بستن

چهار نفر سهم گراش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

گریشنا: شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش بعد از مدت‌ها انتظار منتشر شد. سهم شهرستان گراش چهار نفر از مجموع پنج هزار نفری است که به جمع فرهنگیان اضافه می‌شوند.
imagesبه گزارش خبرنگار گریشنا و بر اساس اطلاعیه وزارت آموزش وپرورش درخصوص استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی در سال ۱۳۹۴؛ ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی از روز پنج‌شنبه پانزدهم مرداد ماه شروع و تا روز چهارشنبه، بیست‌ویکم مرداد ماه ادامه دارد. این آزمون روز جمعه بیست‌وهفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

به نقل از مصطفی نصرتی، مسئول کافی‌نت هرمز کامپیوتر؛ یک نفر آقا با مدرک لیسانس یا فوق‌لیسانس در رشته‌ی مکانیک، یک نفر خانم با مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌ی حسابداری و دو نفر آقا با مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌ی آموزگار ابتدایی، ظرفیت تعیین‌شده‌ی استخدامی برای آموزش و پرورش گراش است.

اما شرایط استخدام در آموزش و پرورش منطقه به این صورت است: پنج نفر شامل سه آقا و دو خانم در رشته‌های کامپیوتر، صنایع شیمیایی، آموزگار ابتدایی، مراقبت سلامت در بیرم لارستان استخدام می‌‌شوند. در لارستان نیز شش نفر آقا در رشته‌های تاسیسات، آموزگار ابتدایی، دبیر تربیت بدنی به این اداره وارد می‌شوند.

چهار نفر آقا در رشته‌های الکترونیک، آموزگار استثنایی، نقشه‌کشی معماری نیز برای اداره‌ی آموزش و پرورش اوز در نظر گرفته شده است. و یک خانم و دو آقا نیز در جویم در رشته‌های مکانیک، کامپیوتر و آموزگار استثنایی در اداره‌ی آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.
برای گرفتن اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنید.

4 نظر

  1. مشکل اینجاست افراد برای تدریس هستند منتها بومی ها رو نمیپذیرند و از غیر بومی استقبال میکنند، به گفته ی بعضیها افرادی که مختص رشته ی خودشون نیست به کار میگیرند..کی رسیدگی کنند دست از این کارها بر دارند، خدا میدونه

  2. کماکان باید شاهد اجحاف در حق فرزندان شهرم باشم، جایی که دلسوز ترین کارشناسان در هر رشته را تربیت میکند باید شاهد باشد که حتی دبیر تربیت بدنی و مشاور هم از فسا و داراب و… بیایید و کماکان حق مردم شهرم پایمال شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top