بستن

پرش بانوان والیبالیست گراش بر سکوهای قهرمانی +تکمیل خبر

گریشنا: تیم والیبال بانوان گراش جوان موفق شد در مسابقات والیبال جوانان جنوب استان فارس به میزبانی شهرستان لامرد مقام قهرمانی را کسب کند. تیم والیبال بانوان آبشار اندیشه نیز در مسابقات والیبال چهارجانبه جنوب که در بندرلنگه برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.

قهرمانی تیم گراش جوان

به گزارش محسن افشار، در مسابقات والیبال جوانان جنوب استان فارس که زیر نظر هیات والیبال استان فارس و در لامرد برگزار گردید، ۷ تیم شرکت داشتند: تیم پارس ۱ و پارس ۲، تیم شهاب، تیم پویش، تیم پویا، تیم وراوی (مهر)، و تیم گراش جوان. این تیم‌ها در دو گروه الف (شامل تیم‌های پارس ۱، شهاب، پویش و پویا) و گروه ب (شامل پارس ۲، گراش جوان و وراوی) به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند. در پایان این مرحله، تیم‌های گراش جوان و پارس ۲ و وراوی و شهاب به دور نهایی صعود کردند. در مرحله آخر، تیم وراوی توانست با شکست دادن تیم شهاب به مقام سوم برسد.

تیم گراش جوان نیز در بازی نهایی و در یک رقابت سخت، توانست تیم پارس ۲ را شکست دهد و مقام اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رباب پالایش مربی‌گری تیم گراش جوان را به عهده داشت، و خدیجه غیبی کمک او بود. معصومه غیبی نیز سرپرست این تیم بود. بازیکنان تیم نیز فاطمه بهره‌مند، مرضیه فرجی، حدیث عظیمی،  سعیده کشوری، سحر کشوری، فاطمه حسن‌شمس، زهرا غفوری، عرفانه فیروزی، فاطمه حاجی‌نژاد، مریم کمالی، زینب عباسپور و سعیده حسین‌پور بودند. این تیم از حمایت‌های مالی عبدالرضا افشار نیز تشکر ویژه‌ای دارد.

قهرمانی تیم آبشار اندیشه

چندصد کیلومتر آنطرف‌تر، تیم والیبال بانوان آبشار اندیشه نیز در مسابقات والیبال چهارجانبه جنوب که در بندرلنگه و با حضور تیم‌هایی از بندرلنگه، بندرکنگ و بندرعباس برگزار شد، مقام قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای آبشاراندیشه، مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان با حضور تیم‌های بندرلنگه، بندرعباس، بندرکنگ و گراش از روز پنج‌شنبه ۱۴ آبان ماه ۹۴ در شهرستان بندرلنگه برگزار که با قهرمانی تیم آبشاراندیشه به پایان رسید.

بانوان والیبالیست آبشاراندیشه که با ترکیب الهه وفایی‌فرد، فاطمه ستودیان، مهدیه دلخوش، خدیجه فیروزی، فاطمه محمدی، زهره فتحی، نسترن واحدی، زهره امانی، فریده فراری، زینب استادی، فهیمه شهبازی پا به این مسابقات گذاشته بودند موفق شدند در اولین دیدار با نتیجه نزدیک ۳-۲ تیم میزبان را شکست دهند. بازی دوم نیز با برتری ۳-۲ آبشاراندیشه برابر تیم بندرکنگ به پایان رسید. در روز آخر نیز بانوان والیبالیست موفق شدند تیم بندر عباس را با نتیجه ۳-۱ شکست داده و با اقتدار قهرمان مسابقات شوند.

الهه وفایی‌فرد به عنوان سرمربی،  مرضیه شبان به عنوان کمک مربی، تیم را در این مسابقات هدایت می‌کردند. سرپرستی تیم آبشار اندیشه بر عهده فاطمه نوروزی می‌باشد.

Valiball Abshar

VolleyballBanovan02

 

4 نظر

  1. با سلام به همه ورزشکاران مخصوصا بانوان والیبالیست
    خسته نباشین قهرمانان. دست مریزاد. گل کاشتین بچه ها
    امیدوارم این پیروزیها باعث غرور و تکبرتون نشه دوستان!
    به امید موفقیتهای بیشتر
    سربلند و پیزور باشید

  2. من هم این موفقیت را به جامعه ورزش والیبال تبریک عرض مینمایم
    همچنین خسته نباشید عرض میکنم خدمت مربی زحمتکش والیبال بانوان خانم پالایش
    و نیز به محسن افشار مسوول هیات والیبال
    خدا قوت میگویم

  3. انشاالله این موفقیت ها ادامه دار باشه،
    منم به نوبه خودم تبریک میگم
    و یه خسته نباشید ویژه به آقای محسن افشار ریئس هیئت والیبال شهرمون!
    انشاالله موفقیت والیبال مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top