بستن

کونگ‌فوکارها روی سکوی سوم استان ایستادند

گریشنا: باشگاه کونگ‌فو همراهان گراش، در مسابقه کونگ‌فو قهرمانی استان، انتخابی کشوری، مقام سوم را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه کونگ‌فو همراهان؛ مسابقه کونگ‌فو قهرمانی استان، انتخابی کشوری رده سنی خردسال، نونهالان و نوجوان در تاریخ بیست‌ویکم‌، بیست‌ودوم و بیست‌وسوم مرداد ماه به مدت سه روز در شهرستان جهرم و با حضور سیزده تیم و سیصد نفر شرکت‌کننده برگزار شد.

در این مسابقات محمد ابراهیم امیدوار و  علی‌اصغر نوروزی در رده‌ی نونهالان و دانیال عبدالهی در رده‌ی خردسالان به مقام اول رسیدند و محمد‌رضا بهشتی نسب در رده‌ی نوجوانان و بنیامین عبدالهی، یاسین نوروزی و شهریار شمسی در رده‌ی خردسالان مقام دوم را کسب کردند.

محمد‌امین عبدالهی و مصطفی جعفری در رده‌ی نونهالان،حکیم ملا خلیلی در رده‌ی نوجوانان و ابوالفضل جاوید آزاد، بنیامین پایمرد و ابوالفضل رحیمی در رده‌ی خردسالان مقام سوم را در قسمت انفرادی از آن خود کردند.

kong-fo2

با جمع‌بندی امتیازات رقابت‌های انفرادی تیم‌های جهرم، سروستان و گراش به ترتیب مقام اول تا سوم تیمی استان فارس را به دست آوردند. فاصله‌ی امتیازی تیمی نماینده‌ی شهرستان گراش با تیم سروستان تنها سه امتیاز بود.

تیم‌های صاحب مقام در این رقابت‌ها به مرحله‌ی بعد مسابقات انتخابی کشوری در استان کردستان اعزام می‌شوند. تاریخ برگزاری این رقابت‌ها یازدهم، دوازدهم و سیزدهم شهریور ماه است.

جواد خواستار و ناصر دلاوران مربی‌گری و سرپرستی تیم باشگاه کونگ‌فو همراهان گراش را برعهده داشتند.

kong-fo2

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top