بستن

حسین فرج‌پور و نمایندگی ترک‌زبان‌های لارستان

هفت برکه (گریشنا): حسین فرج‌پور جزو آخرین نفراتی بود که در روز پایانی ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس به فرمانداری لارستان آمد و نام خودش را در لیست نامزدها ثبت کرد. فرج‌پور نماینده ترک‌زبان‌های لارستان در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لار در سال ۱۳۹۲ بود. او در آن انتخابات به عنوان نفر دوازدهم و عضو علی‌البدل شورای لار معرفی شد.

فرج‌پور متولد سال ۱۳۵۱ و ساکن لار است، و مدرک کارشناسی حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان (سال ۱۳۷۶) و فوق لیسانس حقوق جزاء و جرم‌شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس (سال ۱۳۸۹) دارد. او مدرس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز و کارشناس آموزشی و حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است.

فرج‌پور در خصوص هدف‌اش از شرکت در انتخابات می‌گوید: «با توجه به توانایی‌ای که در زمینه‌ی حقوقی در خود می‌بینم، و از لحاظ انجام به وظیفه‌ام در انتخابات نامزد شدم. با توجه به این که من فردی حقوق‌دان و دانشگاهی هستم، احساس می‌کنم می‌توانم در زمینه‌ی قانون‌گذاری در مجلس تاثیرگذار باشم.» فرج‌پور می‌گوید برنامه‌های اصلی‌اش را بعد از تایید شورای نگهبان عرضه می‌کند، اما تاکید می‌کند که قصد دارد نماینده‌ای فعال برای مردم و منطقه باشد: «نمایندگان قبلی بیشتر امضاکننده بوده‌اند. ولی من قصد دارم از قدرت رای‌زنی در مجلس استفاده کنم، و همچنین وارد کمیسیون مهم و کاربردی بشوم که نقش مهمی را در رشد کل منطقه داشته باشم.» او می‌گوید هدف‌اش رشد و پیشرفت کل منطقه است و تعصب قومی و قبیله‌ای و شهری را قبول ندارد: «من فردی عمل‌گرا هستم و فقط حرف نمی‌زنم و تا آخرین جایی که امکان دارد امور را پیگیری می‌کنم.»

فرج‌پور می‌گوید به صورت مستقل وارد انتخابات شده است و به هیچ جناحی وابستگی ندارد: «من فقط اعتقاد کامل به ولایت فقیه دارم. اصلا اعتقادی به این جناح‌بندی‌های سیاسی ندارم، و فکر می‌کنم به جای پاگیر شدن در این مسائل، باید پیگیر حل مسائل سیاسی و اجتماعی و بخصوص بوروکراسی اداری بود.»

او در مورد احتمال ائتلاف با دیگر نامزدها هم می‌گوید: «موضوع اجماع مهم است، ولی نباید به این صورت باشد که افراد را مجبور کرد که به نفع کسی کنار بکشند. همه اقشار باید در صحنه باشند و برنامه‌های و توان‌مندی‌هایشان را ارائه کنند، و مردم باید اینها را ببینند. بعد از این است که متخصصان و کارشناسان می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی برنامه‌های بهتری دارد و توان‌مندتر است.»

وی درباره دلیل ثبت نام در آخرین دقایق نیز به سایت آفتاب لارستان گفته بود: «قرار بود مهندس ابراهیم فرج‌پور کاندیدا بشوند، ولی بنا به مشکلاتی موفق نشدند بیایند و به همین دلیل این کار با تاخیر انجام شد.»

Hossein Farajpour Hossein Farajpour 02

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top