بستن

عزم شورا برای حل کامل مشکل خیابان بسیج

گریشنا: «به یاری خدا بعد از پنجاه سال عزم جدی سعی داریم با هر هزینه‌ای مشکل خیابان بسیج را برای همیشه حل کنیم.» این را حبیب‌الله مهرابی، رئیس شورای شهر گراش می‌گوید.

در خبری که امروز در سایت شهرداری منتشر شد آمده است: عملیات اصلاح مسیر عبور فاضلاب خیابان بسیج با تخریب جدول سمت راست و حفاری جهت احداث جدول عمیق‌تر آغاز شد. به گزارش مهندس اسدی‌پور مسئول واحد عمران شهرداری گراش، ماه گذشته طرح مطالعاتی هدایت فاضلاب از کانال وسط خیابان به جداول کناری خیابان به پایان رسید و با مشخص شدن پیمانکار این پروژه، عملیات اجرایی طرح آغاز شد.

مهرابی رئیس شورای  اسلامی شهر گراش در خصوص این پروژه می‌گوید: «کنترل و هدایت فاضلاب سطح شهر به ویژه فاضلاب منتهی به خیابان بسیج که از سرتاسر شهر به این خیابان وارد می‌شود یکی از دغدغه‌های همیشگی شورا بوده است که با مهیا شدن شرایط و مطالعات دقیق جهت داشتن طرحی جامع برای کنترل فاضلاب شهری، شهرداری گراش عملیات اجرایی آن را شروع نمود.»

BASEG2

مهرابی می‌افزاید: «در فاز اول این پروژه با احداث دو کانال در عرض خیابان، آب از کانال قدیمی وسط خیابان به جداول دو سمت هدایت می‌شود و با شیب‌بندی و عمق مناسب جداول که به صورت دقیق اندازه‌گیری و طراحی شده است فاضلاب و آب‌های سطحی به انتهای خیابان بسیج هدایت می‌شود. فاز دوم پروژه به احداث تصفیه خانه اختصاص یافته است. در حال حاضر زمینی به مبلغ نهصد میلیون تومان جهت احداث این تصفیه خانه خریداری شده که بلافاصله پس از اتمام مراحل انتقال فاضلاب به انتهای خیابان، احداث تصفیه خانه آغاز خواهد شد. و در فاز سوم کانال قدیمی وسط خیابان کوبیده و بهسازی می‌شود و در همین راستا و همزمان با این پروژه پارک محله‌ای پنج برکه نیز آغاز خواهد شد.»

کنترل و بهسازی کانال انتقال آب فاضلاب خیابان بسیج یکی از مشکلات بزرگ شهرداری در سال‌های گذشته بوده است. مهرابی در پایان صحبت‌هایش می‌گوید: «البته هم ما و هم شهرداران گذشته باید از اهالی خیابان بسیج که سال‌ها در رنج بودند عذرخواهی کنیم و امیدوارم اگر در زمان اجرای پروژه‌ی بزرگ مشکلی در رفت آمد پیش آمد، تحمل بفرمایند.»

BASEG1

 از نکات جالب اجرای این پروژه نصب تابلوی بزرگی در ابتدای خیابان بسیج است در آن از صبر و حوصله مردم در زمان اجرای پروژه سپاسگزاری شده است.

19 نظر

  1. با تشکر
    ان شاالله فکری هم به حال زمین انتهای کوچه شماره ۱۷خ محمد رسول الله بشه که ببخشید شده محلی برای نگهداری سه الاغ که صدای انکرش اهالی رو خیلی اذیت میکنه جناب اقای شهردار محترم هم در جریان هستن .

  2. با سلام واقعا دسشون درد نکنه . البته اگه ممکنه یه فکریم به حال محله بیدله بکنن بد نیست این محله یکی از قدیمی ترین محله های گراشه زیاد جالب نیست ورودی درست و حسابی نداشته باشه نداشتن پارک محله ای به کنار یه جدول درس و حسابی هم نداره مخصوصا خیابان مسجد مهدیه . بازم در کل تشکر

  3. اگر این طرح به خوبی پیش برود و ساکنین محترم این خیابان که سالیان سال تحمل بوی بد و در رنج بودند از این مشکل اساسی نجات پیدا کنند در پرونده شورا به عنوان یک عمل باقیات و صالحات درج خواهد شد و تا همیشه دعای خیر مردم پشت سرتان است .و یقین بدانید که رضایت خالق هم در رضایت خلق نهفته .از شورا و شهرداری و بخصوص حبیب مهرابی تشکر میکنم

  4. با تشکر از جناب شهردار، شورای شهر و سایر دست اندرکاران
    جناب شهردار شما اومدی به منطقه شهرک ایمان سرکشی نمودی، مشکلات و معضلات فراوان این منطقه رو هم از نزدیک دیدی و شرح داده شد، قول مساعدت و همکاری در پاکسازی رودخانه، ایجاد فضای سبز در آینده، قراردادن سطل زباله، برنامه ریزی جهت جمع آوری آشغال، برنامه جاروکشی کوچه، و سایر خدماتی که شهرداری بایستی در قبال شهر انجام دهد، را دادی
    جناب شهردار، حق و حقوق شهروندی حقوقی است که شامل هر شهروندی میشود و این حق را شهردار به شهروند میدهد.
    اما این میان، یا ما هنوز شهر نشده ایم،
    یا شهر شده ایم اما ما شهروند نیستیم،
    یا شهر شده ایم، ما هم شهروندیم، اما شهردار نداریم،
    یا نه، همه اینها مسلم و واضح است، اما … اشکال جای دیگری است، اشکال آنجاست که شهروند حق بیان این موضوع را ندارد!

    در ضمن طرح جدید فلکه شهرداری برای اهالی بلوار منفرد، جانبازان، فلسطین و سایرینی که مسیر بلوار معلم به کمربندی را دارند، بسیار بد و نفرت انگیز است. واقعا که شورای ترافیک گل کاشته با این طرح بسیار مزخرف و پرترافیک و وقت تلف کن.
    بجای اینکار بایستی فلکه وسط حذف، و تقاطع قدیم جلو پمپ بنزین دوباره باز شود. اما شورای محترم ترافیک اینجا ظاهرا هدف ایجاد ترافیک بیشتر دارند، تا حذف ترافیک!!
    شورای ترافیک مچکریم!

  5. در ضمن اینجا جاده نیست که “جاده در دست تعمیر است”!!!! اینجا خیابونه، بیشتر دقت شود لطفا تا یکی مثل من شما رو به تمسخر نگیرد! ببخشیندا..

    1. جناب خواجه کاش کمی فرهنگ انتقاد رو می‌ آموختین و میفهمیدین که تمسخر جاش تو یه انتقاد نیست.
      شما که اینهمه توقع دارین همه وظایفشون رو به خوبی انجام بدن، چرا خودتون به اون خرده وظایفی که نصب دستگاههای پوز و رفع مشکلات اون هستش به درستی عمل نمیکنید؟ هرچند که قیاس ارگانی مثل شهرداری با مسولیت نصب دستگاههای پوز قابل قیاس نیست اما خواستم یه یادآوری کنم که حرف زدن هنر نیست، شما اول خودتون به درستی وظایفتون عمل کنید بعد از دیگران انتظار داشته باشین.

  6. با سلام
    درود بر شورا و شهرداری
    خیابان بسیج واقعا نیاز مبرم به تغییر اساسی داشت.
    اما اعضای محترم شورا و شهرداری محترم
    یه نگاه هم به محله بیدله و خیابان مسجد مهدیه داشته باشید.
    چرا عقب نشینی فقط از طرف مسجد بود؟؟؟ودیگر ادامه پیدا نکرد؟؟؟جناب مهندس هرمزی شمایی که خیابان طرف خودتون رو عقب نشینی کردین لطفا پیگیر عقب نشینی این خیابان هم باشید.تا شاهد خیابانی عریض تَر و بهتری برای رفت و آمد مردم شریف بیدله باشیم.
    باتشکر
    خدمت به خلق خدا عبادت هست.

  7. تشکر فراوان از زحمات شورای شهر و شهرداری در خصوص کارهای بسیار واجب که دارن در شهر انجام میدن البته با پیگیری و دلسوزی آقای مهرابی
    انشاءالله همیشه سربلند و رو به پیشرفت باشین

  8. یه تشکر ویژه هم از شورای ترافیک شهرستان که دارن خیلی خیلی زحمت میکشن و بعد از کلی دست انداز انداختن در شهرحالا شروع به تقاطع بستن کردن البته این یکی رو معلوم نیس فعلا رو چ حسابیه

  9. بهترین راهکار و برطرف شدن مشکل میدان شهید برزگران احداث زیر گذر هست از سمت بلوار سرداران بسمت بلوار شهید سعادت..
    ا

  10. باسلام وخسته نباشید به آقای مهرابی، لطفا ای نرخ کرایه آژانس درست کنید واقعا۲۱۰۰مسخره بازیه همون دو تومن اولی بیشتر عابرو داشت ممنون، مهرابی عزیز اگه شما راننده آژانس بودید صددر صد دو و صد میگرفتین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 نظر
scroll to top