بستن

گل‌باران در فوتبال نوجوانان گراش

گریشنا (هفت برکه): مسابقات فوتبال نوجوانان شهرستان گراش، یادواره‌ی زنده‌یاد حسن عظیمی، با حضور تیم‌های هلال‌احمر، مقاومت، ستاره آبی، اتحاد و گراش جوان در حال برگزاری است. در چهار بازی انجام شده تا اینجای کار، ۲۷ گل به ثمر رسیده است.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، در اولین دیدار، گراش جوان دو بر یک از سد ستاره آبی گذشت. گل‌های این دیدار را محمد صحراگرد و حامد غفاری برای گراش جوان و محمدعلی وطن‌خواه برای ستاره آبی به ثمر رساندند. در این رقابت محمدعلی وطن‌خواه به عنوان بهترین بازیکن میدان از تیم ستاره آبی و بهنام استوار به عنوان بازیکن اخلاق، از تیم گراش جوان انتخاب شدند. اسماعیل بلبلی به همراه حمید واحدی و حامد بابااحمدی و داور چهارمی عبدالرضا حسین‌پور داوران این رقابت بودند و احمد غلامی به عنوان سرپرست با این گروه همراه بود.

در دومین دیدار، تیم مقاومت در مقابل تیم اتحاد به رقابت پرداختند که اتحاد توانست با گل‌های مهدی برازش و علی رهنورد هر کدام با سه گل و در برابر دو گل علی اسماعیلی و محمدرضا برازش، شش بر دو مقاومت راشکست دهد. علی آشفته به همراه کمک‌های خود احمدرضا محمودی و هادی افشار و داور چهارمی مجید افشار داوری این رقابت را برعهده داشتند. در این دیدار مهدی برازش از تیم اتحاد به عنوان بهترین بازیکن و اکبر زمانی به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند.

در بازی سوم، تیم هلال‌احمر در مقابل تیم مقاومت بازی پرگلی را به نمایش گذاشتند. تیم هلال‌احمر توانست با گل‌های ابراهیم کامیاب، سه گل؛ محمدعلی کرباسی، دوگل؛ مهدی مهیایی و امیرحسین فانی‌لاری به هفت گل برسد و تیم مقاومت را از پیش رو بردارد. اسماعیل بلبلی، علی آشفته، علی داوری‌فرد و هادی افشار، تیم داوری بازی سوم مقاومت و هلال احمر بودند. محمدعلی کرباسی از هلال احمر بهترین بازیکن و حسن استار بازیکن اخلاق این مسابقه بودند. در بین دو نیمه از سوی کمیته‌ی اجرایی مسابقات از مرتضی کمالی بازیکن بزرگسالان هلال‌احمر و همچنین غلامحسین راهپیما از پیشکسوتان تیم مقاومت تقدیر و لوح یادبود اهدا شد.

در بازی چهارم بین تیم ستاره آبی و اتحاد، ستاره آبی توانست با چهار گل محمدعلی وطن‌خواه، و همچنین گل‌های محمد سلمان و علی‌رضا جعفری، در برابر سه گل‌ علی رهنورد و دو گل مهدی برازش برای اتحاد، این تیم را شکست دهد. دیدار چهارم بین اتحاد و ستاره آبی با قضاوت احمدرضا محمودی، جواد افشار و حمید واحدی کمک داور و عبدالرضا حسین‌پور داور چهارم برگزار شد. در این دیدار به پاسداشت مهدی فخری بازیکن سابق و مربی بزرگسالان اتحاد و همچنین ابراهیم اعتمادی بازیکن بزرگسالان ستاره آبی و رکوردار روپایی ایران با اعطای لوح تقدیر از آن‌ها قدردانی شد.

در هفته سوم مسابقات، روز دوشنبه بیست‌ و سوم آذرماه، تیم اتحاد با گراش جوان دیدار خواهد کرد؛ و سه‌شنبه بیست‌ و چهارم آذر، ستاره آبی با هلال احمر رقابت خواهد کرد.

این مسابقات با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان، موسسه خیریه شباب البرکه و کالای ورزشی فینال اسپورت در حال برگزاری است.

footbal18

 

1 نظر

  1. اخرین باری که مسابقات نوجوانان برگزارشدده سال قبل بود اون موقع من تو تیم گراش حوان بودم الان بعد این همه سال خوشحالم که دوباره راه اندازی شده از افایهسن نژاد هم خیلی خیلی باید تشکر کنم اگه ایشون نبودند معلوم نبود سرنوشت نوجوانان به کجا می رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top