بستن

کاهش نامزدهای شورا به ۲۰ نفر / انصراف حسن وقارفرد، خلیل ایثارگر و فاطمه فردفانی

هفت‌برکه: با استعفای سه نامزد دیگر از ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش، تعداد نامزدهای باقی‌مانده به ۲۰ نفر رسید. زمزمه‌هایی در مورد احتمال کناره‌گیری ۲ یا ۳ نامزد دیگر نیز شنیده می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، یکشنبه ۲۳ خردادماه، ۵ روز مانده به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر گراش، حسن وقارفرد، خلیل ایثارگر و فاطمه فردفانی، سه نامزد انتخابات با حضور در فرمانداری گراش انصراف خود را اعلام کردند. 

وقارفرد: مستمر در گراش حضور ندارم

دکتر حسن وقارفرد در گفتگو با هفت‌برکه، عدم حضور مستمر خود در گراش را دلیل انصرافش اعلام کرد و گفت: «اگر چه دوست داشتم با کاندیدا شدن برای شورای شهر دینم را نسبت به گراش و گراشی‌ها ادا کنم، ولی به نظر می‌آید که موفق نخواهم شد. متاسفانه شرایط فیزیکی و زندگی دو زیستی به من این اجازه را نخواهد داد.»

وقارفرد در مورد شرایط خود گفت: «شرمنده همشهریان عزیزم هستم به خاطر این که در طول ۶۸ سال زندگی هیچ کاری برای گراش عزیز نکردم. دورانی در خارج بودم و بقیه زمان‌ها هم یا در تهران بودم و یا در بندرعباس. در هر حال من بیشتر اوقات گراش هستم و در خدمت شما همشهریان مومن، متعهد، انقلابی، ولایی، و با وفای گراش. به فرموده زنده یاد شیخ احمد انصاری، اگر ما جانمان هم برای گراش بدهیم کاری نکردیم.»

سوابق و خبرهای دکتر وقارفرد را در صفحه او در هفت‌برکه بخوانید (اینجا).

 

ایثارگر: مشغله کاری زیادی دارم

خلیل ایثارگر، کارمند امور مالیاتی گراش، نیز امروز انصرافش را به فرمانداری اعلام کرد. ایثارگر در مورد دلایل انصرافش گفت: «انصراف من بیشتر به خاطر مشغله‌ی کاری است. چون من گاهی عصرها هم باید بیایم سر کار. برای همین گفتم که حق بقیه ضایع نشود و انصراف دادم. در گراش هم افراد صالح کم نداریم، و افراد زیادی هستند که می‌توانند بهتر از من کار کنند. از جمله آقای حسین عباسپور در ذهنم است. امیدوارم در انتخابات با حضور حداکثری ثابت کنیم که گراش همیشه اول بوده و بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم.»

سوابق و خبرهای خلیل ایثارگر را در صفحه او در هفت‌برکه بخوانید (اینجا).

 

فردفانی: به نفع جبهه انقلاب اسلامی انصراف می‌دهم.

فاطمه فردفانی، استاد حوزه و دانشگاه، یکی از پنج زنی بود که در این دوره برای انتخابات ثبت نام کرده بود. با انصراف او از نامزدی انتخابات، و با توجه به کناره‌گیری زودهنگام فوزیه کاظمی و رد صلاحیت همایون هوشیار، اکنون فقط دو زن در عرصه‌ی انتخابات باقی مانده‌اند: مهروش شیبانی و زهرا خواجه‌زاده.

فاطمه فردفانی در نامه‌ی انصرافش، دلیل این تصمیم را حمایت از «جبهه انقلاب اسلامی» ذکر کرده است. در بخشی از نامه او آمده است: «اینجانب با اصرار و تاکید تعدادی از اساتید، معتمدین و فرهیختگان و به هدف تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و استمرار خدمت، به عنوان داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر پا به عرصه‌ی رقابت گذاشتم. […] اینک با سپاس فراوان به درگاه احدیت به خاطر این همه لطف و محبت و عرض پوزش به پیشگاه شما مردم شریف گراش، پس از اطمینان از وجود خدمتگذاران دلسوز و پاک‌دست و انجام مشورت‌های لازم، تصمیم گرفتم به نفع «جبهه انقلاب اسلامی» از کاندیداتوری شورای شهر گراش انصراف دهم و همچون گذشته در عرصه‌های مختلف، در خدمت همشهریان بزرگوار باشم، انشاءالله.»

متن کامل نامه انصراف فردفانی و سوابق او را در صفحه او در هفت‌برکه بخوانید (اینجا).

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. شما که میخواین پیاده بشین چرا سوار میشین بعد پیاده میشین؟!
    مگه از اولش وضعیت و موقعیت خودتونو بررسی نمی‌کنین آخه؟!
    برین پی کارتون و اون وظایفتونو درست انجام بدین و دیگه لازم نیس هی بیاین خودی نشون بدین و بعدشم برین.

  2. هرکی از کنار فرمانداری رد شد رفت ثبتنام کرد، دور بعدی که دوباره گذرشون به همون خیابون میفته میرن انصراف میدن.ملت تکلیفشون با خودشونم مشخص نیس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top