درج کامنتی در پایین یکی از خبرها، حاوی اتهام و افترا به پرسنل خدوم نیروی انتظامی بود. این کامنت به دلیل تراکم مطالب این چند روز به اشتباه تایید شده بود که ناراحتی بحق زحمت‌کشان نیروی انتظامی شهرستان را در پی داشت. با پوزش از اشتباه پیش آمده، همکاران ما در گریشنا همواره منعکس کننده تلاش‌های و زحمات شبانه‌روزی پلیس بوده‌اند.

کامنت مذکور از سایت حذف شد اما با دستور مقام قضایی موضوع در حال پیگیری است تا فرد مفتری شناسایی شود.

در زمان درج نظرات نکات زیر را در نظر داشته باشید:

الف. از درج کامنت‌های حاوی توهین، افترا یا تهمت نسبت به افراد حقیقی و حقوقی خودداری فرمایید. در کنار جنبه‌های اخلاقی، در صورت پیگیری قضایی هم فرد نظردهنده و هم مدیران سایت باید پاسخگوی مطالب منتشر شده باشند.

ب. اگر موردی از تخلف در سازمان‌ها و نهادها مشاهده کردید، بهتر است به جای انتشار عمومی آن، موضوع را به اطلاع نهادهای بازرسی و حراستی سازمان مربوطه برسانید. در مورد نیروی انتظامی تلفن ۱۱۶ این موارد را به جدیت پیگیری می‌کند.

پ. با توجه به مواردی که در پی کامنت‌های منتشر شده به وجود آمده است و با توجه به قانون مطبوعات در مورد مسئولیت نویسنده، در آینده نزدیک با تغییر سیستم نظردهی در سایت گریشنا درج نظرات پس از ثبت‌نام ممکن خواهد بود.

یک بار دیگر از سعه‌‌ی صدر پرسنل نیروی انتظامی به ویژه فرماندهی محترم شهرستان تشکر می‌کنیم و امیدواریم این موضوع خدشه‌ای در همکاری پلیس و رسانه‌ها به وجود نیاورد.

تکمیل خبر:

همچنین آقای عبدالله پورشمسی نیز رونوشت نامه خود به نیروی انتظامی را به گریشنا ارسال کرده است:

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند مطلبی که در سایت گریشنا در تاریخ ۹۴/۲/۱۰ نوشته شده و متاسفانه از IP اینجانب سو استفاده گردیده وبه هیچ عنوان از طرف اینجانب و نه مورد تایید من می‌باشد. لذا ضمن عذرخواهی از توهینی که نمی‌دانم توسط چه کسی با سواستفاده از IP اینجانب در سایت گریشنا نوشته شده اعلام بیزاری می‌نمایم و اینجانب بیش از آن که از مسئولیت قانونی این نوشته که ناخواسته و بی‌تقصیر بر دوشم سنگینی می‌کند  نگران باشم از توهینی که به ناروا به این سازمان صورت گرفته احساس شرمندگی می‌کنم و از این نهاد طلب بخشش می‌کنم و یک بار دیگر تکرار می‌کنم که خدا را شاهد می‌گیرم این توهین نه از جانب این بنده بوده و نه حتی می‌دانم چه کسی این مطلب را نوشته و نویسنده را به دادگاه عدل الهی ارجاع می‌دهم تا داد خود را از او بگیرم.

13920714 Police  (2)

عکس مستقیما مرتبط با این مطلب نیست.