌توانید اخبار گراش را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

کانال گراش در دوره جدید در کانال گراش آن‌لاین ادغام شده است و اخبار سایت‌های خبری شهر گراش به محض انتشار در سایت‌ها در کانال نیز منتشر می‌شود. به جز خبرهای سایت‌های شهر، در کانال گراش خبرهای آنی، خبرهای اختصاصی کانال و همچنین پیش خبر برگزاری مراسم‌ها نیز منتشر خواهد شد.

ادغام دو کانال خبری گراش در تلگرام

کانال گراش بخشی از مجموعه‌ رسانه‌های هفت برکه است. محمد خواجه‌پور مدیر رسانه‌های هفت‌برکه درمورد ضرورت راه‌اندازی این کانال می‌گوید: «با گسترش شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای پیام‌رسان دنیای اطلاعات یک بار دیگر متحول شد. هر از چند گاهی یکی از این ابزارها محل تجمع کاربران می‌شود هر چند هنوز روزگار واتساپ به سر نیامده است. اما در ایران بیش از هر چیز حرف از تلگرام است. مزیت تلگرام امکان ارسال انواع فایل‌ها و همین طور داشتن امکاناتی همانند ربات‌ها، کانال‌ها و گروه‌های با هزار نفر عضو است. اما اگر بخواهیم ساده‌تر بگویم از این به بعد سریع‌تر راه دریافت اخبار گراش عضویت در کانال گراش به نشانی https://telegram.me/gerashmag است.»

مجتبی اسدی مدیر گراش آنلاین سایت همکار در کانال گراش در مورد سابقه گراش آنلاین می‌گوید: «سایت گراش آنلاین در ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۳ و به مناسبت روز گراش فعالیت خود را شروع کرد. این سایت بخش‌های مختلفی در مورد گراش دارد که مهم‌ترین آن خبر خوان است.  روند کار این خبرخوان بدین صورت است که اخبار و مطالب سایت‌های گراش و توابع گراش به صورت خودکار توسط موتوری هوشمند تهیه شده و در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر می‌شود. گراش آنلاین را می‌توان از راه های مختلفی از جمله نسخه وب، نسخه موبایل و اپلیکیشن اندروید مشاهده کرد. در اولین سالروز تاسیس این سایت، کانال تلگرام گراش آنلاین رونمایی شد که اخبار سایت‌های معروف گراش به صورت خودکار در این کانال منتشر می‌شد و دریافت اخبار گراش را از هر زمان آسان تر می‌کرد. در حال حاضر برای جلوگیری از ارسال چندباره اخبار خبرهای گراش آنلاین در کانال گراش ارسال می‌شود.»

با همکاری محمدحسن نام آور خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گزارش های تصویری گراش در اخبار استانی، از بخش‌های این کانال خواهد بود.

سوپرگروه خبرخوان گراش در تلگرام

در حال حاضر کانالهای تلگرامی به صورت یک طرفه اخبار را برای مخاطبان ارسال می‌کنند اما اگر مایل هستید که درباره اخبار اظهار نظر کنید می‌توانید نظرات خود را به شناسه @gerash در تلگرام ارسال کنید. البته امکان عضویت در سوپرگروه خبرخوان گراش نیز وجود دارد که در آن در مورد موضوعات گوناگون گفتگو می‌شود. برای عضویت در خبرخوان گراش روی لینک زیر کلیک کنید (+)

گزینه آخر این که اگر همچنان از کاربران واتساپ هستید برای عضویت در گروه اخبار گراش نام خود را به شماره واتساپ ۹۸۹۱۷۱۸۳۴۶۴۸+ بفرستید.

فراخوان طراحی نشان

موسسه هفت‌برکه از گرافیست‌ها و علاقه‌مندان طراحی دعوت می‌کند که نشان مناسبی برای «کانال گراش» طراحی کنند. تا زمان طراحی یک نشان شایسته و متناسب موقتا کانال گراش را با این نشانه قرمز رنگ بشناسید.

Channel Gerash

2 نظر

  1. با توجه به اینکه چند بار در طراحی ارم و لوگو ها در موارد مختلف شرکت کردم و همیشه با پارتی بازی موردهای خاص !!!رو انتخاب میکنند به شخصه هیچ تمایلی ندارم که کاری انجام بدم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top