بستن

درباره «منابع طبیعی» چه می‌خواهید بدانید؟

هفت‌برکه: ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نام‌گذاری شده است، بیشتر شما این هفته را با «روز درخت‌کاری» می‌شناسید.

اداره منابع طبیعی از ادارات کم و سروصدای شهر گراش است. به مناسبت این هفته به سراغ حیدری، رییس اداره منابع طبیعی گراش، خواهیم رفت. شما هم می‌توانید سوال‌های خود در مورد این اداره را بفرستید و پاسخ آن را دریافت کنید.

بخش دیگری از فعالیت این اداره حفاظت از منابع طبیعی است. اگر درباره وظایف این اداره هم سوالی دارید، می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید.

13911215 Derakhtkari (11)

6 نظر

  1. اینکه زمین های بکر و دشت های سرسبز گراش که عده ای به عنوان کشت دیم و درخت کاریهای بی هدف(که صد البته بخاطر إرث وطمع و زمین خواری)دارن خراب میکنن و هر روز هم به تعدادشون داره أضافه میشه ،منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و غیره هم دارن میبینن ولی خودشون را به خواب میزنن،چه توضیحی دارید؟

  2. از روزی که جاده تنگ اب کشیده شده متاسفانه طبیعت اونجا هم داره خراب میشه،درخت ها همش دارن میکنن برای اتش روشن کردن ،أشغال ها داره پخش میشه ،معلوم هم نیست متولی حفظ و نگهداری طبیعت انجا بر عهده چه ارگانیه که بیش از این طبیعت زیبای تنگ اب دیگه خراب نشه؟

  3. آیا اداره منابع طبیعی در مورد حفر چاه های غیر مجاز و برداشت بی رویه از ذخائر زیر زمینی اقدامی انجام داده؟ اگر پاسخ مثبت است چراسالیانه تعداد آن افزوده میشود و متخلفی مجازات نمیشود؟

  4. مسئولین منابع طبیعی چرا با کسانی که درختهای کوه رو تبدیل به زغال میکنند برخورد شدبد نمیکند؟
    منابع طبیعی چرا زمینهای هکتار هکتاری با همکاری جهاد کشاورزی به اشخاص زمین خوار واگذار میکنند؟
    ایا منابع طبیعی امسال هم میخواد به نیریزی ها مجوز برداشت انغوزه بدهد یا طبق دستور منابع طبیعی استان فارس میخواهد تا چند سال جلو برداشت گیاهای داروی رو بگیرید
    کاش از ریس جهاد کشاورزی هم سوْال میپرسیدید که چرا اجازه دیوار کشی به اقایون ثروتمند میدین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top