بستن

⁠⁠⁠⁠⁠شهدای گراش یک قدم تا فینال لیگ برتر فوتسال استان فارس

هفت‌برکه (گریشنا): رقابت بین دو تیم فوتسال شهدای گراش و تیم زرین‌دشت با نتیجه هشت بر چهار به نفع تیم شهدا به پایان رسید.

به گزارش احسان جوکار؛ بازی دیروز هفدهم اسفندماه، ساعت ۱۴ با سوت داور مرودشتی در سالن مجموعه ورزشی شهدا گراش آغاز شد. در دقیقه شش و بر خلاف جریان بازی، تیم زرین‌دشت به گل رسید. ولی شهدا با حمایت تماشاگران‌اش خیلی زود در دقیقه هشت با گل حمید عالی‌پور به گل تساوی دست یافت. در ادامه در دقایق یازده و چهارده با گل‌های علیرضا عظیمی و حامد فروزش گل‌های دوم و سوم تیم شهدا به ثمر رسید و در دقیقه بیست بازی، زرین‌دشت به گل دوم خود دست یافت و دو تیم با حساب سه بر دو به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، در ابتدای بازی و در دقیقه سه، باز هم کاپیتان تیم شهدا یک بار دیگر توپ را به تور دروازه زرین‌دشت نشاند و دقایقی بعد بار دیگر حمید عالی‌پور گل دیگر شهدا را به ثمر رسانید. در ادامه فرهاد شمسی گل دیگری را وارد دروازه نمود. تیم زرین‌دشت که بازی را کاملا از دست داده بود، توانست یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد و حملات آنان هر بار با واکنش‌های غلامحسین افشار، دروازه‌بان تیم شهدا روبه‌رو می‌شد. او که مدتی از زمین بازی‌ دور بود، با حمایت‌های احسان جوکار دوباره احیا شد و سهم زیادی در برد دیروز تیمش داشت. در اواخر بازی گل چیپ حمید عالی‌پور افراد حاضر در سالن را به وجد آورد و علیرضا عظیمی با زدن گل هشتم تیمش را کاملا جلو بیندازد. در ثانیه‌های باقی‌مانده گل چهارم برای زرین دشت به دست آمد تا تیم فوتسال شهدا توانسته باشد مرحله رفت نیمه‌نهایی را با نتیجه ۸ بر ۴ برنده این بازی باشد و با خیالی راحت روز جمعه، بیست و یکم اسفندماه، در بازی برگشت میهمان مقاومت زرین‌دشت باشد.

این تیم امیدوار است با این نتیجه، به راحتی به عنوان تیم اول از گروه دوم صعود کند. شهدای گراش در صورت برد در بازی برگشت برای اولین بار است به عنوان یک تیم گراشی به فینال مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

حمید عالی‌پور با زدن سه گل آقای گلی خود را در لیگ برتر استان تثبیت کرد و هم اکنون با بیست و یک گل آقای گل استان است.

shohada1

footsal

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. با سلام؛
    با تبریک خدمت همه ورزش کاران و ورزش دوستان؛تبریک ویژه ای باید گفت به جوانان سختکوش این تیم بخصوص مربی با اخلاق و پرتلاش جناب جوکار،به عنوان نسل دوم تیم شهدا،که افتخار بیش از یک دهه همراهی با این تیم را داشته ام خوشحالی خودم را از اینکه میبینم تیم سابق خودم نه اینکه منفعل نشده بلکه امروز از جایگاه و منزلت خوبی را در شهرستان و منطقه برخوردار شده إبراز دارم.امید که در کنار پیشرفت جسمی پیشرفتهای روحی و علمی و أخلاقی نیز در بین جوانان بیش از پیش کسترش یابد.موفق و پیروز باشید (ان شاءالله)

  2. تبریک به تیم دوست داشتنی شهدا
    انشالله قهرمانی…

    من تقریبا همه بازی های شهدا تو گراش رفتم دیدم
    این بازی خیلی پر اشتباه بودن بازیکنا، تقریبا هر چهار تا پاس یکیش قطع میشد و ضد حمله میخوردن

    ولی شانس اوردن که گلرشون روز خوبی داشت

    یه نکته دیگه که برام جالب بود حضور پیشکسوتان تیم شهدا که تعدادشون هم کم نبود تو اکثر بازی ها بود حتی همین بازی که وسط هفته بود هم حضور داشتند

  3. تبریک به امید یک بازی منطقی در زرین دشت به فینال برسید ویک عیدی به دوستداران فوتسال بدین بچه های شهدا منتظریم یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top