بستن

مقام دوم برای شنای گراش در اولین حضور در لیگ استانی

هفت برکه (گریشنا): تیم شنای گراش مقام دومِ بخش پسران را در مرحله‌ی رفت مسابقات لیگ استانی شنا، جام خلیج فارس، کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات شنای گراش، تیم‌هایی از گراش، فسا، جهرم، لار، فیروزآباد و استهبان در مجموع با بیش از ۱۶۰ شناگر در این مسابقات در استخر آبشار اندیشه گراش به رقابت پرداختند. تیم گراش که برای اولین بار در مسابقات لیگ شرکت می‌کرد با ۴۰۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. تیم فسا با ۴۶۷ امتیاز در رده اول، و تیم لار با ۳۹۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

LigeShena (9)

کاظم مداحی‌فرد رییس هیات شنای استان در مورد میزبانی گراش در این مسابقات ابراز رضایت کرد و افزود: «با توجه به امکانات و میزبانی خوب استخر آبشار اندیشه گراش، امیدواریم بتوانیم امتیاز میزبانی مسابقات کشوری را برای گراش به دست آوریم.»

اصغر فرودی فرماندار گراش، احمد حسن‌نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گراش، میرزا اکبری رییس سابق اداره ورزش و جوانان گراش، طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لار، هیات امنای هیات شنای گراش، روسای برخی ادارات و روسای برخی هیات‌های ورزشی، مهمانان این مسابقات بودند که از نزدیک به تماشای مسابقات پرداختند.

هیات شنای گراش به پاس زحمات چندین‌ساله میرزا اکبری در اداره ورزش وجوانان گراش، به وی لوح سپاسی تقدیم نمود.

گفتنی است که مسابقات لیگ شنای استان سالانه به صورت رفت و برگشت و در دو قسمت شمال و جنوب برگزار می شود. گراش در مرحله رفت لیگ، میزبان شهرستان‌های جنوبی استان بود. در دور رفت مسابقات که به مدت یک روز در استخر آبشار اندیشه گراش به اتمام رسید، شناگران در مواد کرال سینه و پشت مسابقه دادند. مسابقات در دو ماده قورباغه و پروانه در مرحله برگشت انجام می‌گیرد که جمعه ۲۷ آذرماه در شهرستان‌ فسا برگزار می‌شود. بعد از دور رفت و برگشت، تیم‌های برتر جنوب و شمال استان به صورت متمرکز در شیراز مسابقه می‌دهند تا سه تیم برتر استان مشخص شوند.

نکته قابل توجه در این دوره از مسابقات، حضور جمع کثیری ار ورزش‌دوستان جهت تماشای مسابقات بود. عکس‌های جواد آب‌افکن را از این مسابقات ببینید.

 

8 نظر

  1. ضمن تشکر از خانم جعفریان بابت تلاش و زحماتشان در هیات شنا از خانم حعفریان انتظار داریم که یک نایب رییس قوی برای شنا انتخاب کنند کسی که دانشجو است و ذر تهران حضور دارد توانایی امور را ندارند حتی اگر گراش باشند هم نیروی ضعیفی هستند و توان مدیریتی ندارند مدرک رشته تربیت بدنی داشتن دلیل برتوانمندی نیست بهتره از فردی استفاده بشه که شنا شهرستان را رونق بده

    1. سلام دوست عزیز.
      چند مورد:
      ۱. در اولین جلسه ای که برای تشکیل تیم پسران برگزار شد که همه مربیان حضور داشتند، هیچ کسی حاضر به قبولی این پست نشد و بالاجبار بنده اونو قبول کردم.
      ۲. این پست آش دهن سوزی نیس. من به شخصه حاضرم عطاشو به لقاش ببخشم. چون فقط دردسر داره و هیچ مزیتی هم نداره.
      ۳. من بیشتر از این جوابتونو نمیدم. چون هم شما شناگر مظلوم و هم شما که نامتون رو ۱۱ نوشتید، اگه ذره ای جرات داشتید مطمعنا اسم واقعی خودتون رو میذاشتید. پس تا زمانیکه با نام واقعی نظر ندید من جوابگو نیستم.
      در مورد کارهایی که انجام شده و کارهایی که پیگیر هستیم هم میتونید از خانم جعفریان بپرسید.

        1. انتقاد هم راه و رسم خودشو داره. متاسفانه شما فقط تخریب کردید. و انتقادتون منصفانه نیست. در ضمن من خودم اعتقاد دارم تا انتقادی نباشه پیشرفتی هم نیست.
          اگر واقعیت رو میگید با اسم واقعی بگید. آدمی نباید از بیان حقیقت ابایی داشته باشه.

      1. اگر اش دهن سوزی نیست استعفایتان را به هیات شنا و یا اداره ورزش بدهید شما توانایتان در مباحث اموزشی است و باید در زمینه اموزشی به جوانان گراش خدمت کنید درکارهای عملی و اینگونه پستها باید به دیگران واگذار کنید

  2. نمیدونم چرا یه جوی پیش امده که چشم دیدن کسی که داره پیشسرفت میکنه توی شهرمون رو نداریم .شناگر مظلوم و۱۱ اگه شماها بهتر میتونین اداره کنین بسم الله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top