بستن

دومین خودکشی در سال ۹۴

هفت‌برکه (گریشنا): صبح جمعه ۴ دی‌ماه، مردی ۵۸ساله با حلق‌آویز کردن خود، خودکشی کرد.

به گزارش هفت‌برکه، اورژانس ساعت ۱۲:۱۰ در محل خودکشی حاضر  و جسد به سردخانه منتقل شد. پزشکی قانونی علت مرگ را خفگی ناشی از حلق‌آویزی اعلام کرده است. بر اساس گفته یکی از نزدیکان متوفی: «مرحوم دو سالی افسردگی و وسواس شدید داشت و تحت نظر پزشک بود.» متوفی دارای ۵ فرزند دختر و دو پسر است.

این دومین خودکشی سال ۱۳۹۴ بود. نخستین خودکشی چهارم فروردین امسال رخ داد. در ده سال گذشته حداقل ۱۵ مورد خودکشی منجر به مرگ در گراش رخ داده است که در ۱۳ مورد، مردان اقدام به خودکشی کرده‌اند. آمار نگران‌کننده سالانه یک و نیم خودکشی در شهر گراش نیاز به بررسی نهادهای مسئول دارد.

سال ۱۳۹۱ نشریه افسانه گراش تحقیقی در مورد خودکشی انجام داد. بر اساس آمار موجود، زنان بیشتر اقدام به خودکشی می‌کنند، اما خودکشی‌های مردان بیشتر منجر به مرگ می‌شود.

KhodKoshi

10 نظر

  1. عزیزان علت اصلی خودکشی بیشتر در اثر ناراحتی اعصاب است و متا سفانهبعضی اصلا نمی دانند که دکتر اعصاب هم و جود دارد که میتواند ارام بخش بدهد و کسی هم نیستمکهراهنمایی این قشر باشد و کمک اش کنند به دکتر ببرند و درمان اش کنند متا سفانه این قشر نمی دانند که با دارو درمان میشوند باید راهنمایی شان کرد دلیل دوم هم وضعیت بد اقتصادی فرد است که متاسفانه ما گراشی ها به همه کمک کیکنیم غیر از بومی ها و خصوصا طایفه که از نظر قران اولین کسانی که باید سراغ شان بگیریم و سری به شان بزنیم و اگر بسر یا دختر بزرگ و دم بخت دارد یا مشکل مالی دارد اولویت با اقربا و قوم و خویشان و همشهری ها است که کمک شان کنیم باید بدانیم که خرج امروز بالاست و یک کارگر نمی تواند متاسفانه مشکلات مالی اش را حل کند باید در هر طایفه که چند تا بولدار دارد و یا وضع شان بهتر است به ضعفا کمک کنند بدون اینکه ابروی شخص برود در خفا و کمک اساسی نه یک کمک کم و کم ارزش
    در هر حال سواد من همینقدر است اگر غلط املایی هم دارم ببخشید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top