بستن

حسین‌زاده: تمام گروه‌هایی که در اغتشاشات دست داشتند مزدبگیران موساد بوده‌اند

هفت‌برکه : حضور و سخنرانی حسین حسین‌زاده در نماز جمعه شهر لار بازتاب‌های متضادی در فضای مجازی داشت.

خبر این سخنرانی را میلاد لارستان با اشاره به موضوعات عمرانی منتشر کرد، اما آفتاب لارستان که بعد از وقفه سه هفته‌ای فعالیت خود را از سر گرفته است اشاره حسین‌زاده به اعتراضات اخیر را برجسته کرد و مطلب را با تیتر «نیروهای امنیتی در کشور «مظلوم» واقع شده‌اند» منتشر کرد. دیگر رسانه‌های لار نیز این مطلب را بازنشر کرده بودند.

حسین‌زاده در جلسات سه هفته گذشته مانند افتتاح پارک شهید سلیمانی در گراش نیز به موضوع اعتراضات مهرماه اشاره کرده بود که به دلیل بسته بودن شبکه‌های اجتماعی اصلی، بازتاب زیادی نداشت. 

حسین‌زاده: تمام گروه‌هایی که در اغتشاشات دست داشتند مزدبگیران موساد بوده‌اند

به گزارش میلاد لارستان، حسین زاده که جمعه گذشته در جمع نمازگزاران در نمازجمعه لارستان سخن می گفت با بیان اینکه نیروهای امنیتی واقعا در کشور مظلوم واقع شده اند و عملکرد کاری آن عزیزان گواه همین مطلب است که چه کارهای مهمی صورت می دهند افزود:‌ اتفاقاتی در چند مدت اخیر در کشور رخ داد و  عزیزان در حوزه‌های امنیتی کشور نهایت نقش آفرینی را در کنار مردم و ملت داشته اند.

وی بیان داشت:‌ فوت خانم امینی دردناک بود و سه قوه به جد پیگیر این مسئله هستند اما آنچیزی که به طور مشخص بود همین برنامه ریزی هایی است که توسط دشمن صورت داده شده بود. اینکه در حوزه رسانه ای شبکه های فارسی زبان دنیا میدان دار این قضیه بوده اند باعث شدند که به صورت بی سابقه ای به این نظام هجمه وارد شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعا این دروغ پراکنی‌ها در این مدت بی سابقه بوده و از طرفی گروه های تجربه طلب مخصوصا کردهای کومله که رحم در کار خود نداشته اند و قبلا نیز باعث آدم کشی در کشور شده اند وارد میدان شدند.

حسین زاده با بیان اینکه البته سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جواب سختی به دشمن داد و این اتفاق ادامه خواهد داشت افزود: تمام این برنامه ریزی ها حاصل کار رژیم صهیونیستی بود زیرا خود سازمان اطلاعات جاسوسی امریکا اعلام کرد که تمرکز خود را بر روی شرق آسیا و چین خواهد گذاشت و ایران را بر عهده اطلاعات اسرائیل قرار داده و باید گفت تمام این گروه هایی که در اغتشاشات دست داشتند مزدبگیران موساد بوده اند اما مردم ما بیدار بوده و بصیرت و بینش سیاسی و گفتمان انقلاب را دارا هستند.‌

وی افزود: دشمن به دنبال این بود که تفرقه بین مردم، مذاهب و ادیان ایجاد نماید و حال وظیفه مسئولین این است با کار و تلاش خود در راستای وحدت قدم بردارند و مشکلات داخلی را برطرف نمایند.

سعی ما این روحیه حفظ وحدت را حفظ کنیم

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و بیرم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته اظهار داشت: در مدت یکسال اخیر اقدامات بسیار خوبی مخصوصا در حوزه اقتصاد توسط دولت صورت گرفته و مشکلات هست اما شبانه روز مسئولین در حال فعالیت هستند و بنظر آینده بسیار روشنی در حوزه اقتصاد پیشروی کشور است.

وی گفت: ایجاد کریدورهای مختلف بین المللی در حوزه های مختلف رخ داده که به نتیجه رسیدن آنها زمان بر خواهد بود اما اتفاق مهمی رقم خورده و دارای فواید زیادی خواهد بود.

وی در بحث حوزه انتخابیه نیز با تشکر  از استاندار فارس و معاون سیاسی وی در  پشتیبانی از پنج شهرستان حوزه انتخابیه  و انتخاب فرمانداران ولایی بیان داشت: در لارستان نگاه و افق ما بر مبنای وحدت بوده است همچون که بزرگان شهرستان در گذشته نیز همین رویه را داشته اند و سعی ما این است همین رویه وحدت را حفظ نموده و آنچیزی که توانمان بوده و عملی کرده و از ظرفیت های شهرستان بهره ببریم.

حسین زاده  از سپاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه که پروژه های عمرانی مختلفی را در حوزه انتخابیه در حال فعالیت دارند نیز تقدیر نموده و گفت: پروژه های مهمی  مانند آبرسانی به ارد پس از سیزده سال توسط سپاه امام حسن مجتبی(ع) و با کمک دولت به نتیجه رسید.

وی بیان داشت:  منطقه ویژه اقتصادی، کارگو، توسعه گمرک، پروژه های حوزه راه و مجتمع فرهنگی خنج از پروژه‌هایی است که پس از سالها به نتیجه رسیده است.

۴۸۰ میلیارد تومان وام جدید برای جاده راهسازی

حسین زاده در حوزه راه نیز بیان داشت: دوبانده سازی محور شیراز جهرم لار به بندرعباس طی چندین سال ۲۰ کیلومتر صورت گرفت اما در دو سال اخیر چهل کیلومتر به بهره برداری رسیده است. تمام مسیر جاده جهرم لار بندرعباس  در حال انجام است اگرچه در برخی مکان‌ها سرعت بیشتر و برخی جاها سرعت کمتر است.

وی با بیان اینکه برای این پروژه یک اعتبار وام ۲۰۰ میلیاردی جذب شد و در تاریخ ۱۲ شهریورماه امسال نیز یک‌وام ۴۸۰ میلیارد تومانی تحت عنوان پروژه های محرومیت زدایی شهید سلیمانی و شهید استوار به این پروژه اختصاص یافته افزود: در محورهای مختلف دیگری نیز در بحث پروژه های راهسازی فعالیت های مختلفی در حال انجام می باشد.

حسین زاده با بیان اینکه در حوزه آب در هفته دولت پروژه هایی افتتاح شد که سالها بر زمین مانده که جای تقدیر از ابقا شهرستان دارد افزود: در حوزه آموزش و پرورش تکمیل و ساخت ۲۰ مدرسه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در جای جای لارستان در حال انجام بوده و همچنین فاز دوم ساخت چهار‌ مدرسه و یک پژوهشسرا در بخش بیرم که بیش از سی میلیارد تومان تخصیص بودجه داشته در حال انجام است.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که  نقش نماینده کار اجرایی نیست و کار او رفع موانع و بروکراسی اداری است وگرنه همین کارها با مدیریت مسئولین شهرستان صورت گرفته افزود: در حوزه علوم پزشکی برای اولین بار در تاریخ استقرار علوم‌پزشکی رشته دکتری پزشکی اختصاص یافته است. همچنین ماده ۲۳ برای پردیس علوم پزشکی گرفته شد و بودجه دانشکده علوم پزشکی مستقل باقی ماند و نیز بودجه بیمارستان جویم  از ۶۰ میلیارد به ۸۰ میلیارد افزایش یافت که ۴۵ میلیارد نیز قبلا جذب بودجه صورت گرفته است.

نماینده مردم در پایان به حوزه بودجه محرومیت زدایی نیز مجددا اشاره نموده و اظهار داشت: در حوزه محرومیت زدایی بیشترین بودجه توسط نماینده مردم با ۱۴۹ میلیارد و پانصد میلیارد تومان جذب شد که حدود ۶۰ میلیارد لارستان، ۴۰ میلیارد خنج، ۳۰ میلیارد اوز و ۲۰ میلیارد برای گراش اختصاص یافت.

5 نظر

  1. دو چیز طیره عقل است دم فرو بستن./ به وقت گفتن، و گفتن به وقت خاموشی . ” حضرت سعدی شیرازی”
    بهتر بود کمی از رشته کار و تحصیلات نفت و گازیت برای مردم می گفتی و به زبان ساده بیان می کردی که چرا کشور نخودی قطر سالهاست که دارد گازهای مخازن مشترک پارس جنوبی ایران را تاراج می کند و کشور داران پر حرف و افاده در ایران توان بر داشت و یا قدرت نگهداری این ثروت ملی را ندارند. بخصوص در مخازنهای مشترک نفتی با عراق و گاز با قطر. و خفت و خواری راببین که آسمان ایران و خلیج همیشه فارس را تحویل شرکت هواپیماها کشور قطر، دبی عمان و شارجه داده اید و از ناتوانی و عدم مدیریت بیش از پنجاه درصد هوا پیماه های کشور را زمین گیر کرده اید . بقول پیرزنان قدیم گراش بَل تو سرَ

  2. آقای حسین زاده با این صحبت‌هایش برای دوره بعدی برنامه ریزی می‌کند این حرفهایی که میزنه امیدوارم خودش باورش باشه نه فقط بخاطر تایید صلاحیتش در شورای نگهبان

  3. به گراشی از دبی
    آیا شما فکر می کنید اگر ایران از منابع نفت و گاز جنوب بهره برداری بیشتری کند، منافع آن به من و شما و منطقه ما خواهد رسید یا اینکه نفت و گازی که باید متعلق به مردم مناطق نفت خیز باشد، بعضی از مسئولین آن را به جیب زده و بقیه هم به تاراج و مصرف مناطق مختلف ایران خواهد رسید؟
    چه فرقی به حال ما خواهد کرد اگر ایران از آن استفاده کند یا کشور همسایه!

  4. همشهری نوشت:عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است نخست باید از وضعیت موجود و این وقایع تحلیل واقع‌بینانه و درستی داشته باشیم. اگر تحلیل و تشخیص درستی داشته باشیم می‌توانیم آن را خوب درمان کنیم. اما اگر بخواهیم به نوعی لاپوشانی کنیم، روی زخم را ببندیم و پنهان کنیم، نتیجه نمی‌دهد.

    اعتراضات و مطالبات مردمی در سال ۱۴۰۱ بر خلاف اعتراضات گذشته دارای وجهی متفاوت است که باید آن را ریشه‌یابی کرد. به گفته محمود عباس زاده همیشه باید واقع بینانه اصول تاکتیک‌های حکمرانی و اصول حکمرانی و تصمیمات را به روز کنیم و از جامعه بازخورد بگیریم و خود را با شرایط جدید جامعه تطبیق دهیم. و نگران نباشیم از بازخورد گرفتن از ساختارها، نگران نباشیم از اصلاحات، نگران نباشیم از اصلاح امور، نگران نباشیم از اصلاح تصمیمات.
    او معتقد است که ما باید شروع کنیم به تبعیض‌زدایی از همه قوانین و مقررات، آیین‌نامه‌های مربوط به اشتغال و امتیازات. و اجازه ندهیم رانت‌ها شکل بگیرد. رانت را به قانون تبدیل نکنیم.

    این نماینده بخشی از اعتراضات را دردی در جامعه و برخی را توطئه دشمنان می‌داند. و معتقد است که درمان درد جامعه بسیار ساده است اما باید خوب تشخیص داده شود. انباشتی از بغض‌ها در نسل جدید ایران به وجود آمده است؛ تناقضات زیادی را می‌بینند | نکته بدون ابهام اغتشاشات؛ تفاوت مهم ناآرامی‌های امسال با ۸۸ و ۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top