بستن

تمام گزینه‌های اجماع روی میز: حسین‌شیری بیانیه داد

متن بیانیه حسین علی حسین شیری در راستا اجماع

هفت‌برکه: شش نفر از معتمدین شهر گراش دیشب اول اسفند پیش‌نهادهای خود را با سه نامزد انتخابات مطرح کردند. هر چند جزییات زیادی از این جلسه منتشر نشده است، اما بعد از جلسه ساعت ۴ بامداد روز دوم اسفند، حسینعلی حسین‌شیری در بیانیه‌ای موضع خود را در مورد پیش‌نهادهای این گروه و همچنین اجماع در گراش بیان کرد.

حسین‌شیری در این بیانیه ضمن تاکید بر پیش‌نهاد مناظره و پرسش و پاسخ، از آمادگی خود برای عمل به پیش‌نهاد جمعی از معتمدین خبر داد. هر چند این پیش‌نهاد در بیانیه مشخص نشده است، اما نشان می‌دهد که زمینه مشترکی برای رسیدن به یک نامزد در شهر گراش به وجود آمده است. البته هنوز تا نهایی شدن این مساله باید منتظر ماند.

در تماس خبرنگار هفت برکه با دکتر بهمنی، به نظر او جلسه دیشب نشانه مثبتی است. در مورد پیش‌نهاد مناظره او گفت: «شرایط مناظره فراهم نیست. در مناظره باید همه مردم مطلع شوند و مثلا در تلویزیون یا رادیو برگزار شود. با حضور ۵۰ یا ۱۰۰ نفر نمی‌توان مناظره‌ای داشت که روی تصمیم همه مردم تاثیر داشته باشد.»

حسین‌ حسین‌زاده دیگر نامزد انتخابات نیز در مورد این جلسه گفت: «من هم به دعوت معتمدین دیدگاه‌های خودم را بیان کردم. فضای انتخابات به گونه‌ای است که کمتر به برنامه‌ها توجه می‌شود. در هر حال اگر دو نفر دیگر در انتخابات بمانند من هم می‌مانم. اما اگر اجماع بین نامزدها صورت بگیرد، خواسته مردم را می‌دانم و به آن توجه خواهم کرد.»

متن بیانیه حسینعلی حسین‌شیری کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در ادامه می‌خوانید:

مردم شریف شهرستان‌های لارستان،خنج و گراش

با سلام؛
در ابتدا از مردم فهیم اعم از خانواده معظم شهدا،ایثارگران،نخبگان،جوانان و سایر اقشار که به طرق مختلف حمایت خود را از اینجانب اعلام نموده اند تشکر و قدردانی مینمایم. با توجه به سوابق اجرایی خود در سمت های بخشدار ، فرماندار و مدیریت در حوزه های انرژی به قصد خدمت در انتخابات شرکت نمودم.

اینک اقبال عمومی شما عزیزان برای طی مسیر بنده را مصمم تر از پیش نموده است.

از آنجایی که دغدغه بحق مردم منطقه و همشهریان عزیز گراشی اجماع کاندیدهای گراش میباشد،در این راستا و نیل به مقصود بارها پیشنهاد مناظره و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ارائه نموده ام و اکنون نیز مصر بر این راهکار می‌باشم.

و اما شب گذشته اول اسفند ۱۳۹۴ از سوی معتمدین شهر – آقایان حاج امان الله وقارفرد ، سید عباس جهانبانی ، حاج احمد درویشی ، رحمت مهیایی ، حاج علی اکبر فانی و مهندس مظفری فرد ) از کاندیداها برای حصول اجماع دعوت بعمل آمده است که بنده نیز در جلسه حاضر شدم.
این بزرگواران جهت برون رفت پیشنهاد غیر مرسومی ارائه دادند.

به نظر حقیر آن راهکار کارشناسی و انتخاباتی نمی باشد و همچنان به اجرای مناظره و سایر روشهای مرسوم انتخاباتی که منجر به انتخاب آگاهانه شود تاکید دارم.

اما چنانچه پیشنهاد مناظره از سوی کاندیدهای محترم مورد استقبال قرار نگیرد، به احترام این عزیزان و مردم فهیم منطقه بویژه همشهریان عزیز با آن پیشنهاد نیز مخالفتی ندارم.

«اما مردم عزیز حق انتخاب با شماست»

حسینعلی حسین شیری
۱/۱۲/۱۳۹۴

Entekhabat03

 

47 نظر

  1. به نظرم مناظره راهکار خوبیست تا مردم قضاوت کنند ومقایسه کنند حتی اگر ۱۰۰ نفر باشند.درود بر تو آقای حسین شیری ان شالله به سوی اجماع روی یک نفر

  2. این استدال آقای حسین زاده واسه من قابل درک نیست!اینکه “اگر دو نفر دیگر در انتخابات بمانند من هم می‌مانم”یعنی چی؟؟؟!!یعنی اگه قراره رای پخش بشه بذار منم بمونم رای پخش تر بشه!!!!آخه این چه استدلالیه برادر من!!!

  3. جناب بهمنی ، مناظره از رادیو و تلویزیون پخش بشه!!عجب!مگه انتخابات ریاست جمهوریه!!!شما مناظره برگزار بکنین همین امشب مثلا توی حسینیه اعظم ببینین چن نفر میان؟!شما یه جلسه دیشب تو ستادت گذاشتی حدود ۵۰۰ نفر اومدن اونوقت واسه مناظره ۵۰ نفر میان؟؟؟!!این حرف از شما بعید بود.

  4. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی همشهریان عزیز
    ضمن تشکر از معتمدین شهر که بر خود تکلیف دانسته و وارد میدان شده اند،جناب آقای حسین شیری این بیانیه شفاف حضرتعالی نشان از خضوع و بزرگواری شما میباشد به واقع که مدیری توتنمند و با تجربه هستید ، باین کار مطمعنن سبد رای بیشتری خواهید داشت . به امید یکدلی گراش

  5. آقای حسین زاده برای ماندگاری در افکار عمومی بهتره انصراف دهید عزیز برادر شما در شورا زیر فشار بعضی ها سه ما بیشتر دوام نیاوردید در مجلس در مقابل باند قدرت و نهادهای تندرو چه جوری مقاومت می کنید حافظه تاریخی ما پاک نشده شعار پیر می داند و جوان می تواند دیگه کارایی خودش از دست داده است

    1. در جواب گراشی
      سلام جناب گراشی […]
      برو سابقه شورای سوم که ایشون تشریف داشتن رو از شورا تحقیق کن.
      اولاً: فرد نامبرده ۱۸ ماه مشغول خدمت در شورا بوده اند با حفظ مدیریت نفتی نه ۳ ماه.
      ثانیاً: نامبرده یک مدیر نفتی قدر بودند و به درخواست وزارت نفت به تهران منتقل شدند.
      ثالثاً: در حال حاضر فرمانده و مدیر ۱۵ دکل حفاری در ایران هستند و در حال حاضر در یکی از دکل های روستاهای خلیلی توابع گراش مشغول کار هستند.
      مهندس حسین زاده با دست پر آمده که شعارهای توخالی را خنثی نماید.
      اگر بازهم قانع نشدی کامنت بزار تا پاسخگوتون باشم.
      و اما…
      اگه خیلی از گذاشتن کامنتت مطمئن هستی لطفاً خودت رو معرفی کن.
      بداخلاقی ممنوع
      همه کاندیدها محترم هستند.

  6. سلام علیکنم
    واقعا جا دارد از جناب آقای حسین شیری بابت این کار تقدیر نمود ….از آنجاییکه ایشان بین کاندیدا تنها چهره سیاسی میباشند و رزمه خوبی در منطقه دارند موفق خواهند شد ….رمز موفقیت احترام به ریش سفیدان و بزرگان شهر میباشد

  7. یک بار اجماع انجام شد اما لجاجت برخی مانع عملی شدن آن در انتخابات بود. این جمله که( بگه و تمه انه ایی که ما وه کنار اچم ، ما تا آخرش اسسم) مفهومی بجر لجاجت ندارد. همان طور که خلیل بهمنی گفته است در گراش شرایط مناظره وجود ندارد.

  8. در جواب آن دوست باید عرض کتنم که آقای حسین زاده از نظر پست و سمت بالاتر از دو نفر دیگر می باشد و صداقت و راستگویی ایشان بیشتر است اعلان کرده اند اگر یکی از دو نفر کنار برود منم میرم کنار در بیشتر سخنرانیها آقای حسین شیری و دکتر بهمنی نه یکبار بلکه چند بار از مهندس حسین شیری تعریف کرده اند چون کارهای بزرگی که مهندس در منطقه انجام داده است از عملکرد آن دو بیشتر است هر ماه چند بار در کمسیون انرژ ی مجلی حضور دارد حالا بنده خدا چون خیلی ساده و بی ریا میباشد و از جیب کسی خرج نکرده است و اهل وعده های دروغین نیست و مافیا و رانتخوران پشت سرش نیستند فکر میکنید شایسته نمایندگی نیست ولی در حال حاضر هر دو کانددی مطرح گراش اگر در سخنرانی هایشون صداقت و راست گفتند باید بنفع مهندس حسین زاده کتار بروند

  9. چون نمایندگی مجلس یک نفر سیاسی می طلبت اقای حسین شیری هم سواد سیاسی بیشتری دارد هم کارهای اجرایی سیاسی بیشتری نسبت به ان دو عزیز انجام داده هست هم شناخت بیشتری مردم منطقه نسبت به ایشان دارن ،بنظر أیشان بمانند بهتر هست

    1. شما یک مثال بیاورید که آقای حسین شیری در یه جایی یه قدمی برای گراش ورداشته
      تو ساخت کدوم حسینیه و مسجد حضور داشته؟؟
      تو گرفتن کدوم مجوز برای گراش دخیل بوده؟؟
      کدوم بودجه رو برای ادارات گرفته یا تو احداث کدوم راه از نفوذی که ازش دم می زنه مایه گذاشته

  10. از صحبت های اقای حسین زاده یه جور لج بازی کودکانه برداشت میشه نه یک پختگی سیاسی!!!دید مردم منطقه نسبت به آقای حسین زاده مانند دید مردم گراش نسبت به کاندیداهای دیگر از جمله آقای هوشمند و سپاده و فراست و…هستش.یعنی هونجور که این ااشخاص در گراش محبوبیت چندانی ندارن آقای حسین زاده هم در شهرهای دیگر حتی خود گرش محبوبیت چندانی ندارند پس بهتره به ااجماع بپیوندند.

  11. ما موافق مناظره ایم !! چرا خود را بر مردم تحمیل کنید بذارین مردم شما رو انتخاب کنن.مردم بهترین قاضی هستند هیچ وقت از پاسخگویی در برابر مردمی که قراره شما نمایندشون باشید ننترسید.

  12. متاسفانه اون حلقه ای که روزی دور آقای فردوسی جمع شده بودند و او را به ماندن در انتخابات تشویق میکردند در حالی که میدیدن در مقابل آقای زندوی رای کمتری دارند متاسفانه امروز اطراف آقای بهمنی جمع شده اند.مردم تاریخ رو فراموش نمیکنند.آقای بهمنی دلسوزانه بهتون میگم شما لا اقل اسیر این اشخاص نشو و عاقلانه برخورد کن.فردای روز انتخابات شما میمونی و این مردم

      1. مگه زندوی بیانیه داده؟؟؟مگه قرار نبود توی این هفته بیانیه بده و از ایشون حمایت کنه؟؟؟میبنین چگونه اونا با تیزهوشی شما رو با یه وعده خیالی به بازی گرفتن!!!

    1. با سلام

      در بیانیه کاندید محترم یک قدری با دقت مطالعه کنید و نشان می دهد این فرد اهل سیاست و موارد سیاسی است. اما تنها فردی که درست و متقن سخن می گوید شناخت آن سخت است. پس باید منتظر ماند. مهندس خوب برنامه ای دارد . سعی کنید به اجماع برسید و گرنه همگی شما مقصر کوتاهی هستید پس تمام شما باید با دقت حرف بزنید و گرنه تاریخ درباره شما سخن خواهد گفت

    2. باید دید پشت سر هر کدوم از این کاندید ها چه کسایی هستن ؟ و آیا این افراد مثبت و مفید هستن یا فکر منافع خودشون؟ دنیال منافع شخصی هستن یا منافع کل مردم منطقه؟

    3. بد نیست رزومه کاری افراد کاندید رو بخونید .ما شخصی رو میخوایم که کار کنه برامون.شخصی که تو عمرش چنتا چهره مهم و سرشناس دولتی بشناسنش.
      نه کسی که یه منطقه هم به زور میشناسنش

  13. به نظر من مناظره براى اجماع اصلا معنایى ندارد
    چون ما میخواهیم که یک نفر بماند و راى پخش نشود و این پیشنهاد آقاى حسین شیرى جز متشنج کردن جو شهر چیز دیگرى را در بر نخواهد داشت

  14. سلام.انان که پیشنهاد مناظره میدن میخان مردم به جون هم بندازن وتفرقه ایجاد کنن و انگیزه سال ۸۸احمدی نژاد دارن.آمو قربونت شم نمیخایی انصراق نده ولی ما به مدارک بالاتر و پخته تر رای میدیم .

    1. شما آخر بیانیه رو بادقت بخون ایشون گفتن اگه با مناظره مخالف باشن من به پیشنهاد کارگروه تمکین میکنم.درحالیکه آقای بهمنی حتی حاضر نیستن به پیشنهادات کارگروه تمکین کنه،آخه خودخواهی تا چه حد!!!!

  15. مناظره؟ واقعا؟ اگر اینها بزرگان شهر رو قبول دارن، اجازه بدن برن یه نظرسنجی انجام بدن، سخت هم نیست ۲ تا دبیرستان، دو تا اداره، ۱۰ تا خونه، ۱۰ تا مغازه هر کی رای بیشتر داشت همونو معرفی کنن، مناظره واسه جایی خوبه که سطح سواد و سواد سیاسیش بالا باشه نه یه جا مثل گراش که همیشه از جریانات کشور عقبیم، متاسفانه خیلی از مردم سطحی نگرن، و راحت گول کلمات میخورن.

  16. چهار سال قبل هم بعضی ها بدون هیچ فکر و سیاستی از آقای فردوسی حمایت کردن و دید بقیه شهرها رو به گراش خراب کردن ….
    ما گراشی ها به بیرم قول داده بودیم ازشون حمایت کنیم
    التماس کمی تفکر و سیاست

  17. سلام

    فقط یک سوال دارم از نماینده اینده گراش و لارستان و خنج

    کدام نماینده دوره های پیشین و الان به داد دل معلولین کم توان جسمی و حرکتی که نه شغل دارند نه مسکن و نه در امدی و نه همایتی از اداره بهزیستی و دیگر ارگان ها و دوست دارند مثل هر انسانی دیگری زندگی طبیعی داشته باشن که الان محروم از ان هستند در گراش رسیده است ؟

    اگر به داد دل این جور افراد رسیدید اون وقت بیایین بروید در مجلس سخنرانی کنید که انوقت دعای خیرشون پشتوانه شماست .
    و اگر به داد دل این جور افراد که فقط توانی جسمی ندارند نرسید هر شخصی بزرگی باشید حرفتون و عملتون در جامعه گراش باد هواست و هیچ تاثیری روی گراش و مردمش ندارید مثل تبل تو خالی می مانید و در اخر اگر بی حرمتی شد به بزرگی خودتون ببخشید

    در اخر اجماع کاندبد ها به نفع گراش و گراشی است جناب اقای دکتر بهمنی و اقای حسینعلی حسین شیری و آقای حسین زاده ما فقط یک نفر میخواهیم که واسمون عمل کنه نه فقط حرف و حرف بزنه .

    موفق و پیروز باشید
    غلام عباس غفاری

  18. در مورد حسین زاده مدانیم رای نمیاورند واما حسین شیری باید ایثار داشته باشند چون بهمنی به قول قدیما دو دست لباس بیشتر پاره کرده ا و شاید بشه گفت در منطقه باتجربه و پرطایفه تر میباشند.و حتما رای میاورد. اگر خودش هم بخواهد کنار برود ما بسیجیان نمیگزاریم .

  19. پیشنهاد قرعه کشی عدم بلوغ سیاسی میرساند .پس هدف انتخاب کارگروه چیست .انتخاب کارگروه تشخیص
    وضعیت و جو منطقه و تعیین مصادیق و سپس انتخاب کاندیدای اصلح و معرفی به مردم .و این شجاعت می خواهد .شما معرفی کنید تا مردم خود انتخاب کنند .

  20. کارگروه بایستی درون خودش رای گیری بکنه ونتیجه رو به مردم اعلام بکنه خواه اون کاندیدا انصراف بدهد خواه ندهد اونوقت مردم شخص خودخواه رو خواهند شناخت.کارگروه نباید منتظر انصراف کاندیداها بشینه.آخه اجماع دقیقه نود هم به درد نمیخوره چون معمولا مردم چن روز قبل انتخابات گزینشون رو انتخاب میکنن.

  21. من متاسفم برای خودم که بخوام براساس قرعه کشی رای بدم
    کارگروه براساس روند کاملا منطقی و صحیح اومده سر کار که سبک و سنگین کنه و بگه مصالح شهر برچه اساسی بهتر تامین می شه و ما رای خودمون رو تو سبد کدوم کاندید بریزیم حالا کاندیدها مختارن تو موندن یا رفتن

  22. این کارگروه کار گروه میکنیین کیا هستن از کجا اومدن اصلا کی گفته اینا قابل قبولا کار گروهی که داخلش جلسه ای تشکیل نشه صورتحلسه ای نباشه رای گیری نباشه توی یک جمع بیست نفره حرف دو سه نفر خاص باشه و بقیه پشمک هر چه اینا گفتن بقیه بگن چشم و هیچگونه نظر آرای نباشه به چه درد می خوره این تفرقه و دودستگی باعث و بانیش همون کار گروه(چند نفر)خاص هستن.
    درب این کارگروه رو باید گل و سنگ گرفت

    1. این حرف شما توهین به شورا به عنوان نماینده مردم هستش کارگروه برآمده از یک فرایند صحیح هستش حالا شما با کوبیدن کارگروه به چی می رسین؟

  23. متاسفانه برخی همشریان چه ساده انگارانه روی حمایت آقای زندوی حساب باز کردن در حالی که به قول خودش قرار بود این هفته بصورت رسمی بیانیه بدهد.دوستان بازی نخورید!!سادگی تا کی؟!

  24. کارگروه باید بین خودشون یک نفر رو انتخاب کنه و به مردم هم اعلام بشه و کاندیدها هم طبق تهعد دادنشون قبل از تایید صلاحیت بشن باید با نظر کارگروه موافقت کنن و اگر هم کاندید مخالفت کردند صورت جلسه های که کاندیدها در جلسات امضاء کرده اند باید رو بشود تا مردم بفهمند چه کسی خودخواه و فقط به فکر منافع شخصی خودش هست کارگروه انتخاب خود مردم هست و باید به آنها احترام گذاشته شود و آنهای که میگن بیشترین اعضای کارگروه اقوام فلان کاندید هست این رو هم در نظر داشته یاشن کارگروه حدود ۳ماه قبل تشکیل شده و آن زمان هیچ شخصی اعلام نکرده بود که من میخوام کاندید بشم و هیچ چیز و هیچ کس معلوم نبوده

  25. کارگروه اگه واقعا طرفدار حق بود بایستی موقعی که رای گیری شد و آقای دکتر فتحی ۱۲ رای و آقای بهمنی ۱ رای آورد از انصراف دکتر فتحی جلوگیری میکرد و از آقای بهمنی میخواستن که انصراف بدن

  26. به همشهریایی که میگن باید ۴ سال پیش آقای فردوسی کنار میرفت چون میدونست رای نمیاره باید بگم
    اولا تنها دلیلی که ایشون کنار نرفتن غیرتشون به گراش بود چون منطقی نبود از شهرستان گراش که اینقدرم ادعامون میشه حتی یک نماینده هم حضور نداشته باشه و آقای حسنی هم قول حمایت داده بودن که متاسفانه لحضه ی آخرجا زدن
    و ثانیا رای آقای فردوسی و زندوی رو اگه روی هم میکردین بازم حدود ۴ ، ۵ هزار تا از رای اقای جعفر پور کمتر بود و لازم نیست به خاطر قولی که به یک بیرمی دادین با همشهریتون در بیوفتین و بی احترامی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

47 نظر
scroll to top