بستن

محمدسعید‌ دانشور؛ دومین نامزد از بخش صحرای باغ

هفت‌برکه (گریشنا): محمدسعید دانشور یکی از فرهنگیانی است که در روز پنجم ثبت‌ نام نامزدهای انتخاباتی با حضور در فرمانداری لار، آماده ورود به رقابت‌های انتخاباتی شد. دانشور بعد از بیگلری، دومین نامزد بخش صحرای باغ است.

محمدسعید دانشور اهل عمادشهر بخش صحرای باغ است. دانشور با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی دبیر دبیرستان‌های عمادشهر است. در دوره ریاست او در سومین دوره شورا، عمادده به شهر ارتقا و نام آن به عمادشهر تغییر یافت. سابقه دهیاری و عضویت شورای حل اختلاف نیز در کارنامه فعالیت‌های اجتماعی این متقاضی نامزدی مجلس دیده می‌شود. محمدسعید دانشور سایت خبری «میده چه خبر»، مهم‌ترین سایت اطلاع‌رسانی بخش صحرای باغ، را مدیریت می‌کند.

دانشور در مورد انگیزه حضور در انتخابات می‌گوید: «هر کسی هر کاری از دستش بر می‌آید باید برای این نظام انجام دهد. احساس کردم حضورم باعث نشاط سیاسی می‌شود.»

محمدسعید دانشور در مورد گرایش سیاسی خود می‌گوید: «عضو حزب مردم هستم و آمده‌ایم به مردم خدمت کنیم.» او در بخشی دیگری از سخنان‌اش می‌گوید: «با توجه به راهی که دولت در پیش گرفته باید کمک کرد. ما باید بتوانیم در مسیر عزت و سرافزاری کشورمان در سطح بین‌المللی کمک خوبی باشیم.»

او در مورد اهداف خود در این انتخابات می‌گوید: «در مورد حوزه انتخابیه اقدامات نمایندگان دوره گذشته جای تقدیر دارد، اما من احساس می‌کنم یک نوع سرخوردگی است که جایگاه لارستان کهن شامل سه شهرستان در استان نادیده گرفته شده است و برای بازیابی و ارتقا جایگاه خودمان باید تلاش کنیم. شهرها، بخش‌ها و روستاها به بخشی از حقوق‌شان رسیده‌اند، اما مطالبات واقعی دارند که جزو برنامه من است که به آن توجه کنم.»

این نامزد اهل عمادشهر در مورد ارتباط با دیگر نامزدهای انتخاباتی و ائتلاف‌های انتخاباتی می‌گوید: «با اکثرشان رفیق‌ام و می‌شناسم‌شان، ولی راجع به انتخابات صحبتی نشده است. ائتلاف هم بستگی به شرایط دارد.»

1394 Majles Daneshvar (1)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top