بستن

دانشجویان تربیت بدنی به دیدار فرماندار رفتند

انجمن دانشجویان تربیت بدنی با فرماندار شهرستان گراش دیدار کردند.

بنا به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش دراین دیدار صمیمانه که در دفتر فرماندار برگزار شد، مهندس کریمی فرد ضمن خیر مقدم ، به تشویق جوانان در کارهای گروهی اشاره و حمایت خود را از فعالیتهای گروهی خود‌جوش و خیرخواهانه از جمله فعالیت دانشجویان تربیت بدنی اعلام و اظهار داشتند استمرار این چنین جلساتی با حضور مسئولان و جوانان فارغ‌التحصیل باعث پیشرفت ورزش گراش خواهد شد.

فرماندار شهرستان امکانات و ظرفیت‌های مرکز شهرستان شامل زمین ورزشی و سالن‌های  چند منظوره را در حد قابل قبول خواند و بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر ورزشگاه محبی تاکید کرد.

درادامه هر یک از دانشجویان و فارغ التحصیلان به بیان دیدگاه‌ها و موضوعات مختلف ازجمله تلاش در بکارگیری نیروهای بومی فارغ التحصیل رشته تربیت‌بدنی،حمایت از ورزشهای باستانی، کشتی، ورزش‌های رزمی، شنا و … پرداختند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. سلام//کار خوبی است اگه در گراش از نظرات این گروه تربیت بدنی به نحو احسنت استفاده شود ورزش گراش پیشرفت خواهد کرد البته نیاز به حمایت مسوولین دارد که برنامه ها اجرایی شود.انشاالله

    1. سلام
      من تا جاییکه خبر دارم قراره رشته تربیت بدنی در هنرستان های امام حسین(ع) و هنرستان زاهدی بیارن که امیدوارم هرچه سریعتر این کار انجام بشه

  2. واقعا بچه های گراش استعداد ورزشی دارند وبایستی توسط بچه های تربیت بدنی بومی دلسوز ومعلمان ورزش راهنمایی شوند تابه حق خود در استان و کشور برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top