بستن

منصور محتاجی هم انصراف داد / ۱۰ نامزد باقی ماندند

هفت‌برکه (گریشنا): منصور محتاجی، فرماندار پیشین لارستان و نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس از لار، با انتشار بیانیه‌ای انصراف‌اش را از نامزدی اعلام کرد.

به نوشته سایت لادستان، او صبح امروز با حضور در بیت آیت‌الله آیت‌اللهی از ادامه‌ی حضور در انتخابات مجلس انصراف داده است.

بیژنی، مسئول ستاد محتاجی در لار، در گفتگو با هفت‌برکه، ضمن تایید این خبر می‌گوید محتاجی به نفع مردم منطقه کنار رفته است، و دلایل انصراف نیز در متن بیانیه‌ی او روشن شده است. در این بیانیه آمده است: «متاسفانه در روزهای اخیر با تشدید نگرانی‌های مردم از نتیجه انتخابات مجلس دهم، به همان نسبت بی‌اخلاقی‌ها و تخریب‌های انتخاباتی نیز اوج گرفته و با برخی اقدامات احساسی و خیابانی کردن تصمیمات عقلانی، سنت نامبارک تحمیل نظر حاکم شد که به یقین این رفتار در دوره‌های آینده چهره نامطلوب خود را به مسببین آن نشان خواهد داد.»

محتاجی در حالی به تحمیل نظر اشاره می‌کند که چندی پیش به جلسه اجماع لار نرفته بود و گفته بود شورای شهر لار را که مبتکر این جلسه بوده به بی‌طرفی قبول ندارد. (خبر در گریشنا)

محتاجی در ادامه نوشته است: «کسب صندلی نمایندگی مجلس آن هم به هر قیمتی هیچ‌گاه مد نظر بنده نبوده و نخواهد بود. امروز لار و لارستان بیش از پیش به وحدت و اتحاد عملی و نه لسانی نیازمند است و من این را با تمام وجود درک کرده‌ام.

«من منصور محتاجی در این لحظه کناره‌گیری خود را از کاندیداتوری مجلس دهم به نفع مردم شریف و بزرگ لارستان اعلام می‌دارم و برای همه مردم در این خطه پهناور آرزوی بهترین‌ها را دارم.»

Mansoor Mohtaji

Mohtaji Enseraf

3 نظر

  1. متاسفانه کلیپ صحبت های کارگروه اوز توی شبکه مجازی پخش شده و عده ای که خود رو منتخب کارگروه مناطق میدانستند را رسوا نمود تا مردم بیشتر به سیاست های مشمئز کننده کسانی که در مقام تصمیم گیری برای ۳۷۰۰۰نفر آدم عاقل و بالغ بودند پی ببرند.

    1. برادر

      دروغ و خیانت نکن به مردم گراش و به جای این کارها در هرجا که هستی خدمت کن ، باشد که خداوند از سر تقصیر و گناهان همگی ما بگذرد.

  2. البته ۱۰ نفر باقی ماندند!
    میرزا خلیل بهمنی ؛ جمشید جعفرپور ؛ حسین شیری؛ ‌ حشمت الله زارعی؛ اسعد زاهدی؛ داریوش سپاده ؛ علی علیزاده؛ هاشم قاسمی ؛یوسف محبی ؛ حسن هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top