بستن

آغاز والیبال بانوان در ماه رمضان

 گریشنا: رمضان امسال با شروع جام رمضان والیبال بانوان روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد.
برگزاری کلاس توجیهی داوری والیبال، انتخاب خانم شمسی به عنوان نائب رئیس هیات والیبال و رقابت پنج تیم والیبال در جام رمضان عنوان پنج خبری است که مشروح آن را به گزارش روابط عمومی هیات والیبال با هم می‌خوانیم.
کلاس توجیهی ویژه‌ی داوران والیبال بانوان
کلاس توجیهی داوری والیبال ویژه بانوان در محل آبشار اندیشه برگزار شد.
در این کلاس که تعداد زیادی از مربیان و داوران والیبال حضور داشتند افراد حاضر در جلسه زیر نظر علیرضا وقارفرد دبیر هیات والیبال شهرستان با جدیدترین قوانین داوری والیبال جهت شرکت در مسابقات والیبال جام رمضان که قرار است از هفته آینده شروع شود، آشنا شدند .
هیات والیبال امیدوار است با برگزاری این گونه کلاس‌ها مشکلی از لحاظ داوری مخصوصا در بخش بانوان به وجود نیاید.
این سومین کلاس توجیهی کمیته داوران هیات والیبال تا کنون است.این کمیته پیش از این کلاس توجیهی آقایان و کلاس توجیهی داوری والیبال آقایان و بانوان (استانی) را برگزار کرده است.

valebal
شمسی، نائب رئیس هیات والیبال بانوان
طیبه شمسی،کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی، مربی والیبال و مدرس دانشگاه، از سوی محسن افشار رییس هیات والیبال شهرستان ؛ به عنوان نایب رییس هیات والیبال بانوان منصوب شد. افشار در رابطه با دلیل این انتخاب می‌گوید:« به نظر هیات والیبال در حال حاضر از بین بانوان والیبالی خانم شمسی گزینه‌ی مناسب‌تری برای قبول این مسئولیت بود.»
آغاز رقابت‌های والیبالی در جام رمضان
مسابقات والیبال بانوان از روز جمعه، پنجم تیر ماه، آغاز می‌شود.
پس از جلسه ای که با حضور مسوولین هیات والیبال با سرپرستان تیم‌ها برگزار شد، مقرر شد که مسابقات والیبال بانوان جام رمضان با حضور تیم‌های گراش جوان الف و ب ، آبشار اندیشه ، پایگاه فاطمیه (س) و نفت اوز در سالن آبشار اندیشه برگزار شود. ساعت ۱۰ به عنوان ساعت برگزاری این رقابت‌ها تعیین شده است.
بر اساس برنامه مشخص‌شده‌ی مسابقات والیبال جام رمضان ۱۴۳۶؛ روز جمعه، پنجم تیر ماه گراش جوان الف به مصاف گراش جوان ب می‌رود. شنبه، ششم تیر تیم پایگاه فاطمیه با تیم آبشار اندیشه رقابت خواهند کرد. دوشنبه، هشتم تیر نفت اوز در مقابل گراش جوان ب قرار می‌گیرد و سه شنبه، نهم تیر پایگاه فاطمیه و گراش جوان الف در مصاف با هم توانایی‌های خود را محک می‌زنند.
در ادامه‌ی این رقابت‌ها؛ پنج‌شنبه، یازدهم تیر، آبشار اندیشه و نفت اوز،جمعه؛ دوازدهم تیر؛ پایگاه فاطمیه و گراش جوان ، جمعه؛ نوزدهم تیر؛ پایگاه فاطمیه و نفت اوز،شنبه، بیستم تیر ماه؛ گراش جوان الف و آبشار اندیشه، دوشنبه؛ بیست ودوم تیر ماه؛ گراش جوان الف و نفت اوز، برای انتخاب بهترین تیم، بازی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.
این رقابت‌ها در روز سه‌شنبه؛ بیست وسوم تیر ماه با رویارویی گراش جوان ب و آبشار اندیشه به پایان می‌رسد.

 

2 نظر

  1. آقای افشار هیچ در فکر این هستید که با برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان در سالن شهید مشتاقی و لغو سالن های قراردادی بسیجیان و متربیان حلقه های صالحین که سالن رو ۶ماهه قرداد بستن و از ۳ماه قبل منتظر رسیدن همیچن موقعیتی در ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستان بودن که یه سالن فوتسالی داشته باشن ۶ماه سالن قرارداد بستیم و ۳ماه که گذشته و ۲ماه هم به خاطر مسابقات شما سالن تعطیله و بعدش هم که مدرسه و دانشگاه ها باز میشه و سالن به درد ما نمیخوره

  2. شما میتونستین مسابقات رو در دو سالن از چهارتا سالنی که تو گراش هست برگزار کنید ولی نه میدونید چرا اینکار کردین چون سالن شهید مشتاقی قیمت سانس سالن هاش ارزان تر از بقیه سالن ها هست
    به خاطر این کار شما و دستور فرماندهی ناحیه در مورد این مسابقات جذب بسیجی که هیچ حتی خیلی ها به دلیل این کارها از بسیج رانده میشن که دارن سواستفاده میکنن بعضی ها
    والا اگه میدونستم که میخوان اینجوری کنن قرارداد ۶ ماه نمیبستم

    لطفا به گوش مسولین برسونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top