بستن

دیدار بخشدار از روستاهای بخش مرکزی

گریشنا: فضلی، بخشدار مرکزی گراش، در سفری نیم‌روزی به روستاهای بخش مرکزی از روند ساخت‌وساز و پیشرفت پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی بازدید کرد.

به گزارش سایت فداغ آنلاین؛ سوم تیرماه، بخشدار مرکزی ابتدا به روستای محمد زینا رفت و با بازدید از دو پروژه در دست احداث مدرسه ابتدایی شش کلاسه خیّرساز و ساختمان دهیاری این روستا، در جریان روند ساخت این دو پروژه قرار گرفت. در این بازدید بر انجام سریع و دقیق پروژه‌ها و اقدام برای صدور پروانه ساخت و انشعاب آب و برق برای ساختمان دهیاری تاکید شد.

فضلی؛ بخشدار مرکزی گراش در ادامه سفر نیمروزه خود به روستاهای بخش مرکزی، از ایستگاه Gsm روستایی بشیرآباد بازدید کرد و ضمن اشاره به ضرورت تامین امنیت بیشتر برای این ایستگاه، در دیدار چهره به چهره با مسئولین محلی، در جریان مشکلات روستای بشیرآباد قرار گرفت.

وی سپس با حضور در روستای حسین‌آباد ضمن بازدید از زمین مدنظر جهت احداث ساختمان دهیاری این روستا بر لزوم شروع به کار سریع این پروژه جهت تامین مکانی برای حل و فصل مشکلات مردم روستا تاکید کرد.

فضلی در پایان این سفر، بازدید کوتاهی نیز از پایگاه مقاومت فاطمه‌الزهرا(س) خواهران فداغ داشت که ضمن تقدیر از اعضای این پایگاه؛ جهت برگزاری کلاس‌های فرهنگی به خصوص برنامه قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان، در جهت حل مشکل آب این پایگاه نیز قول مساعدت و همکاری داد.

1

 

 

1 نظر

  1. سلام.چرا پس از سالیان سال تقریبا پنج و نیم سال از استقلال، هنوز تابلو دفاتر و مراکز تلفن روستاها به اسم پدر خوانده می باشد. این مخابرات پول دار که دیر قبض ها را می رساند و هنوز قبض نرسیده تلفن ها را قطع میکند چرا فکری به حال تابلوهای مراکز گفته شده نمی کند؟ صد رحمت به اداره برق و آب.!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top