بستن

شماره ۶۹۸ میلاد لارستان و خبرهای خردادماه

میلاد لارستان در شماره ۶۹۸، هفته اول خرداد، افتتاح ساختمان آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما، وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی لارستان را به عنوان تیتر اول برگزیده است. این آموزشکده با زیر بنای ۴۶۰۰ مترمربع، با هزینه ۱۲ میلیارد ریال از محل سازمان مرکزی سما، آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما و اعتبارات بانکی ساخته شده است.

توقف مطلقا ممنوع، تیتر یادداشت هفته این شماره است. مدیر مسئول میلاد لارستان، خطاب به نماینده مردم، پیگیری مصوبات مانده از قبل، مانند بیمارستان تامین اجتماعی، ۴ بانده کردن راه شیراز، جهرم، لار، بندرعباس، پروژه راه‌آهن و دانشگاه‌هایی که قول داده‌اند را خواستار شده است. در کنار این یادداشت، خبر دیدار دکتر جعفرپور با مدیر کل راه و شهرسازی لارستان آمده است.

کشف سه قبضه سلاح جنگی در لارستان، ‌تظاهرات مردم لار در حمایت از مردم مظلوم بحرین، دیدار مدیر کل دامپزشکی استان با معاونت فرمانداری لارستان و جلسه برنامه‌ریزی پزشک خانواده از خبرهای دیگر این شماره است.

در صفحه آخر خبر از اعزام ۴۰ هنرمند نمایش لار به همایش بزرگداشت روز جهانی تئاتر در شیراز آمده که جای خالی هنرمندان گراشی در این همایش حس می‌شود.

بازدید معاون مدیر کل سازمان زندان‌های فارس از اداره زندان لارستان و برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) نیز از دیگر خبرهای این شماره است.

طرح بزرگ حلقه به گوشان حضرت فاطمه (س) که همزمان با میلاد آن حضرت در لارستان برگزار شده است نیز از خبرهای خواندنی این شماره است. گوش قریب به ۱۵۰ نفر از نوزادان و بانوان در این برنامه سوراخ شده است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top