بستن

رژه جهیزیه‌ها برای تشویق ازدواج آسان

گریشنا: کاروان جهیزیه‌ برای ده نوعروس بر پشت ده وانت‌بار در شهر چرخید و در نهایت به صورت پنهانی به نوعروسان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ دیروز، پانزدهم خرداد ماه، حرکت کاروان جهیزیه‌ی نوعروسان از مسجد امام زین‌العابدین (ع) آغاز شد و بعد از رد شدن از فلکه شهید بهشتی و بلوار پاسداران در حسینیه‌ی اعظم خاتمه یافت.

یعقوب صادقی مسئول اجرای این طرح می‌گوید: «در طرح ازدواج آسان، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه گاز، یک دستگاه لباسشویی، یک دستگاه جاروبرقی، دو تخته فرش و یک عدد پتو، جمعا به مبلغ ۵۵ میلیون تومان، به ده نو عروس که اکثر آن‌ها بومی بودند، اهدا شد.» صادقی هدف از گرداندن این کاروان جهیزیه در شهر را این‌گونه توضیح می‌دهد: «هدف ما از گرداندن آن در شهر، ایجاد انگیزه برای دیگر خیرین شهرستان برای تهیه‌ی کمک هزینه‌ی ازدواج جوانان در شهر است. باید ذکر کنم که تعدادی از نیکوکاران و خیرین شهرستان گراش با پیگیری حجت‌ الاسلام محمد غلامی و مسئولین مسجد امام زین‌العابدین (ع) و همکاری مرکز نیکوکاری حضرت ولی‌ عصر (عج) این کاروان جهیزیه را به راه انداختند تا جوانان را به ازدواج آسان‌تر تشویق کنند.»

صادقی درباره شیوه اجرای طرح می‌گوید: «این ده نوعروس از طریق شناسایی مردمی به ما معرفی شدند و بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، قرار است طرح ازدواج آسان هر ماه تکرار شود. هم‌شهریان دیگر نیز اگر نوعروس و جوانان دم‌ بختی را سراغ دارند که در تهیه‌ی جهیزیه مانده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفتر مسجد امام زین‌العابدین (ع) و یا هماهنگی با حجت‌ الاسلام غلامی، روحانی مسجد، و همچنین از طریق شماره همراه ۰۹۱۷۱۸۳۴۷۶۸ ما را در جریان بگذارند تا بعد از انجام تحقیقات با کمک خیرین راه برای ازدواج این جوانان هموارتر شود.»

gahezeyeh2

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

14 نظر

  1. حرکت زشتیه که حالا برای چارتا جهیزیه اینهمه بوق و کرنا و تو خیابون جار زدن و رژه رفتن.کار خیر دور از هیاهو واقعا زیباست.

    1. زمانی زشت است که گیرندگان هدایا را مشخص کنند و زمانی ریا می تواند باشد که اسامی خیرین اعلام شود.پیشنهاد می شود که امثال شما این کار را بدون هیاهو و پنهانی انجام دهند تا در این امر خیر شریک شوند.

  2. با تشکر از عاملان و روحانی مسجد زین العابدین واقعا کار خدا پسندانه است انشااله ادامه داشته باشه راستی واسه خدمات جشن عروسی به کانون ازدواج آسان معرفی شوند یا با تلفن ۰۹۱۷۳۸۱۲۵۱۷ تماس بگیرن

  3. حرکت خداپسندانه ایه.نه شخصش واسه ما مشخصه که اجر کار از بین بره و نه کار دور از شان .
    یه جورایی تبلیغ و تشویق برای خیرینی که در عرصه کار خیر هستند محسوب میشه

  4. سلام خیرین محترم،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال نامزد بودم تا مردادماه امسال عقد کردم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری بلد نیستم ضامن برای وام ازدواج هم ندارم بخاطر که درآمدم کم.
    تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران.
    خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد
    بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن
    شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷،شماره عابر بانک ملی(۶۰۳۷۹۹۷۲۱۳۷۹۲۶۶۷)بنام محمدهادی قربانی.
    تو راخدا کمکم کن
    موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top