بستن

استارت دوباره ورزش دانش‌آموزی در روز دانش‌آموز

گریشنا: به مناسبت روز دانش‌آموز، دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس گراش به ورزش‌های جذاب گروهی پرداختند. مسابقات دو سرعت، طناب‌کشی و دارت و جشنواره پرواز بادبادک‌ها در این روز برگزار شد.
در مسابقات دو سرعت پسران، محمدمهدی ملایی از مدرسه پیام‌آوران با رکورد هفده ثانیه و نود و دو صدم ثانیه به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شد.
به گزارش محسن نیکخو؛ در بین کلاس اولی‌ها در رده‌ی صد متر؛ محمد کاظم افشار از مدرسه پیام آوران با رکورد ۱۹:۲۴ ثانیه اول، امیر محمد پورشمسی از مدرسه پیام آوران با رکورد ۱۹:۸۰ مقام دوم، و علی نیکخو از مدرسه رامیارپور با رکورد ۲۲:۳۰ سوم شدند.
در پایه‌ی دوم؛ محمد مهدی ملایی از مدرسه پیام آوران با رکورد ۱۷:۹۲، علی بصیری از مدرسه پیام آوران با رکورد ۱۹:۸۰و نوید مالدار از مدرسه مکتب با رکورد ۲۰:۳۸ به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
مقام اول در پایه‌ی کلاس سومی‌ها از آن امیر محمد فیوضات از مدرسه پیام‌آوران با رکورد ۱۷:۴۰شد و سجاد آذرکیش از مدرسه فرامرزی با رکورد ۱۷:۵۳دوم و احسان شادی از مدرسه عالمی با رکورد ۱۸:۹۰به مقام سوم رسید.
در پایه‌ی چهارم؛ مقام اول را اشکان زارعی از مدرسه عالمی با رکورد ۱۶:۶۱و مقام دوم را علی‌رضا برازش از مدرسه عالمی با رکورد ۱۶:۷۳و مقام سوم را مصطفی آئین‌افروز از مدرسه عالمی با رکورد ۱۷:۲۶ کسب کردند.
در پایه‌ی پنجم؛ مهدی یوسفی از مدرسه عالمی با رکورد ۱۸:۳۳، سینا هاشمی از مدرسه پیام آوران با رکورد ۱۸:۶۵و علی‌رضا قدرت از مدرسه پیام‌آوران با رکورد ۲۳:۱۰ به ترتیب اول تا سوم شدند.
مقام‌های اول تا سوم در پایه‌ی ششم نیز، به جاسم محمودی از مدرسه رامیارپور با رکورد ۱۷:۲۰، محمد کاظم افشه از مدرسه رامیارپور با رکورد ۱۸:۱۶و حسین شادی از مدرسه عالمی با رکورد ۱۸:۴۶ رسید.
در پایه‌ی هفتم؛ خالد بامری از مدرسه سعادت با رکورد ۱۵:۶۳ و حامد بامری از مدرسه سعادت با رکورد ۱۵:۹۵ زودتر از همه به خط پایان رسیدند.
در پایه‌ی هشتم؛ محمدامین مهروری از مدرسه شاهد با رکورد ۱۵:۶۳ مقام اول، میرزا علی افشار از مدرسه سعادت با رکورد ۱۵:۹۶ مقام دوم و یونس عبداللهی از مدرسه سعادت با رکورد ۱۶:۴۶مقام سوم را به دست آوردند.
در پایه‌ی نهم نیز، محمد صحراگرد از مدرسه سعادت با رکورد ۱۴:۵۰بر سکوی اول ایستاد.

دختران دانش‌آموز نیز در ورزش دارت به رقابت پرداختند. نگین خورشیدی نفر اول این مسابقات شد و فاطمه فردوسی و فاطمه پیردادیان نیز به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

در مسابقات طناب‌کشی دختران نیز تیم متشکل از عارفه صمیمی، فاطمه صمیمی، فاطمه فردوسی، فاطمه پیردادیان و مریم شیری برنده شد.
این مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی آموزش و پرورش و انجمن دانشجویان تربیت بدنی برگزار شد. محسن افشار و علی‌رضا دانشور مسئولیت برنامه و هماهنگی مسابقات، محسن نیکخو و حسن جبرالدینی مسوولیت اجرایی و ذبیح ا… افسانه و سعید مخوف داوری مسابقات و خانم‌ها صالحی، شادی و غیبی مسوولیت پذیرش مسابقات را برعهده داشتند.

 

varzesh6

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top