بستن

خبرهای کوتاه انتخاباتی: پنجشنبه ۲۹ بهمن

هفت‌برکه: با آغاز فعالیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای پیگیری سریع‌تر اخبار می‌توانید از کانال گراش در تلگرام اخبار را بخوانید.

روزانه‌ خلاصه‌ای از اخبار کانال گراش در سایت هفت‌برکه (گریشنا) نیز منتشر می‌شود. هفت‌برکه در این انتخابات به دنبال اطلاع‌رسانی دقیق و تا حد امکان بی‌طرفانه است. خبرهای کوتاه از اولین روز تبلیغات انتخاباتی را مرور می‌کنیم. ممکن است خبرهای این بسته‌ی خبری به تدریج تکمیل شود، ولی برای اطلاع‌رسانی به کانال گراش سر بزنید.

همچنین می‌توانید یادداشت‌های انتخاباتی خود را به @gerash در تلگرام ارسال کنید.

کارگروه به اجماع نرسید

کارگروه گراش روی یک نامزد به اجماع نرسید، اما رایزنی برای کنار رفتن نامزدها به نفع یکدیگر ادامه دارد. یکی از اعضای کارگروه گفت: «به زودی در بیانیه‌ای دیدگاه کارگروه در مورد انتخابات بیان می‌شود.»

شهرداری محل آگهی‌ها را آماده کرد

آماده‌سازی محل نصب تبلیغات انتخابات از طرف شهرداری گراش انجام شد. پارچه‌های سفیدرنگی در چند نقطه شهر برای نصب تبلیغات نامزدها نصب شده است.

کمپین یک نفر، یک رای

به دنبال کم شدن احتمال اجماع نامزدهای گراشی حاضر در انتخابات، کمپینی در فضای مجازی با عنوان «یک نفر، یک رای» خواهان رایزنی نامزدها با یکدیگر و رسیدن به یک نامزد شده است. در بخشی از بیانیه این کمپین آمده است:
«از همه نامزدهای گراشی حاضر در انتخابات می‌خواهیم: اگر می‌خواهید تاریخ‌ساز شوید همه دست در دست هم یک نفر شویم. چرا که در صورت عدم وحدت و انسجام و حضور در صحنه انتخابات با چند گزینه به جای یک گزینه، بیشک از نظر مردم شریف شهرستان گراش، شماها مقصر خواهید بود و تا سال‌های سال مردم شما را با نگاهی دیگر یاد میکنند.»

جلسه هماهنگی مجریان انتخابات

۸ صبح امروز ۲۹ بهمن، جلسه آموزشی و توجیهی انتخابات هفتم اسفندماه با حضور هیات‌های اجرایی، بازرسی و نمایندگان فرماندار، سرناظران در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. فرماندار گراش در این جلسه بر اصل امانت‌داری و بی‌طرفی هیات‌های اجرایی و نظارت در انتخابات اسفندماه سال جاری تاکید کرد.
نشانی اینستاگرام فرمانداری گراش: https://www.instagram.com/farmandarigerash/

حسین‌شیری در مسجد صاحب‌الزمان (عج)

سخنرانی انتخاباتی حسینعلی حسین‌شیری امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) گراش انجام می‌شود. ستاد انتخاباتی حسین‌شیری از نخستین ساعات آغاز تبلیغات انتخاباتی در روبه‌روی باغ ملی گراش کار خود را آغاز کرد.

حسین‌زاده در خنج

مهندس حسین‌زاده، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بعد از نماز مغرب و عشا در شهرستان خنج سخنرانی می‌کند.
آدرس: شهرستان خنج – مسجد اهل بیت خنج – شهرک گلدان – ابتدای بلوار امام حسین(ع) – جنب آتش نشانی – سمت چپ

احتمال حمایت زندوی از بهمنی

کانال تلگرامی حامیان دکتر بهمنی از احتمال حمایت سید شکرالله زندوی نامزد انتخابات مجلس هشتم و نهم از دکتر خلیل بهمنی خبر داد.
این کانال نوشته است: «امروز دکتر بهمنی میزبان مهمانان بیرمی خود بود. سید ابراهیم زندوی و ابراهیم پژمان، مسئول ستاد سید شکرالله زندوی در دوره‌ی نهم، در این دیدار دو ساعته، درباره‌ی چگونگی تبلیغات انتخاباتی دکتر بهمنی صحبت کردند.
سید ابراهیم زندوی درباره‌ی برنامه‌ریزی و هماهنگی تبلیغاتی در بخش بیرم صحبت کرد و گفت: انشالله در هفته آینده سید شکرالله زندوی از تریبون‌های بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه، مردم را به حمایت از دکتر بهمنی فرا خواهد خواند.»

فقیهی در شرفویه و بنارویه

حسین فقیهی دیگر نامزد انتخابات می‌گوید چون دیگر نامزدهای گراشی کناره‌گیری نکرده‌اند، او نیز در انتخابات مانده است. فقیهی امشب بعد از نماز در مسجد جامع شرفویه و بعد از آن در بنارویه صحبت خواهد کرد. ستاد حسین فقیهی در محل شرکت تارمین روبه‌روی پمپ‌بنزین خلیج فارس قرار دارد.

?
اخبار انتخابات را از کانال گراش در تلگرام دنبال کنید
Telegram.me/gerashmag

Entekhab Majles Shora

40 نظر

  1. تو را به خدا یکی به این کاندیداها حالی کنه بدون اجماع این سخنرانی ها و تبلیغات اب در هاون کوفتنه هیچ نتیجه ای مثبتی نداره خواهشا اجماع کنید

  2. با تشکرازهفت برکه لطفا این اطلاع رسانی کنیداین کارگروه منتخب مردم شریف گراش چه کسانی هستند که کسی آنهارانمیشناسد. برادروار به اجماع برسید نامزدهای محترم که همه برای شهروندان عزیز و محترم هستید وبگذارید یکنفر بنمایندگی از گراش بعنوان کاندید جمع باقی بماند تا آراء تقسیم نشده و بیحاصیل برای کاندیدگراشی نباشد.از گریشنا تشکر وازنامزدهای محترم استدعای همدلی و وحدت داریم . توفیق یارتان

  3. آخه این کارگروه اگرنماینده مردم گراشند بایدازطرف مردم شریف گراش باشند . من هم ازگریشنا تقاضای معرفی کارگروه دارم . ازطرفی متاسفم که عده ای برای مردم ارزشی قائل نیستند وخودرانمایندگان مردم میدانند که منظورهمین کارگروه میباشد.

  4. ابتدا ازآقای دکتر فتحی بابت انصراف تشکر میکنیم .مطمئن باشین محبوبیت شما نزد گراشی ها بیشتر شد.دوما اینکه به نظر میاد جناب بهمنی و حسین شیری از اقبال منطقه ای بیشتری برخوردار هستن که باید بازم ریز بینانه تر این اقبال رو دید و یکی از این دو رو انتخاب کرد.

  5. بنام خدا: جای شکی نیست که پیروزی یک کاندید گراشی در این انتخابات از مرز ۵۰-۶۰ در صد گذشته است. بشرط آنکه فقط و فقط یک کاندید داشته باشیم. رقابت هم بین شما دو نفر از عزیزان است. گرچه کنار کشیدن کار بسیار مشکلی است حتی برای رضای شخصی خود. اما بخاطر منطقه و گراش مظلوم، بخاطر مردم خوب و مهربانش که سالیان سال زیر چکمه بد خواهان رنج بردند ولی زیر بار ذلت نرفتند، و بخاطر نسل آینده این خطه ….بگذارید نسل آیتده به شما افتخار کند و بخود ببالند که چه ایثار گری وفداکاری کردید و چگونه برای وحدت و همدلی حتی از حق مسلم خود گذشتید. شکی نیست که تاریخ نیز در حافظه خود ثبت و قضاوت خواهد کرد. ما به هر دوی شما افتخار میکنیم. خواهش ما از شما اینست که با هم بنشینید و کلاه خود قاضی کنید و گراش و منطقه را از دلاتکلیفی به در ارید. وقت چندانی هم ندارید و تا مردم تصمیمشان نگرفتند تنها کاندید گراش را معرفی کنید. من فکر میکنم رای منطقه از ان کاندید گراشی.

  6. گراش اگر به اجماع ووحدت برسه صددرصد نمایندگی از ان گراشی خواهدشد,باتوجه به محبوبیت ومقبولیت زندوی واعلام حمایت ایشون ازدکتر بهمنی ایشون میتونن گزینه خوبی برای کاندیداتوری باشن,سیدابراهیم زندوی که امروز درستاد دکتربهمنی هستن نفوذ بسیارخوبی دربین مردم وشوارهای خنج جویم بنارویه لطیفی وروستاهای اهل تسنن دارن,پس به هوش باشید وازاین موقعیت تاریخی استفاده کنید ونگذارید متعصبین وشهر قرون وسطایی لار شمارو بازی بده

    1. سابقه مدیریتی بیشتر و موفق تر
      سابقه تحصیلی بیشتر و در دانشگاههای با تراز علمی بالاتر
      سابقه تدریس در دانشگاههای با تراز بالاتر
      ارتباط قویتر در تهران
      و …

      و از همه مهمتر اقبال بیشتر منطقه گوی سبقت رو از کاندید حقوق دان شما ربوده

  7. اجماع فقط اجماع
    کارگروه و مسولین شهر تا دیر نشده جلساتی گرفته شود که انشاءالله نتیجه بگیریم در این انتخابات یکی از گراش رای بیاره

  8. آقای بهمنی اگه گلی میتونست بزنه به سر دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان زده بود توی این همه سال ریاست و سرپرستیش حتی یه اثار مثبتم نداره از اونجا به غیر از انتقاد

  9. امیدوارم فقط یک کاندیدا بمونه و اگر چنین نشه اون هایی که کنار نرفتن بی شک به گراش و مردمش خیانت کرده اند و مردم گراش به هیچ وجه ان هارا نخواهند بخشید …والسلام

  10. دکتر از فابلیت خوبی که دارد . ازاخلاق ایمان وتلاش وپشت کار خوبی برخوردار میباشد .حتمنا رای خواهد اورد .همه توصیه میکنیم ایشان به هیچ وجه انصراف ندهند که اگر انصراف بدهد.ظلم بزرگی به گراش صورت داده است.

  11. با پیوستن گروه زندوی و مدیر قدرتمند وی آقای پژمان به ستاد دکتر بهمنی شانس دکتر بهمنی به بیش از سه برابر سایر کاندیداها افزایش یافت. مردم گراش واقع بین باشید با انتخابی صحیح این فرصت تاریخی را از دست ندهید.

  12. آقای فقیهی بسیار فرد متین و باشخصیتی و متدینی هستند و همچنین جناب حسین زاده هم از سواد بالایی برخوردارند و انسان شریفی هستند ولی هردوی این عزیزان به خوبی میدانند که آقای بهمنی و آقای حسین شیری چه از نظر تجربه و چه از نظر ارتباط خوبشان با مردم منطقه یه سر و گردن از شانس بیشتری نسبت به این دو عزیز برخوردارند ولی به نظر بنده حقیر و اکثر مردم گراش جناب دکتر بهمنی برای انتخابات پیش رو از شانس بیشتری برخوردار هست در نتیجه خواهشی که از این ۳ عزیز دارم اینه که به نفع جناب دکتر بهمنی کنار بروند و شانس گراش را برای نشتستن در مجلس دهم را بالا ببرند . اگر این کار رخ ندهد قطعا سودش را دوستان همسایه خواهند برد و این مردم گراش هستند که ضرر خواهند کرد پس اگر میخواهید مردم را خوشحال و به آینده امیدوار کنید به یک اجماع و وحدت و همیت بزرگی از طرف دوستان نیازمندیم .

  13. آقایان حسین زاده و فقیهی به دلیل عدم داشتن تجربه اجرایی و نبود اقبال منطقه ای نسبت به بقیه عزیزان کاندیدا باید به اجماع بپیوندند.حال مقایسه آقای بهمنی و آقای حسین شیری
    آقای بهمنی:مدرک علمی و دانشگاهی بالا.تجربه مدیریت بر دانشگاه علوم پزشکی .حمایت ضمنی آقای زندوی (که البته فعلا رسما این حمایت صورت نگرفته که بتوان به آن تکیه کرد)
    آقای حسین شیری :بخشداری خنج ، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی امام علی (ع) گراش، فرمانده گروهان ثارالله . مشاور فرماندار لار .فرماندارسابق مهر.فرماندار سابق ارسنجان.تجربه های اجرایی بالا و شناخت ظرفیت های منطقه
    (این براساس شناخت کلی من نسبت به کاندیداهاس اگه چیز دیگه ای هم هست اضافه کنید دوستان)
    حال تصمیم با همشهریان عزیز است.

  14. همشهریان عزیز که عاشقانه و دلسوزانه اظهار نظر میفرمایید. اول اینکه طرفداری از شخص خاصی در این گروه باعث افزایش اختلافات در بین هواداران بقیه کاندیدا میشود و صلاح نیست اسمی برده شود هر ۴ کاندید تقریبا شرایط یکسان دارند و ثانیا گراشیها برایشون فرقی نخواهد کرد که کدام باشد آنجه مهم است این است که یکنفر باشد . ضمنا در خصوص کسانیکه فکر میکنید ادعای حمایت از دکتر بهمتی کرده اند شک و تردید داشته باشید چون به کاندیدهای شهرستان لار و اطراف نیز چنین قولی داده اتد و حتی با یکی از کاندیدهای لار مشت پرده معامله ای صورت داده اتد که شاید همین اعلان حمایت از کاندیدای گراش توطیه ای باسد که آقای بهمنی کنار نرود و این چند دستگی در گراش بامند که بنفع لار شود خیلی ساده نگر نباشید .

  15. سلام.از نظر تقوا و محافظه کاری و اصولگرایی آقای جهانبانی نیرو مومن وخوبیه.از نظر مدارک عالیه و تجارب که به عارف میخوره دکتر بهمنی خوبه که به این دولت نزدیکتره با اینکه کار زیادی نکرده و خانواده شهید هم است.آقای حسین شیری هم فرد محاظه کار وتحصیلات دانشگاه ازاد داره و فرد انقلابی واصولگراست .در کل دکتر بهمنی از همه بهتر بنظر میرسه.بقیه انصراف بدن من جمله حسین زاده و فقیهی چون سنگین تره

  16. گراشیها به هوش باشید کاندیداها با درایت و ایثار و از خود گذشتگی به نفع ملت گراش کنار بکشید .بگذارید یک شخص تمام آرزوهایمان به دوش بکشد. که اگر چنین نکنید .از چشم ملت گراش خواهید افتاد .ما بسیجیان به دکتر بهمنی خوشبین‌تر هستیم که بتواند این مسئولیت را به دوش بکشد .لذا اتحاد نشانه پیشرفت همه می‌باشد. از وجود بقیه عزیزان نیز دز جاهای دیگر استفاده شود.

  17. ولی دکتر حسنی هم از اقای حسین شیری حمایت کرده و رای ایشونم بالاست…ضمنا فراموش نشه ک اقای حسین شیری سوابق قابل ملاحظه ای در کار با دولتی ها داره و دوبار فرمانداری در دو شهرستان مختلف کم سابقه ای نیست

  18. با سلام کسانی که در دوره قبل حمایت میکردن از فرد خاص الان گراش نیستند بببنم شما ها که هستید چکار میکنید مثلا فلان مسجد و فلان محله!!ببینم میتونید این چند کاندیدای محترم رو به اجماع برسونید و دل مردم روشاد کنید همه محترم و قابل احترام ولی از خود گذشتگی رو دارند تا یک صدا به یک کاندید برسیم

  19. یک نفر به نیابت از جمعی از فرهنگیان و بسیجیان کامنت بذاره دور از واقعیته.تا کسی بیانیه رسمی نده این جور نظرات کشکه

  20. سلام بنظرم حسین شیری تجربه اجرایی بهتری دارد بهمنی حتی در اداره دانشگده موفق نبود چون نتونست با پزشکان همکار خودکنار بیاید واین ضعف مدیریت ایشان رو میرسونه

    1. اره نتونست کنار بیاد چون کسی کار انجام نمیداد.
      من کارمند دانشکده هستم وبه شخصه دیدم خیلی چیزهارو.
      دکتر بهمنی در زمان ریاستش هر هفته دو یا سه روزش رو حتما گراش بودن ولی الان میتونید بیاید دانشکده رییس که نیست کارمند ها هم درست حاضر نمیشن. دکتر بهمنی نظم داشتن.
      شما ندیدید تلاش های بی وقفه ی ایشون رو برای مستقل شدن دانشکده وگرنه الان اینقد راحت قضاوت نمیکردین.
      حالا اینقد معاونین دانشکده بی خیالی طی میکنن که امکان داره دانشکده حتی بره زیر نظر دانشگاه لار.
      واقعا باید تاسف خورد واسه کسایی که قدردان نیستن.

  21. خیلی درست نیست که نظر شخصی خودمون رو به همه ی یه قشر خاص تعمیم بدیم! سرگروه حلقه صالحین و فرهنگی عزیز لطفا فقط نظر خودتون رو بیان کنید نه اینکه از طرف همه ی افراد یک قشر یا گروه صحبت کنید.!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40 نظر
scroll to top