بستن

دورهمی‌های شب چله

هفت برکه(گریشنا): نونهالان مهد قرآن شکوفه‌ها آخرین روز از فصل پائیز را با مادرانشان به اردو رفتند. و در مراسمی دیگر فاطمه خواجه، مسوول کمیسیون فرهنگی شورا نیز در جشن شب یلدا در خوابگاه دانشکده علوم قرآنی گراش شرکت کرد.

به گزارش فاطمه ایراهیمی؛ نونهالان مهد قرآن شکوفه‌ها، صبح روز دوشنبه، سی‌ام آذر ماه با مادرانشان میهمان باغی در گراش شدند تا این روز قشنگ را در تقویمشان ثبت کنند. در این اردو برنامه‌های تفریحی_ فرهنگی متنوعی به مناسبت امامت مهدی موعود(عج) برگزار شد. مولودی‌خوانی مداح گراشی حاج حسن باقرپور همراه با شادی و نشاط وصف ناشدنی همراه بود که صدای کل مادران چاشنی آن شده بود. بازی، انداختن توپ در سبد به صورت بازی مادر و فرزند انجام گرفت که مورد استقبال قرار گرفت. بعد از نماز جماعت و صرف نهار، شعر خوانی نونهالان در وصف امام دوازدهم نیز از دیگر برنامه‌های این اردوی یک روزه بود.

دیشب، سی‌ام آذر ماه نیز در برنامه‌ی دیگری که ویژه‌ی جشن شب یلدا و همچنین امامت حضرت مهدی(عج) در خوابگاه دانشکده‌ی علوم قرآنی بود فاطمه خواجه،مسوول کمیسیون فرهنگی شورا حضور داشت و یک شعر طنز و یک شعر با موضوع شب یلدا خواند. این جلسه با قرایت سوره حمد به پاس سپاسگزاری از خداوند منان شروع شد و از دیگر برنامه‌ها ذکر دعای فرج و شعر حافظ، خواندن دو شعر از شاعران دانشکده و برگزاری مشاعره و تفال با حافظ، بود که شبی به یاد ماندنی برای دانشجویان این دانشکده را رقم زد.

عکس‌هایی از شادی بچه‌ها در کنار مادرانشان را از لنز دوربین فاطمه ابراهیمی ببینید:

ordo4

 

1 نظر

  1. با تشکراززحمات شما جالب وخواندنی بود کاش شب چله سنتی گراش به تصویرکشیده بودین موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top