بستن

حافظ شش ساله قرآن، مدرک معادل لیسانس گرفت

هفت برکه: محمد مهدی سالمی کودک شش ساله و حافظ قرآن در مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش در طرح تلفنی، مدرک درجه۳ سازمان تبلیغات گرفت. این مدرک معادل با لیسانس است.

به گزارش روابط عمومی موسسه مجمع القرآن فاطمیون، محمدمهدی سالمی شش ساله که به تازگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده بود، با شرکت در آزمون هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی، موفق به دریافت مدرک درجه ۳ سازمان تبلیغات ( معادل لیسانس) شد.

مهران دارابی، معاون آموزش و مدیرطرح حفظ تلفنی موسسه مجمع القرآن فاطمیون می‌گوید:«محمدمهدی سالمی از شادگان خوزستان، کم سن و سال ترین داوطلب شرکت کننده در این آزمون کشوری بود که موفق به دریافت مدرک لیسانس شده است. این کودک با شرکت در حفظ تلفنی مجمع القرآن و زیر نظر اساتید موسسه مجمع القرآن فاطمیون، موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است.

دارابی در ادامه افزود:«طرح حفظ تلفنی از سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد و تا به اکنون حدود ۱۰۰ نفر برادر و ۴۰ نفر خواهر مشغول به حفظ قرآن کریم از طریق حفظ تلفنی هستند. متقاضیان این طرح می توانند به انتخاب خود از یکسال تا چهار سال حافظ کل قرآن کریم شوند.»

او با بیان این که کارشناسان و اساتید موسسه سه روز در هفته با قرآن آموزان تماس گرفته و علاوه بر مشاوره و برنامه‌ریزی حفظ قرآن نیز با آنان کار می کنند، گفت:«محمدمهدی سالمی کودک ۶ ساله از شادگان استان خوزستان است که با شرکت در این طرح، طی سه سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.متقاضیان زیادی از شهر و استان های مختلف ایران و حتی خارج از کشور در این طرح شرکت کرده‌اند. جهت ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره همراه ۰۹۱۷۹۰۸۵۵۱۵ (مهران دارابی) تماس بگیرید.»

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top