بستن

مجید افشار، چهارمین داور ملی فوتبال گراش

گریشنا: مجید افشار، داور گراشی، با حضور در کلاس ارتقای داوریِ فوتبالِ درجه یک به ملی، توانست تست بدنی را با موفقیت پشت سر بگذارد. او در حال حاضر منتظر اعلام شدن نمره کتبی است.
به گزارش کمیته داوران هیات فوتبال گراش این دوره زیر نظر مسعود مرادی مدرس فدراسیون ایران و آسیا به مدت سه روز در شیراز برگزار شد و سی داور ضمن حضور در این کلاس، با جدیدترین قوانین داوری آشنا شدند. مهرپیشه، رییس کمیته داوران فارس؛ حسین قنبری، دبیر؛ و جواد سالک‌نژاد، رییس دپارتمان داوری استان، به همراه علیرضا حمیدی در برگزاری این کلاس نقش به‌سزایی داشتند.
عبدالرضا حسین‌پور، مسوول کمیته داوران شهرستان گراش در تمام طول دوره، و نیز عبدالی و عابد در روز تست، مجید افشار را همراهی نمودند.
پیش از این نیز حاج علی و حاج مهدی موغلی به همراه عبدالرضا حسین‌پور موفق به اخذ درجه ملی شده بودند که با اضافه شدن مجید افشار به این جمع، آمار داوران درجه ملی به عدد چهار رسید.
جامعه داوری شهرستان گراش برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارد.

DAVAR2

 

 

8 نظر

  1. خبر انتخاب جوان لایق و شایسته گراش جناب آقای مجید افشار بعنوان داور ملی فوتبال نشان از استعداد و تلاش ایشان و افتخاری برای شهرستان گراش است این موفقیت را خدمت آقا مجید و جامعه ورزشی بویژه مسولین فوتبال گراش تبریک عرض میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top