بستن

تقدیر از ده خبرنگار فعال در مراسم روز خبرنگار

گریشنا: در مراسم روز خبرنگار امسال از ده خبرنگار فعالِ یک سال گذشته تقدیر می‌شود.

عبدالمهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، در آستانه روز خبرنگار گفت: «دانشکده علوم‌پزشکی گراش امسال میزبان مراسم روز خبرنگار خواهد بود. با تشکیل جلسه هماهنگی در فرمانداری، ادارات مختلف از جمله شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و فرمانداری نیز در اجرای برنامه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش همکاری دارند.»

در این مراسم از ده خبرنگار و فعال رسانه‌ای که در یک سال گذشته فعال‌تر بوده‌اند تقدیر می‌شود. موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه نیز به صورت جداگانه از نویسندگان سایت گریشنا و نشریه افسانه تقدیر می‌کند.

فرماندار گراش به دلیل ماموریت اداری در برنامه روز شنبه حضور ندارد، اما در جلسه هماهنگی پیشاپیش این روز را به زحمت‌کشان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای حضور در این برنامه که شنبه ۱۷ مرداد در سالن شماره ۲ دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود دعوت کرد.

روز ۱۵ مرداد مدیریت آموزش و پرورش در یک نشست خبری میزبان خبرنگاران بود. مراسم روز خبرنگار در لار ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۷ مرداد برگزار می‌شود. روز یکشنبه نیز خبرنگاران در اوز برای نشست «تنگناها و سامان‌دهی رسانه‌های محلی» شرکت می‌کنند.

Untitled_Panorama2

عکس مربوط به مراسم روز خبرنگار سال ۹۳- خبر در گریشنا

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

10 نظر

  1. این روز را به خبرنگاران زحمتکش شهرمان که بدون چشمداشت کار میکنند تبریک میگویم.خبرنگاری کاری سخت و وقت گیری است که اگر علاقه نباشد انجام نمیشود .بچه های خبرنگار گراش در ده سال گذشته درواقع تاریخ گراش را به ثبت رسانده اند چون هر خبر درست و بدون حب و بغض که ثبت شودایندگان به عنوان تاریخ سیاسی اجتماعی دینی اقتصادی گذشتگان خود بازخوانی میکنند و به ان افتخار خواهند کرد .به همه دوستان بخصوص محمد خواجه پور مهدی وفایی فرد .محمدعلی شاهمحمدی .ابوالحسن حسینی .محمد امین نوبهار .محمدحسن جعفری .خانم یوسفی .خانم نادرپور .خانم بخشی و….تبریک میگویم

    1. این پیش‌خبر مراسم است که دیروز منتشر شده است. به عبارتی، این مراسم در زمان تنظیم خبر هنوز برگزار نشده بود.

  2. ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﻃﻠﻮﻉ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻭ ﺑﯿﺎﻥ ﺩﺭﺩﻫﺎﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ
    ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩﺷﺎﻥ ﺑﯽ ﺻﺪﺍﺳﺖ .
    ﺭﻭﺯ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﻣﺒﺎﺭﮎ

  3. سلام من قدری عکسهای اول انقلاب هنگام تظاهرات در گراش دارم که در صف جلو عکس مرحوم زنده یاد الله قلی خان مقتدری وغیره … دیده میشن همون زمان کوچک بودم از پشت بام ها عکس تظاهرات گرفتم آیا بدرتان میخورد؟

  4. سلام تبریک به شما خواجه پور عزیزو همکارانت، همسایه پارسال آقای شاهحمدی بودم بدم دست ایشان ولی اصلش دلم نمیاد مشکلی نی آخه عکس عکس خودم بالباس رزم وتفنگ رژه میریم کلی خاطرات ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top