بستن

چرا آبفا سریع مشکل ترکیدگی لوله را رفع نمی‌کند؟

​یکی از ساکنین محله فخرآباد، کوچه شهید جعفرزاده با ارسال چند عکس از عملکرد اداره آبفا در رفع مشکل ترکیدگی لوله انتقاد کرده است.

به گفته حامد نخبه‌الفقهایی با مشاهده جاری شدن آب تمیز در کوچه از یک هفته پیش چند بار با اداره آبفا تماس گرفتیم اما برای مراجعه امروز و فردا می‌کردند. در نهایت روز ۲۷ مرداد کارکنان اداره آبفا برای تعمیر آمدند. اما با جای این که مشکل را کامل رفع کنند فقط یک بست زدند که باعث شد دوباره آب در کل کوچه جاری شود.

دوباره با اداره تماس گرفتیم بعد از پاسکاری بسیار آخر سر کسی مراجعه نکرد و مجبور شدیم خودمان با هزینه شخصی خودمان لوله‌کش آوردیم و با زحمت بسیار ترکیدگی لوله در کوچه را رفع کرد.

آیا وظیفه اداره آبفا نیست که در این مورد سریع اقدام کند تا جلو هدر رفتن این سرمایه ملی را بگیرند؟ برای یک تعمیر شبکه اداره آبفا چقدر باید معطل کند؟​

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

8 نظر

  1. این کار آبفا میتواند دلایلی داشته باشد . ۱ ما در منطقه پر باران زندگی میکنیم .۲ خشکسالی نداریم .۳ رودخانه ها و سدهای اطراف شهرستان پر آب است .۴ صادرات آب یکی از شغلهای مردم است .۵ شما کار بیهودهای انجام دادید .۶ کارکنان آبفا را اذیت نکنید .۷ مگه کارکنان آبفا بیکارند که هروقت شما گفتید بیایند .۸ شهرستان تازه تاسیس شده .۹ یه سری هم به روستاها بزنید تا کم آبی را درک کنید. ۱۰ ادارات دیگه میتوانند یاد بگیرند.

  2. وظیفه اداره ابفا فقط کنتور دادن به باغ های شهری هست نه تعمیر لوله های ترکیده
    پولی که اداره اب فا گراش بخاطر کنتور اب باغ شهری به جیب زده رو اگر حساب کنیم بلای ملیارد میشه
    حال این پول کجاه داره میره بماند
    و بعد مردم باید خودشون لوله های ترکیده رو تعمیر کند

  3. از گریشنا خواهشمند است قضیه دادن کنتور آب شهری به باغها و باغچه این موضوع را پیگیری کند چون این تخلف در آینده گریبانگیر شهر خواهد شد از کسانی که دستشان می رسد نیز خواهشمند است گزارش این تخلف را به مسئولین استانی و کشوری برسانند از کسانی که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند نیز خواهش دارم این موضوع را در شبکه های اجتماعی مد نظر قرار دهند بحران کم آبی موضوعی نیست که براحتی ازآن بشود گذشت بحث آینده شهر و ماندگاری شهری به نام گراش و روستاههای اطراف شوخی بردار نیست واقعا جدی است

  4. عزیزان کمی انصاف داشته باشید درست است که هنگامی که لوله ای ترکیده وشما با اتفاقات تماس میگیرید جهت تعمیر آن وپاسخ ان شااله اقدام میشود یا بچه را میفرستیم ویا …را میشنوید ولی زمان زیادی طول میکشد تا نیروهای اتفاقات برسند ورفع عیب نمایند . ولی
    آیا میدانید وصل انشعاب با اتفاقات آبه؟
    آیا میدانید قطع انشعاب با اتفاقات آبه ؟
    آیا میدانید تعمیرات انشعاب با اتفاقات آبه ؟
    آیا میدانید تنظیم فشار شبکه ی آب با اتفاقات آبه واگر این کار صورت نگیرد باعث ترکیدگی شبکه میشود ؟
    آیا میدانید نیروهای اتفاقات چند نفرند؟
    آیا میدانید هنگام تماس شما با اتفاقات آب احتمال دارد شخص دیگری هم در جای دیگری درخواست تعمیری یا مورد ترکیدکی اعلام کرده باشد ونیروها درگیر آن باشند؟
    آیا میدانید هنگام ترکیدگی لوله، نیاز به حفاری با بیل وکلنگ ویا با بیل مکانیک دارد و این کار زمان بر است ؟وهنگام حفاری جهت عیب یابی حجم آب در محل حفاری باعث میشود کار بطول بیانجامد تا عیب برطرف شود .
    آیا میدانید هنگامی که لوله ترکیده علت آن فشار آبه که به شبکه وارد میشود یا بیدقتی در حفاری شهروندان بر روی شبکه آبه
    پس بهتره خیلی چیز هایی که نمیدانیم را بدانیم دیگه نظر دهیم .

  5. جناب دلسوز تشنه ، با این اوصاف باید بی خیال اتفاقات آب شد ، آخه پدر بیامرز مگه اینها میخوان تو یه شهر بیست میلیون نفری کار کنن که اینقدر.. . وظیفه ، وظیفه است باید انجام شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top