بستن

۱۴ خرده‌فروش مواد مخدر در چنگ پلیس

هفت‌برکه (گریشنا): پلیس بر دستان دوازده خرده‌فروش مواد مخدر در گراش دستبند زد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گراش، ماموران انتظامی شهرستان گراش با اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر، دوازده نفر را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: «طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و افیونی توسط ماموران انتظامی شهرستان به اجرا درآمد.» سرهنگ دوم علی بابایی افزود: «ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی فروشندگان مواد مخدر، موفق شدند تعداد دوازده خرده‌فروش مواد مخدر را با اجرای این طرح دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کنند.»

او کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر و توقیف پنج دستگاه خودرو متعلق به متهمان دستگیر شده را که در امر توزیع مواد مخدر به کارگیری می‌شد، از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان گراش عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش ضمن قدردانی از همکاری مردم در اجرای طرح پاک‌سازی، خاطرنشان کرد: برخورد پلیس در شهرستان گراش با خرده‌فروشان مواد مخدر به صورت قاطع، قانونی و مستمر ادامه خواهد داشت.

Iran_Police_Force

11 نظر

  1. با سلام . وخسته نباشید .به عنوان یک شهروند تقاضامندیم .نیروی انتظامی برای میوه فروشان دست فروش کنار پارک لاله که بهداشت شهر را رعایت نمیکنند ,هم فکری بکنند .وهم باعت ترافیک در این قسمت شهر شده اند که بارها شاهد تصادف بوده وماشین به سختی در سرابالای پار لاله حرکت میکنند. با تشکر

    1. سلام شهروند این کار در بر عهده شهر داریست
      ولی…
      درسته جاش و فضای نا مناسبی داره ولی خیلی به درد مردم میخوره اخه هم ارزان تر و هم در دسترس تره برای شروندا فکر چهار نفر مثل من نکنید که ماشین دارم هرجا باشه میریم میگیریم. خیلی هستن که باید پیاده برای خرید برن
      این در صورتی خوبه که با برنامه ریزی و منظم و هدف دار کار کنن
      کاشکی تو همون پارک یا زمین کنارش یه محوطه خوب درست میکردن که نه باعث مزاحمت مردم برای عبور مرور شه نه ترافیک تصادف

  2. بله شهرداری هم به فکر این دسته از دست فروشان بیفتد و مکان بهتری در اختیار آنها قرار دهد .حتی خطربچه های مدارس هم در این قسمت زیاد است که به خاطر تجمع میوه فروشان ماشین بچه ها نمیتواند دور بگیرد .وبچه های کوچک مجبورند به سر خیابان بیستند برای آمدن سرویس. ممنون.

  3. گریشنا جان میشه بفرمایید دقیقا کجا از نیروی انتظامی میشه انتقاد کرد؟؟؟خودشون که ماشاءالله چون جنبشون خیلی زیاده درست نیست بریم ازشون انتقاد کنیم! تو فضای مجازی هم که شما تایید نمیکنید! پس کجا میشه انتقاد کرد؟؟؟؟

  4. سلام دوستان و همشهریان
    تجمع میوه فروشان و مشکلات قسمت حاشیه پارک لاله خیلی وقته که عده ای از همشهریان رو درگیر خودش کرده.
    از یک طرف باعث سلب آسایش همسایه ها شده، از طرفی ترافیک گره خورده ای رو به وجود میاره و از طرف دیگه مغازه دارها هم نسبت به نحوه کار آنها گله مند بودند و البته آلودگی صوتی ناشی از تبلیغات بلند محصولات یادمون نره.

    اما شورای اسلامی شهر و شهرداری برای رفع این مشکل مکانی رو در نظر گرفتن که فاز اول اون روز جمعه تموم شد اون هم آسفالت کردن خیابان کناری پارک شهر ، جنب هتل در حال احداث
    اون قسمت جایگاه ویژه برای دست فروشان و این همشهریان آماده می شه و منتقل می شن به اون قسمت .
    انتهای این خیابان نیز با احداث یک پل بر روی رودخانه فصلی بزئرد وصل می شه به بازارچه مرکزی تا کلااون مسیر یه مسیر کامل برای خرید انواع مایحتاج باشه نظیر میوه و تره بار و گوشت و مرغ و ماهی و …

    در کنارش با آماده شدن دریاچه اکوپارک و آب گیری اون یه فضای تفریحی بهتری هم در دسترس قرار می گیره که راحت بشه خرید کرد و هم تفریح کرد.

    سپاس از توجهتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top