بستن

انتخابات خلوت‌تر می‌شود: یگانه‌فرد هم کنار می‌رود

هفت‌برکه (گریشنا): محمد اسماعیل یگانه‌فرد فردا با حضور در فرمانداری لارستان از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره‌گیری خواهد کرد.

امروز اول اسفندماه، خبرنگار هفت‌برکه برای پیگیری برنامه‌های انتخاباتی نامزد حاضر در انتخابات با آنان تماس گرفت. محمد اسماعیل یگانه‌فرد اعلام کرد برنامه تبلیغات انتخاباتی ندارد و فردا با مراجعه در فرمانداری لارستان از حضور در انتخابات انصراف خواهد داد. یگانه‌فرد کناره‌گیری خود را در حمایت از مردم لارستان اعلام کرد.

البته تا زمان حضور در فرمانداری و ستاد اجرایی انتخابات هیچ کدام از انصراف‌های اعلام شده نهایی نشده است. ۲۰ نامزد برای حضور در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش تایید صلاحیت شده‌اند. پیش از این مرتضی فتحی و حسین فقیهی دو نامزد شهر گراش نیز اعلام کناره‌گیری کرده بودند. (خبر در هفت‌برکه) با کناره‌گیری احتمالی این سه نفر، تعداد نامزدهای انتخاباتی به ۱۷ نفر می‌رسد به نظر می‌رسد این عدد باز هم کاهش خواهد یافت.

این سومین حضور یگانه‌فرد در انتخابات است و او در آخرین ساعت‌های ثبت‌نام به جمع نامزدهای انتخابات پیوست. یگانه‌فرد یکی از ۱۳ نامزد انتخابات مجلس هفتم بود که در آن انتخابات دو و سیزده صدم آرا را به دست آورد. یگانه‌فرد در انتخابات مجلس هشتم نیز حضور داشت که نیم‌درصد آرا را به دست آورد. دیدگاه‌های یگانه‌فرد در مورد انتخابات این دوره پیش از این در هفت برکه منتشر شده است. (خبر در هفت‌برکه)

تکمیل خبر: یگانه‌فرد، امروز، دوم اسفند ماه با حضور در فرمانداری لارستان به صورت رسمی از حضور در انتخابات انصراف داد.

YeganehFard

photo_2016-02-21_13-24-19

4 نظر

  1. دکتر فتحی:به نفع مردم کنار رفتم!
    یگانه فرد:به نفع مردم”لارستان” کنار میروم!
    یکی نیست بهش بگه بقیه مردم منطقه چه فرقی با لاریا دارن؟
    همین موارد هستش که ما به نماینده لاری اعتمادی نداریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top