بستن

با حضور اکبری مسائل و مشکلات سوارکاران بررسی شد

دعوت از رئیس فدراسیون سوارکاری، از برنامه‌های مورد نظر هیئت سوارکاری. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، به منظور بررسی مسائل و مشکلات ورزش سوارکاری و ایجاد تفاهم و همدلی در بین سوارکاران، جلسه‌ای با حضور اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، رئیس و اعضای هیئت  سوارکاری، مدیران باشگاه‌ها و جمعی از پیشکسوتان این رشته در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش با اشاره به جایگاه سوارکاران شهرستان گراش در فارس و حضور پررنگ آنان در عرصه رقابت های قهرمانی استان و کشور اظهارداشت تفاهم و همدلی رمز موفقیت و نفاق و تفرقه موجب رکود و سکون ورزش است که بایستی عزیزان بدان توجه داشته باشند. او ادامه داد: تلاش و همت شما عزیزان در جهت رشد و اعتلای سوارکاری شهرستان درخور تقدیر و قدردانی است. اکبری افزود اختلاف سلیقه‌ها نباید موجب رکود ورزش سوارکاری شود.

در ادامه این نشست حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقررگردید که در تقویم ورزشی سال۹۱ تجدید نظر شود، همچنین طی جلسه‌ای با حضور خانواده سوارکاران از تلاش و زحمات آنان تجلیل گردد. گفتنی است دعوت از رئیس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران نیز در دستورکار قرار گرفت.  

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top