بستن

هتل مهمانان نوروزی: دانشکده علوم پزشکی گراش

هفت‌برکه (گریشنا): از آن‌جایی که گراش فاقد هتل برای مهمانان نوروزی است، دانشکده‌ی علوم پزشکی شهرستان گراش برای اسکان مهمان‌های نوروزی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، به نقل از مدیریت رفاهی دانشکده، امکانات برای اسکان میهمانان نوروزی در دانشکده علوم پزشکی فراهم است و مسافران می‌توانند با مراجعه به انتظامات دانشکده علوم پزشکی به آدرس، شهرستان گراش، بلوار امام حسین (ع)، بلوار دانشجو، دانشکده علوم پزشکی امام جعفر صادق (ع)، نسبت به ثبت درخواست و تحویل گرفتن اتاق اقدام کنند.

مدیر رفاهی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش درباره‌ی ویژگی‌های اسکان در دانشکده علوم پزشکی گفت: «امنیت بالا، سرویس‌های بهداشتی و حمام، سیستم سرمایش و گرمایش، آشپزخانه، نمازخانه و محیطی زیبا از ویژگی‌های محل اسکان در دانشکده علوم پزشکی گراش است. هزینه اقامت در خوابگاه دانشکده ناچیز و بسیار کمتر از مراکز اقامتی رسمی مانند هتل‌ها است. اتاق‌های موجود شش نفره و دارای تخت است که میهمانان می‌توانند در صورت نیاز، قبل از رسیدن به شهرستان گراش نیز اتاق رزرو کنند. برای رزرو اتاق می‌توانید با شماره‌ی ۰۷۱۵۲۴۴۹۸۶۸ انتظامات دانشکده تماس بگیرید.»

eskan1


 

7 نظر

  1. خیلی ممنون از زحمات مسولین و پرسنل دانشکده علوم پزشکی.قابل ذکر هست چند وقتی هست که فرهنگسرای ابشار اتدیشه هم از هتل اپارتمان احداث شده در مجموعه خود بهره برداری کرده.با خط اول خبر تون موافق نیستم.

  2. با سلام؛
    M.A محترم در مورد موافقتتون با هتل اندیشه باید گفت جهت استفاده مهمانان نورزی قرار گرفته ،یا بهره برداری و درآمد زایی خود مجموعه ،تا جایی که از بیان خودتون مشخص هست و ما دیدیم جهت استفاده هزینه باید پرداخت کرد،و اگر این مطلب درست باشه که هست،حتما خط اول رو دقت نفرمودین که شامل ایام نوروز هست و مهمانانش.حال ممکن هست از فضای مجموعه به صورت رایگان مهمانان استفاده کنند اما مابقی إمکانات طبق سالهای گذشته مورد استفاده نبوده.

  3. ضمن سلام؛
    دوست گرامی (سرمربی)
    در پاسخ سوال شما باید گفت هر دانشگاه،دارای دانشکده های مختلفی در دل خود هست و برخی هم به صورت جداگانه فعالیت دارند،که دانشکده پرستاری،پیراپزشکی،علوم آزمایشگاهی و ….را میتوان ذکر کرد که اگر به صورت جداگانه فعالیت داشته باشند و یک رشته را پوشش دهند به دانشکده نام برده میشود و اگر مجموعه کامل یا بیشترین رشته ها در یک مجموعه تجمیع شده باشد و بیشترین رشته ها را ارائه نماید شامل دانشگاه خواهد شد.با این تفسیر پاسخ شما دانشکده فلان رشته در دانشگاه علوم پزشکی صحیح است،چرا که دانشگاه گراش بیشتر رشته ها را در این زمینه داراست.(مثال ؛دانشکده پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی گراش).

      1. جهت اطلاع دوستان عزیز عرض کنم که برای تبدیل شدن به دانشگاه حداقل بایستی ۳ دانشکده داشته باشیم. در حالی که گراش تنها یک دانشکده مصوب به نام دانشکده پیراپزشکی دارد که در برگیرنده رشته های علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی می باشد.
        دانشکده دوم که نام پرستاری شناخته می شود (برگیرنده رشته ای پرستاری، اتاق عمل و هوشبری می باشد) تنها موافقت اصولی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را دارد و متاسفانه هنوز توسط وزارت مصوب نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top