بستن

انتخابات حوزه لارستان، خنج و گراش با ۲۰ نامزد شروع شد

هفت‌برکه: با انتشار آگهی اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و آغاز تبلیغات انتخاباتی، دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش با ۲۰ نامزد رسماْ آغاز شد.

شورای نگهبان در آخرین مرحله‌ی بررسی صلاحیت‌ها تغییری در وضعیت نامزدهای انتخاباتی ایجاد نکرد تا در نهایت همان ۲۰ نفری که در ۱۶ بهمن اسامی‌شان اعلام شده بود، در ۲۸ بهمن از سوی فرماندار لارستان به عنوان نامزدهای نمایندگی معرفی شوند.

بر اساس آگهی اسامی نامزدها در اجرای ماده ۳۶ آیین‌نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن، بدین‌وسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه به شرح زیر اعلام شد:

۱- آقای میرزاخلیل بهمنی فرزند غلامحسین کد نامزد ۱۲۱۶

۲- آقای جمشید جعفرپور فرزند نعمت کد نامزد ۱۲۱۹

۳- آقای سید عباس جهانبانی فرزند سید ابراهیم کد نامزد ۱۲۴۱

۴- آقای عبدالحسن حسنی‌پور فرزند حسن کد نامزد ۱۲۴۵

۵- آقای حسین حسین‌زاده فرزند غلامعباس کد نامزد ۱۲۴۶

۶- آقای حسینعلی حسین‌شیری فرزند رضاعلی مشهور به شیری کد نامزد ۱۲۴۷

۷- آقای حشمت‌الله زارعی فرزند کاکاجان کد نامزد ۱۲۵۱

۸- آقای اسعد زاهدی فرزند محمدصادق کد نامزد ۱۲۵۲

۹- آقای داریوش سپاده فرزند علی کد نامزد ۱۲۵۶

۱۰- آقای علی علی‌زاده فرزند محمد کد نامزد ۱۲۵۸

۱۱- آقای مرتضی فتحی فرزند فضل‌الله کد نامزد ۱۲۶۲

۱۲- آقای حسین فراست فرزند جعفر کد نامزد ۱۲۶۴

۱۳- آقای حسین فرج‌پور فرزند رحمن کد نامزد ۱۲۶۵

۱۴- آقای حسینعلی فقیهی فرزند ابراهیم مشهور به حاج حسین کد نامزد ۱۲۶۷

۱۵- آقای هاشم قاسمی فرزند عبدالحسین کد نامزد ۱۲۶۸

۱۶- آقای یوسف محبی فرزند محمدجعفر کد نامزد ۱۲۶۹

۱۷- آقای منصور محتاجی فرزند علی‌اصغر کد نامزد ۱۲۷۱

۱۸- آقای موسی مقدس فرزند مظفر کد نامزد ۱۲۷۵

۱۹- آقای حسن هوشمند فرزند محمد کد نامزد ۱۲۷۹

۲۰- اقای محمد اسماعیل یگانه‌فرد فرزند محمدحسن مشهور به یگانه کد نامزد ۱۲۸۱

Majles10

رای‌گیری این دوره از انتخابات در ۱۸۵ حوزه رای‌گیری شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش انجام می‌شود. ۵۴ صندوق رای در حوزه شهر لار و بخش مرکزی، ۶۹ صندوق در بخش‌های مختلف لارستان، ۳۰ صندوق در شهرستان خنج و ۳۲ صندوق در شهرستان گراش کار رای‌گیری را در روز ۷ اسفند بر عهده خواهند داشت.

تبلیغات انتخابات از روز ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ آغاز شده است و تا ساعت ۸ صبح روز ۶ اسفند یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع رای‌گیری ادامه خواهد شد.

علی‌اکبر نجیب‌زاده فرماندار لارستان، عبدالعلی قائدی رییس اداره ثبت‌ احوال لارستان به همراه یعقوب موحدی، محمد ابراهیم ایزدی، محمدرضا نراقی، عبدالرسول فاتحی، حسن شیخی، مسعود راستی، اسداله حقیقی، عاطفه رئوفی و محمدرضا عدالت اعضای هیات اجرایی حوزه مرکز انتخابیه هستند. محمداسماعیل‌ عسکری‌زاده، عبدالرسول مقتدایی و سید علی‌اصغر نمازی نیز اعضای هیات نظارت هستند.

23 نظر

  1. کاندیداهای گراشی فقط یک نفربمانید بگذار ید تورابه هرکی میپرستید بگذار یداقای حسین شیری باشد والله دودستگی به سود شهرمان نیست اگرمیخواهیددعای مردم پشت سرتون باشد اتصراف بدیدتاضربه به شهرنخوردازخودگذشتگی کنید

  2. جناب اقای دکتربهمنی جناب اقای دکترفتحی جناب استادجهانبانی جناب اقای حسین فقیهی وجناب مهندس حسین زاده مابه تقوی وشایستگی ودلسوزی شما نسبت به شهرشکی نداریم شما همه برای خدمت به مردم شهر واردانتخابات شدیدولی فعلا به یک نفرنیازاست انشاالله شمادرمنصبهای دیگری خدمت کنید انصراف دهید خداونداجرتان میدهد

  3. خودخواهی کاندیداها و عدم اجماع دلسردی بخشی از مردم در رای دادن را به همراه دارد.بنده به شخصی رای میدهم که از دل یک اجماع بیرون آمده باشد.اجماعی که تمام جوانب امر را سنجیده باشند.اجماعی که در آن مهمترین معیار انتخابش محبوبیت یک کاندیدا در منطقه و سابقه وتجارب آن شخص باشد.دوستان توجه داشته باشند اجماع بد بدتر از اجماع هسش.

  4. کارگروه به شدت ضعیف و غیر حرفه ای عملکرد. البته از کارگروهی که چهارتا آدم باسواد حقوقی و سیاسی درش نباشه بیش از این هم انتظار نمیره. با این اوصاف پیروز این انتخابات مشخصه.

    1. بله متاسفانه کارگروه از اشخاصی تشکیل شده که سواد سیاسی ندارن و مبناشون بیشتر رفاقت یا کینه نسبت به کاندیداهاس تا منافع شهر.کارگروه رو باید کسانی تشکیل بدن که هیچ کششی به هیچ کدوم ازکاندیداها نداشته باشن واوضاع رو واقع بینانه تحلیل کنند و نتیجه گیری کنند نه صرفا براساس دوستی و رفاقت و…کارگروه بایستی همراه کاندیداها برن تو شهرهای اطراف ومیزان محبوبیت هر کاندیدا رو ببینن و تحلیل کنن نه اینکه با موندن تو شهر بخوان یه تصمیم غیر منطقی بگیرند.یادمه دوره ی قبل آقای فردوسی رفته بودن اوز سخنرانی، یکی از دوستان اوزی تعریف میکردن که غیر از حدود ۱۰ نفر اوزی بقیه همه گراشی بودن تو جلسه.خب آقایان که این اوضاع رو جلو چشم میبینن چرا احساس خود پرطرفداری میکنن؟؟؟؟!!!!ما نبایستی صرفا به خیال اینکه مثلا ۳نفر دوست تو خنج یا لار یا اوز دارم بگم طرفدارام زیادن!!!اینها تحلیلای اشتباهه.این چیزاس که یه کاندیدا رو فریب میده!نتیجش هم میشه لج بازی و عدم تمکین به اجماع و لعن و نفرین مردم صبح روز بعد انتخابات و…محو شدن از صحنه سیاسی شهر

  5. کاندیدا محترم تو رو خدا به خاطر مردم و اینده گراش کوتاه بیاین و یک نَفَر کاندید بمونه و متحد باشین…همه ی مردم گراش یکی هستیم فرقی نداریم که خدا لعنت کند کسی که بین مردم تفرقه إیجاد میکند

    1. دوست عزیز
      چرا به خاطر مردم و آینده گراش؟؟!
      چرا به خاطر مردم و آینده منطقه مون نه؟
      چرا به خاطر مردم و آینده استان مون نه؟
      چرا به خاطر مردم و آینده کشورمون نه؟
      همه با هم پای صندوقهای رای برای: نه به منافع شخصی و جناحی, نه به تحریم, نه به تک صدایی, نه به انحصار طلبی, نه به دروغ ….
      و نه به انزوا و تحقیر این ملت بزرگ.

      آری به عقلانیت, صداقت, قانون و امید به آینده ی بهتر

  6. بسی کوته فکری است که اگر کاندیدها فکر مبکنند ما گراشیها به آنان رای میدهیم خواب ببینید اگر فکر کنید راه پیدا میکنید به مجلس شماها که دنبال مال دنیا و منافع شخصی هستید و از منافع شخصی خود نمیگذری فکر میکنید مردم گراش نادان هستند که برای منافع مادی شما رای بدهند به لاری رای خواهیم داد ولی به شما ۳ نفر هرگز

  7. با اینکه کاندیداهای گراشی افراد خوشنامی هستند ولی هیچ کدام وزنه خوبی واسه رقابت نیستند اون هم با این تعداد و بیشتر اونها بی تجربه در مسایل سیاسی و کلان کشوری.

  8. درجواب اون علی آقایی که میگه به لاری رای میدم: لطفا نظرخودتون رو به عموم تعمیم ندید! شما میخوای به کاندید شهر همجوار رای بدی راه باز جاده دراز مطمئن باش اکثریت قریب به اتفاق همشهریان چنین نظری رو ندارن و به کاندید شهرهمجوار رای نخواهند داد! البته اگر….

  9. تا جایی که من میشناسم دکتر بهمنی بهترین گذینه خواهد بود .پس برادرن همکاری کنند وابثار بقیه سایه شون از سر ما گراشیها کم نشه در موارد دیگز از وجودشان استفاده خواهیم کرد.

  10. چرا باید دکتر منصورى که از لحاط علمى بالاترین هستند و برادر شهید هستند به خاطر اصلاح طلب بودن رد صلاحیت شوند؟!!!!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

23 نظر
scroll to top