بستن

مدال‌های رنگارنگ برای تیم نجات غریق گراش

گریشنا: دو تیم نجات غریق گراش در مسابقات قهرمانی استان در شهرستان استهبان شرکت کردند.

به گزارش هیات شنای شهرستان گراش؛ این مسابقه که به صورت سالانه برگزار می‌شود در قالب هفت تیم از شهرستان‌های شیراز،استهبان،اقلید،جهرم،گراش در چهار ماده حمل آدمک با پای غواصی(۵۰متر)، شنای با مانع(۱۰۰ متر)، حمل آدمک با تیوپ(۵۰ متر) و ۴*۲۵ حمل آدمک، چهاردهم آبان ماه در شهرستان استهبان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان از گراش در قالب دو تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند. اعضای  گروه اول را ؛ ابوذر اسماعیلی، محمد خوشبخت، حسن حقارت و صادق پورشمسی و اعضای گروه دوم را علی‌اصغر نوروزی، محمد عالمی، مرتضی کارگر و ذبیح‌الله افسانه تشکیل می‌دادند. ابوذر اسماعیلی،مربی و محمد‌رضا آرمان‌مهر سرپرست این دو گروه بودند.

در ماده حمل آدمک با پای غواصی، ابوذر اسماعیلی موفق به کسب مقام دوم انفرادی شد. مقام سوم مشترک ماده حمل آدمک با تیوپ نیز به حسن حقارت رسید در رقابت‌های تیمی ماده۲۵*۴ نیز گروه الف گراش بر سکوی سوم ایستاد و در مجموع تیم نجات غریق گراش توانست جام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

سرپرست این دو تیم از صادق فروزان، مدیر عامل فرهنگسرای آبشار اندیشه و طیبه جعفریان، رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان گراش و افرادی که در برگزاری این مسابقات نقش داشتند قدردانی کرد.

shena2

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top