بستن

خاطراتی از حمید رایگان کتاب می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): مجمع القرآن فاطمیون در نظر دارد جهت تکریم بنیان‌گزار موسسه فاطمیون، زنده‌یاد حمید رایگان، خاطرات او را در کتابی جمع‌آوری کند.

rayganبه گزارش روابط عمومی مجمع‌القرآن فاطمیون؛ به منظور تکریم خادم‌القرآن زنده‌یاد حمید رایگان قرار است خاطرات آن بزرگوار جمع‌آوری و به صورت کتابی جامع به چاپ برسد. مجمع‌القرآن فاطمیون از همه‌ی افرادی که با آن عزیز سفرکرده خاطراتی دارند دعوت می‌کند تا برای تحقق این هدف خاطرات خود را از زنده‌یاد رایگان ارسال کنند.
افرادی که حاضر به همکاری هستند می‌توانند با شماره تلفن ۵۲۴۴۵۴۴۵ داخلی ۱۰۲ تماس بگیرند و فرم مربوط به ثبت خاطرات را دریافت کنند و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه به نشانی www.mqfg.ir  به صورت pdf این فرم را دریافت کنند.

 

9 نظر

  1. درود بر استاد عزیزم
    همیشه یاد در خاطر ما خواهد ماند….
    روحت شاد و یادت گرامی باد استاد مهربانی ها و اخلاق ها…

  2. یادش بخیر
    دبیرستان امام حسین(ع) بودم تازه از استاد رایگان قرائت قرآن با صوت یاد گرفته بودم ، استاد رایگان در اون موقع دبیر پرورشی فرهنگی ما هم بود از من خواست تا سر صبحگاه قرآن بخوانم من قبول نمیکردم بلاخره با اسرار زیاد استاد رایگان قبول کردم وشروع به قرائت سوره بقره نمودم صفحه اول رو تمام کردم به صفحه دوم رسیدم نزدیک به پایان صفحه دوم بود که صدای همهمه بچه ها در اومد تازه متوجه شدم چه جوی منوگرفته ادامه صفحه رو خوندم وصدق الله گفتم استاد رو به من کرد و با لبخندی نصفه نیمه گفت نه از نمیخونم ونه از دوصفحه خوندن باصوت .
    یادش گرامی
    خدا رحمتش کنه

  3. برای ثبت بخشی از خاطرات حمید میتونید به انجمن رایانت و گروه خاطرات حمید مراجعه کنید.
    خاطرات نگاشته شده در این تاپیک، نوشته نوار کاستی هست که آقای مصطفی کارگر با صدای خود حمید رایگان در اختیار بنده قرار داده بودند.
    با تشکر
    عبدالله سراجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top