بستن

روزهای پرکار هلال‌احمر در تعطیلات نوروزی

هفت‌برکه: هر چقدر ادارات و موسسات در روزهای نخست سال خلوت و آرام است، تعطیلات نوروزی روزهای شلوغ و پرکار جمعیت هلال‌احمر گراش است.

پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر و پست ایمنی و سلامت دو مرکز اصلی خدماتی هلال‌احمر در تعطیلات نوروزی هستند. بازدیدهای مردم و مسئولین از این مراکز نیز بخشی از فعالیت‌های نوروزی است. با یک کلیپ و سه خبر بخشی از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر گراش در روزهای تعطیلات نوروزی را مرور می‌کنیم.

این فیلم را مرکز امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر گراش در نوروز ۱۳۹۵ تهیه کرده است. یکی از دردآورترین ماموریت‌های این مرکز در روزهای اخیر تصادف در جاده کهنه اوز با هشت کشته بود. (خبر در هفت‌برکه)

بازدید مدیر رادیو فرهنگ صدای جمهوری اسلامی ایران از پست‌های نوروزی هلال احمر گراش

محمد صادق رحمانیان، مدیر رادیو فرهنگ صدای جمهوری اسلامی ایران، دوم فروردین ماه با حضور در محل پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمرشهرستان گراش ضمن تبریک سال نو دقایقی را در کنار اعضا سپری و از فعالیت‌های آنان تشکر کرد و در ادامه به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای پیوست. او در دفتر یادبود، نوشت؛ « به جز دست مریزاد و خداقوت به جوانان جمعیت هلال احمر چه می‌توان گفت که بهار همدلی را با سرسبزترین بهار پیوند می‌زنند. در بازدید از کمپ هلال احمر گراش احساس خوشایندی در جهت ایمنی و سلامتی به من دست داد. هر کس به نوبه خود می‌تواند در مسیر این طرح ملی با هلال احمر سهیم باشد.»

helal ahmar4

بازید مسئول استانی از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر گراش

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس ششم فروردین ماه از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر گراش بازدید کرد. معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس که جهت بازدید از طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی این جمعیت  به گراش سفر کرده بود با حضور در محل کمپ نوروزی از کلیه عوامل امدادی و اعضاء سازمان جوانان که در ایام تعطیلات مشغول ارائه خدمت به مسافرین نوروزی بودند تقدیر و تشکر نمود.

غلامحسین تجلی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس دقایقی را کنار اعضاء سپری کرد و فعالیت آنان را در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی مورد ارزیابی قرار داد. او در ادامه به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوست.

معاون امور جوانان هلال احمر فارس سری نیز به خانه قدیمی سعادت زد و از گوشه‌هایی از زندگی پیشینیان گراش که در این خانه قدیمی بازسازی شده است، دیدن کرد.

tagali3

دیدار معاون امور جوانان هلال احمر فارس با فرماندار گراش

هفتم فروردین ماه، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس که جهت بازدید از طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان به گراش سفر کرده بود  با اصغر فرودی، فرماندار این شهرستان دیدار کرد. در این دیدار تجلی، معاون امور جوانان هلال احمر فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های امور جوانان جمعیت هلال احمر از همکاری‌های صمیمانه فرماندار و معاونت فرمانداری با جمعیت هلال احمر تقدیر کرد.

در ادامه فرماندار گراش با ابراز خرسندی از دیدار با همکاران سابق خود در جمعیت هلال احمر از فعالیت‌های شعبه گراش اعلام رضایت کرد و خواستار رفع مشکلات و توسعه همه جانبه هلال احمر شهرستان شد.

helal ahmar

فرماندار گراش به «کمپین نه به تصادفات جاده ای »پیوست

فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گراش هفتم فروردین ماه به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر گراش از کمپ ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان بازدید و از نزدیک نحوه خدمت رسانی به مسافرین نوروزی را مورد بررسی قرار داد.

در این برنامه بازدید، محسنی رئیس جمعیت هلال احمر گراش گزارشی از فعالیت‌های طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر ارائه کرد.

در ادامه اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش ضمن تبریک سال نو از تلاش و زحمات رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر گراش و حضور پرنشاط جوانان و نجات‌گران داوطلب تقدیر و تشکر به عمل آورد. در این بازدید فرماندار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر گراش با امضاء میثاق نامه به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای پیوست.

farmandar7

 

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top