بستن

یک دکتر دیگر در خانواده مهرابی‌ها

هفت‌برکه (گریشنا): با آغاز به تحصیل مهدی مهرابی، سومین فرزند حاج مهرعلی مهرابی نیز تحصیلات مقطع دکترا را آغاز کرد.

به گزارش هفت‌برکه، مهدی مهرابی در دوره دکترای بازرگانی در گرایش بازاریابی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران پذیرفته شده و از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۴- ۹۵ مشغول به تحصیل شده است.

مهدی مهرابی علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های گراش و لار، رییس شعبه بانک انصار شهرستان گراش است. او با معدل ۱۹.۵۷ با کسب رتبه نخست در رشته بازرگانی فارغ التحصیل شده و تاکنون موفق به چاپ سه مقاله در مجلات معتبر (ISI) شده است.

مهدی سومین فرزند حاج مهر علی مهرابی است که موفق به تحصیل در دوره دکتری می‌شود. بیشترین فرزندان حاج مهرعلی مهرابی دارای تحصیلات دانشگاهی در سطوح تحصیلات تکمیلی هستند. دکتر امیرحمزه مهرابی، دکتر ابراهیم مهرابی از دیگر فرزندان و دکتر فاطمه مهرابی و دکتر زهرا مهرابی، از جمله نوه‌های حاج مهر علی هستند. دکتر ابوطالب مهرابی در رشته علوم آزمایشگاهی نیز عموزاده این خانواده است.

Mehrabi Mahdi

عکس از آرشیو

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

22 نظر

  1. با عرض سلام
    ماشالللله…. چراغ دل ننه و با بی ان شالله
    هر موفقیتی اینجوری تیتروار نوشتن خیلی آسونه. ههه
    ایشون البته استاد بنده هم بودن. والیبالیست بودن. الان نمیدونم البته.
    همیشه موفق و سلامت باشن

    1. باسلام و درود بر بزرگ‌خاندان جناب آقای حاج مهرعلی مهرابی که همچون فرزندان صالح و باهوش و خدمتگزار به جامعه، مخصوصاً شهر گراش نموده.
      همچنین سلام گرم و صمیمانه جناب آقای دکتر مهرابی عزیز دارم موفق و پیروز باشید. حق نگهدارتان

  2. جناب مهرابی همکلاسی بنده توی دانشکاه لار بودن.باعث افتخار گراشه
    ان شاالله توی تمامی مزاحل زندگی، موفق و موید باشن

  3. برادر بزرگوار جناب آقای مهدی مهرابی

    موفقیت قبولی جنابعالی در مقطع دکترای رشته بازرگانی که مایه افتخار و مباهات برای گراش عزیز است را خدمت شما و خانواده محترم و جامعه دانشگاهی گراش تبریک و تهنیت عرض می نمایم

  4. باسلام و درود بر بزرگ خاندان جناب آقای حاج مهرعلی مهرابی که همچونن فرزندان صالح و باهوش و خدمتگزار به جامعه، اللخصوص گراش تقدیم نموده است.
    همچنین سلام گرم و صمیمانه خدمت جناب آقای دکتر مهدی مهرابی عزیز دارم. موفق و پیروز باشید. حق نگهدارتان

  5. جناب آقای مهدی مهرابی اینجانب نیز به نوبه خود قبولی ارزشمند جنابعالی را در مقطع دکتری بازرگانی دانشگاه آزاد تهران را که نشان از همت والا و تلاش فوق العاده و بی نظیرتان می باشد را به شما تبریک عرض نموده و از خداوند منان سعادتمندی و توفیقات روز افزون شما را‍‍ خواستارم

  6. ضمن عرض تبریک خدمت آقای مهرابی؛ ایشان نه تنها در سطوح علمی همانند برادران بزرگوارشان پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته اند، بلکه در داشتن اخلاق خوب و تواضع هم زبانزد هستند.

  7. با عرض سلام و ادب فراوان
    این موفقیت رو به کل جامعه و مردم گراش علی الخصوص خاندان بزرگ مهرابی تبریک عرض می کنم.

    ان شاءالله تحت توجهات خاصه حضرت بیقه الله الاعظم(ارواحنا له الفداه) تمامی جوانان این شهر صحیح و سالم و پیروز باشند.

    حدود دو سال قبل از این نیز خبر قبولی فرزند دیگری از خاندان مهرابی بنام محبوبه مهرابی رو در رشته جامعه شناسی دانشگاه تهران شنیدم که البته احتمالا الان دیگه فارغ التحصیل شده باشند و اون هم ما رو بسیار خرسند و خوشحال کرد.

    ایشون استاد بنده و عضو هیات علمی دانشگاه بندرعباس هستن و اگر اشتباه نکنم تا چند سال قبل ۱۰ اثر به چاپ رسیده در مجلات معتبر بین المللی رو داشتن.

    در پناه حق

  8. درجواب م نادری بایدبه عرض برسونم که خانم دکترمحبوبه مهرابی دانشجوی سال سوم دوره دکتری جامعه شناسی واحدعلوم وتحقیقات تهران وعضوهیات علمی دانشگاه پیام نورهرمزگان فرزندحاج محمدمهرابی هم ازهمین خانواده هستن.باعث افتخاره

    1. باسلام
      با تشکر فراوان از دوست بزرگوار جناب محمدس بابت توضیحات تکمیلیشون.

      بله توضیحاتتون دقیق بود و الحمدلله خانم دکترمحبوبه مهرابی بجز مدرکی که فرمودین از نظر علمی هم بسیار قوی بودن.

  9. دوست وبرادر بزرگوارم جناب دکتر مهرابی
    آرزوی توفیقات روزافزون رابرای شما وخانواده محترمتان ازدرگاه خداوندمنان خواستارم.
    ضمنا ایشون علاوه برتحصیلات عالی داری اخلاق ومنش بسیار عالی هم هستند که نشان دهنده خانواده ای محترم هستند وافتخارمیکنم که دوستانی همچون جناب دکتر دارم.

  10. صد تبریک به جناب آقای مهدی مهرابی عزیز و هزار آفرین به خانواده مهرابی ها که همیشه مایه مباهات و سربلندی گراش عزیزمان هستند . انشاالله که همیشه سربلند و موفق باشند .آمین

  11. جناب استاد امیر حمزه مهرابی شما دور قبل مقاله و تحلیل داشتین راجع به انتخابات متاسفانه امسال تحلیلی از شما نداریم شاید اشتباه دوستان مانع از ارسال نظرات حضرتعالی شده است

  12. سلام به همه عزیزان . تشکر از ابراز محبیت صمیمانه شما نسبت به حاج مهر علی و فرزندان این بزرگ مرد که هر چه داریم از صدقه سری این مجسمه تلاش و تقواست .با افتخار اقرار می کنم که همه ما انگشت کوچک ایشان هم نمی شویم .

    اما در پاسخ به مثبت اندیش عزیز عرض کنم :
    دوره قبل، جریان انتخابات با ابهامات و شبهات بیشتری روبرو بود لذا احساس کردم نیاز به تجزیه و تحلیل دارد و آن مقاله مفصل با ۱۶ نظریه نوشتم. هرچند با کم لطفی دوستان روبرو شدم .
    ولی در این دوره موضوع بسیار ساده بود . با حذف شدن آقای زندوی شرایط برای گراش خیلی فراهم بود. اگر گراش به کاندیدای واحد می رسید احتمال رای آوری گراش زیاد بود . حد اقل اینکه با کاندیدای لار به دور دوم کشیده می شد .
    ولی هوای نفس ، عدم بلوغ سیاسی و برنامه ریزی بیش از یک سال لاری ها ( که خبرهای آن به گوش خواص گراش می رسید ) باعث شد ، این فرصت را به راحتی از دست بدهیم . و لاری ها با استفاده مجدد از پدیده « ابولیسم » گراشی یا همان «اسب تراوای »یونانی ما را شکست دادند.

    بنده و جمع زیادی از دلسوزان و معتمدین شهر، پشت صحنه تلاش زیادی کردیم که به کاندیدای واحد برسیم . اما متاسفانه نشد.
    فعلا که دل و دماغ نوشتن و تحلیل ندارم . اگر عمری باقی بود و حالی پیدا شد . شاید در فرصت مناسبی اسرار پشت پرده را (همراه با تحلیل )با همشهریان در میان بگذارم

  13. سلام و درود بر دوستانی که در فضای مجازی ویا از طریق تلفن وپیام، بعد از قبولی آقا مهدی نسبت به خانواده ابوی ابراز لطف کرده اند.
    از همه ممنونیم. برای طول عمر پیر زندگی ما که مایه همین توفیقات اندک فرزندانش هست، دعا کنید.

    درباب استنکاف موقتی استاد اخوی در ارایه تحلیلی علمی و واقعگرایانه در باب آسیب شناسی انتخابات اخیر، حقیقتا ما هم بارها اصرار و تقاضا کردیم تا چند سطری را بنویسند. اما بواسطه تاثُّر شدید از اتفاق رخ داده، موقتا امتناع کردند.
    وقتی دوستان عزیز نامزد (که در صداقت و احساس تکلیفشان، شکی نیست )بدون توجه به منافع درازمدت گراش بی چاشنی هوش سیاسی و عقلانیت تاثیر گذار در بُرد، در میدان سختِ رقابت ، حرف خود را میزنند وبه تلاش و استدعای پیران دیر وقعی نمیگذارند، دیگر چه حاجت به ارایه تحلیل؟ مگر علت شکست ناپیداست که تحلیلی ارایه شود؟ مگر وقتی آقای م.م. خود را عامل پیروزی در این رقابت میداند ونه آقای جعفر پور، حرف دیگری هم برای گفتن هست؟؟ مگر مردم خوب ما از پشت صحنه ها بی خبراند؟؟
    از این رو اخوی معتقد بودند که توضیح واضحات چندان ضروری نیست.
    اما گذشته دیگر گذشته است و هر وقت ماهی از آب گرفته شود، تازه است. از هم اکنون همان دوستان بزرگوار که تلاششان سودی نبخشید وحرفشان بر زمین ماندف باید با برنامه ریزی دراز مدت در فکر دوره بعد بود.
    کار نشد ندارد.
    پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 نظر
scroll to top