بستن

نوجوانان هلال‌احمر در یک قدمی قهرمانی

گریشنا: تیم فوتبال نوجوان هلال‌احمر با شکست نزدیک‌ترین رقیب خود در یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر استان فارس قرار گرفت. جوانان هلال‌حمر نیز یک برد دیگر به دست آوردند و در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند. بزرگسالان این هفته در تعطیلات نیم فصل بودند.

برد جوانان و صعود به رده دوم

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان فارس درهفته دوازدهم هلال احمر گراش در ورزشگاه شهدای گراش با نتیجه ۲ بر ۱ تیم جوانان امید قائمیه کازرون را بدرقه کرد و شانه‌به‌شانه صدرنشین ایستاد

مرتضی فانی و ابراهیم کامیاب گل‌های هلال‌احمر در این دیدار را به ثمر رساندند. احمد رضا محمودی، سید امیر حسن جهانبانی، محسن محمدی، فرزاد اذری، مرتضی غیرتمند، ابراهیم کامیاب، رضا سوزنده، محمد اتشی، محمد رضا درقه( محمد حاجی نژاد۸۰)، علی زاهدی و مرتضی فانی( سعید مهر آور۷۵) با مربی گری مهدی چوبین و ابوالحسن غلامی وارد میدان بازی شدند.

تیم جوانان هلال احمر با این برد ۱۷ امتیازی شد. سه تیم ۱۷ امتیازی باران ممسنی، هلال‌احمر گراش و کارا رقابت نزدیکی در صدر جدول دارند. در هفته سیزدهم جوانان هلال احمرگراش در شیراز برابر تیم وصال ۱۲ امتیازی به زمین می رود. در هفته پایانی هلال‌احمر در گراش میزبان باران ممسنی است. رقابتی حساس که احتمالا قهرمان این دوره از مسابقات را تعیین می‌کند.

Jadval Javanan 11

دیگر نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر جوانان استان فارس

سایپالامرد ۴- ۲۲ بهمن شیراز ۰

کارا کوار ۴- وصال شیراز ۱

هلال احمر گراش ۲- امید قائمیه کازرون ۱

13940913 Nojavan Helal (9)

نوجوانان در یک قدمی قهرمانی

در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان فارس، نوجوانان هلال احمر گراش پنجشنبه ۱۲ آذر ماه در ورزشگاه شهدای گراش میزبان تیم پر مهره نوجوانان پیروانی بود با برد سه بر یک، هلال‌احمر نزدیک‌ترین رقیب خود را شکست داد.

در این دیدار ابراهیم کامیاب بازیکن شماره ۱۰، دوازدهمین گل خود را در این فصل برای هلال احمر به ثمر رساند و مهدی مهیایی بازیکن شماره ۹ توانست با دو گل تعداد گل‌های زده خود را به عدد شش برساند.

محمد جواد غفاری، عباس اسماعیلی، محسن محمدی، محمد علی کرباسی، امیر حسین فتحی، آرمین جمالی، ابراهیم کامیاب، محمد امین هنر (فرزاد پورشمسی ۷۸)، علیرضا زارعی( منصور سروش۸۰) ، مهدی مهیایی و مهدی محمدی (سید یحیی مجلسی ۹۰) به سرپرستی حجت عابدی و مربیگری ابوالحسن غلامی پا به میدان این مسابقه گذاشتند.

تیم نوجوانان هلال احمر گراش با این برد توانست ۳۵ امتیازی شود و صدر نشینی خود را تداوم ببخشد و تیم پیروانی شیراز که در دوره رفت نتیجه بازی را در شیراز ۲ بر صفر به هلال احمر واگذار کرده بود با ۳۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد. در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس پیام شیراز میزبان هلال احمر گراش خواهد بود.

Jadval Nojanan-15

در دیگر بازی‌های این هفته این نتایج به دست آمد:

فجر صفا شهر ۵ – سلمان کازرون۲

توکلی داراب ۰ – سرخپوشان فیروزآباد ۲

ستارگان قائمیه ۰ – پیام شیراز ۴

وصال شیراز ۴ – کارا کوار ۰

13940913 Nojavan Helal (4)

تیم بزرگسالان هلال احمر که در تعطیلات نیم فصل این دوره از مسابقات لیگ برتر استان فارس به سر می‌برد در نخستین دیدار دور برگشت یکشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدا میزبان تیم آلپ گستر سون است.

Jadval lige 11

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top