بستن

فیلم‌های محسنی در جزیره‌ی خورشید طلایی

unnamed هفت برکه (گریشنا): دو فیلم از کیوان محسنی به اولین دوره جشنواره فیلم‌های کوتاه گلدن‌سان (خورشید طلایی) در کشور مالت راه یافت.

محسنی این دو فیلم با عنوان «بیرون از این» و «خودمو غرق کردم» را چند سال پیش ساخته است، و اکنون آنها را برای بخش «فیلم‌های بسیار کوتاه» جشنواره (فیلم‌های زیر ۹ دقیقه) فرستاده است. او در مورد جشنواره توضیح می‌دهد: «این اولین دوره این جشنواره است، که در سه بخش و به صورت آنلاین برگزار می‌شود. هر دو فیلم من در بخش micro short film جشنواره پذیرفته شده است.» مالت جزیره‌ی کوچکی در دریای مدیترانه، جنوب کشور ایتالیاست، و به خاطر صنعت گردش‌گری‌اش شهرت دارد.

فیلم کوتاه «بیرون از این» در سال‌های قبل علاوه بر شرکت در نهمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش، به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم صد تهران و جشنواره شاپرک‌های شهر تهران- استانبول نیز راه یافته است. در این فیلم، امیرحسین غلامی و محمد پیرایش بازی می‌کنند و محمدرضا آرمان‌مهر دستیار کارگردان است. کار تصویر و تدوین و کارگردانی فیلم را خود کیوان محسنی انجام داده است.

poster_out_of_this

اما به گفته محسنی، این اولین حضور و نمایش جهانی فیلم «خودمو غرق کردم» است. این فیلم بر اساس داستان کوتاهی از تام فورد ساخته شده، و علی فخری و عاطفه امین‌زاده در آن ایفای نقش می‌کنند. تصویربرداری، تدوین و کارگردانی فیلم را کیوان محسنی انجام داده است، و مهدی توکلی دستیار او در امر کارگردانی و تصویربرداری بوده است.

poster_i_drowned_myself

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

2 نظر

    1. سلام علیکم
      هرجا سخن از افتخار است،‌نام خوش گراش می درخشد.
      دست مریزاد جناب آقای محسنی
      آفرین به هنرمندان و بازیگران پرافتخار شهرمون.
      مسوولان محترم!!! حمایت/حمایت
      اینچنین افرادی اگه با بی مهری و بی توجهی روبرو شدن میرن کار و بارشون رو جای دیگه انجام میدن.اونوقت ما میمونیم و یه دنیا حسرت!!!!!!!!
      به امید فرداهای روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top