بستن

در اولین بازدید از گراش دکتر جعفرپور به دانشکده و بیمارستان رفت

دکتر جعفرپور در کنار روسای دانشکده‌های پزشکی و پیراپزشکی گراش

دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در اولین هفته نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ از دانشکده علوم پزشکی گراش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، جعفرپور پس از حضور در دانشکده در جلسه‌ای که در سالن کنفرانس دانشکده گراش تشکیل شد شرکت کرد و سپس از فضای فیزیکی دانشکده علوم پزشکی گراش بازدید کرد.

در جلسه ای که با حضور دکتر جعفرپور تشکیل شد روئسای دانشکده‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی و رییس بیمارستان امیرالمومنین علیه السلام گراش ضمن خوش آمدگویی به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارشی از دانشکده و بیمارستان پرداختند و سپس مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت و دکتر جعفرپور برای حل مشکلات با تعامل و همکاری نسبت به برطرف کردن مشکلات قول مساعد داد.

دکتر جعفرپور بعد از انتخابات دو سفر غیر رسمی به شهر گراش داشت و این اولین سفر او به عنوان نماینده مجلس به شهرستان گراش است. تاکنون دکتر جعفرپور برنامه عمومی در شهر گراش نداشته است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

4 نظر

  1. یعنی جز دانشکده و بیمارستان گراش جای دیگه ای نداره؟ چرا نبردنش تا از طرح های نیمه کاره بازدید کنه؟ موضوع جلسه چی بود؟ نسبت به برطرف کردن چه مشکلاتی قول مساعد داد؟

  2. خیلی خوبه که نماینده لار داره از گراش بازدید می کنه ایشالا این بازدید ها و پیگیری ها در این چهار سال استمرار داشته باشد…
    البته اگه مسئولین دو شهر قبول کنند که می شود با هم کنار آمد و اختلافات دور و دراز را کنار گذاشت…!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top