بستن

یاد یاران رفته در بوستان یاران

بوستان یاران دیشب چهارم شهریورماه شاهد حضور نزدیک به 500 نفر از مردم گراش بود که در خنکای شب یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند

عکس: محمدامین نوبهار

بیست‌و‌پنجمین جلسه خاکریز خاطرات اینبار در بوستان یاران برگزار شد. بوستان یاران دیشب چهارم شهریورماه شاهد حضور نزدیک به ۵۰۰ نفر از مردم گراش بود که در خنکای شب یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند. حاج مهدی نیساری در این شب از خاطرات خود گفت و در ادامه برنامه حامد نوروزی به معرفی دو کتاب «مگیل» و «یک گلوله تا پرواز» پرداخت. مصطفی کارگر از بانیان این برنامه می‌گوید: دوره‌های گذشته خاکریز در مساجد مختلف شهر و به ویژه مسجد امام زین‌العابدین (ع) برگزار می‌شد و برای اولین بار در فضای باز شاهد استقبال خوب مردم بودیم. کارگر می‌گوید: در دوره‌های گذشته بروشوری منتشر می‌شد که از این جلسه حالت نشریه به خود گرفته که سعی می‌شود در آینده نیز ادامه داشته باشد. در بخش دیگر این برنامه از شهدای ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور یاد شد که به دلیل وقفه‌ای بود که در چند ماه گذشته در اجرای این برنامه پیش آمده بود. از برنامه‌های دیگر خاکریز خاطرات می‌توان به ایستگاه بلوتوث و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی اشاره کرد که امشب نیز در بوستان یاران برپا خواهد بود.

عکس: محمدامین نوبهار

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

4 نظر

  1. فکر می کنم شیروان به شوخی این را گفته. بابا هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. این مردم به پارک رفته اند تا مقداری از فضای سبز استفاده کنند و دور هم بنشینند و شاد باشند. نه اینکه سر و صدای بلند گوی بعضیها را بشنوند.

  2. سلام جناب مهدی و بقیه. شما بودی توی مراسم؟ اگر نبودی خوب ندیدی که در گوشه خلوت پارک اجرا شد و هیچ مزاحمتی برای بقیه نداشت. تازه چقدر از همانها که آمده بودند پارک خونوادگی شرکت کردند در مراسم.

  3. این نظر شماست که مزاحمتی نبود. حالا یکبار یا نهایتا دوبار برای تنوع اشکالی به آن صورت ندارد. بالاخره ما هم قبول داریم در این جور مسایل هیچ وقت همه راضی یا ناراضی نیستند. و شما هم باید قبول کنید که پارک هم جایی نیست که دایم محلی برای اینجور کارها باشد. به نظر شما جناب کارگر کاربری پارک برای اینجور کارها به شکل مستمر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top