بستن

پسرها در هفته سلامت مردان دویدند

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت هفته ملی سلامت مردان ایرانی (سما)، مسابقه دو و میدانی بین دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر گراش در مجموعه ورزشی شهدا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات دو و میدانی شهرستان گراش؛ این مسابقه پنجم اسفندماه با حضور مهندس علی‌رضا مساح، معاون فنی و اجرایی معاون بهداشتی علوم پزشکی گراش، واحد سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش و با همکاری واحد نوجوانان و جوانان مدارس، اداره ورزش و جوانان، هئیت دو و میدانی و اداره‌ی آموزش و پرورش برگزار شد.

پس از انجام مسابقه، قائم مقام معاون بهداشت ضمن گرامیداشت هفته ملی سلامت مردان ایرانی اظهار داشت: «با توجه به روز شمار هفته ملی سلامت مردان ایرانی، امروز با شعار «کنترل سرعت» معرفی شده است.» او در ادامه افزود: «در هر بیست دقیقه یک مرگ به علت حوادث ترافیکی اتفاق می‌افتد که بیست‌ و پنج درصد حوادث منجر به مرگ و بیست و سه درصد عمر از دست رفته در جهان را شامل می‌شود.»

مساح در ادامه به دانش‌آموزان توصیه کرد از موتورسیکلت در این سن استفاده نشود و در صورت استفاده از این وسایل و همچنین استفاده از دوچرخه، حتما از کلاه ایمنی استفاده شود و با سرعت مجاز حرکت کنند. در پایان این مسابقه به افراد برگزیده جوایزی اهدا شد.

mosabeghe_94-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top