بستن

تردد موتورهای پلاک قدیمی، غیر قانونی است

فرمانده انتظامی شهرستان گراش، جمع‌آوری موتورسیکلت‌های پلاک قدیمی و بدون پلاک را اقدامی قانونی از سوی این مرکز اعلام کرد. سرهنگ انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش گفت: اقدام این فرماندهی مبنی بر توقیف موتورسیکلت‌های پلاک قدیمی محمل قانونی داشته و این اقدام بر اساس بند ۱۵ ماده ۱ آیین نامه راهنمایی و رانندگی که اشاره می‌کند؛ پلاک غیر مجاز به پلاکی اطلاق می‌شود که موجب آگهی قبلی ماده ۲ آیین نامه مذکور، رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که شماره یا پلاک نداشته و یا دارای شماره و یا پلاک غیر مجاز می‌باشد، ممنوع است.

انصاری ادامه داد: با توجه به این نکته تردد با موتور سیکلت‌هایی که دارای پلاک قدیمی و یا فاقد پلاک هستند، مصداق بارز نقض مواد یاد شده از آیین نامه راهنمایی و رانندگی بوده و نیروی انتظامی شهرستان گراش، در جهت نهادینه کردن قانون و ارتقای فرهنگ ترافیک با راکبین این قبیل موتورها برخورد قاطع و قانونی خواهد نمود.

لازم به ذکر است که نیروی انتظامی، در خصوص ممنوعیت تردد این قبیل موتورها، چندین بار از طریق توزیع بروشور، نصب اعلانات و انتشار اخبار، به مردم اطلاع رسانی کرده است. با این حال برخی از همشهریان، به این اقدام نیروی انتظامی انتقاد کرده بودند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

2 نظر

  1. به جای این حرف ها بگو برن دنبال راه اندازی راهنمایی رانندگی درست و حسابی و پلیس +۱۰ تا مردم واسه یه پلاک نرن لار بخدا این مشکلات رو برطرف کنید نه اطلاعیه میزنن که پلاک های سالمی که پشت موتورها نصب هست اونو غیر قانونی میدانند.

  2. گل گفتی مصطفی. کسی که درخواستی از مردم داره سعی می کنه امکانات رو هم برای عملی شدن آن برای ملت فراهم کنه. (همون جمله ی معروف دلمون خوشه شهرستان شدیم.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top